Tak ja mam tento set kupeny …ale na tento druh biku to namontovať ( hlavne tu beteriu ) bude problém …. iba ak bateriu do batohu ….. alebo vybrať iný typ baterie ….
S tou baterkou by nemusel byť problém, možno stačí rozložiť a znovu naskladať na požadovaný tvar, samozrejme sa tam už bavíme o operácii na vlastné riziko.
Baterka je spotrebný tovar, nejak veľmi by som to neriešil, skôr spotrebu.
Btw, sú to klasické Samsung články čo pchaju všade, v pohode.
Bateriu dat na zadny nosic na sedlovku. To by mohlo ist.
Inak konstrukcia stredu nedovoluje umiestnit motor vyssie. Motor bude dooost nizko vycnievat do priestoru. takze ak to nieje kupene, nekupuj a hladaj bike taky abu bol stred ozaj v strede
vďaka za komentáre, ale problem nastal pri montaži:
tento motor sa montuje do bežného cca 35mm stredu…tento bicykel má však novšiu konštrukciu, asi 45mm a nedá sa to ani nijako vystrediť vložkou, lebo os je od motora príliš blízko..nečital niekto niekde, či sa náhodou nerobí aj do novších stredov???
Čaute, potreboval by som radu od skúseného e-bikera… poskladal som si e-bike zadný pohon baterie LiFePo4 48V/15Ah, baterky nabíjam s nabíjačkou 54.8V/3A a nabijajú sa cez BMS 16cell/max10A, myslíte že táto nabíjačka je vhodná ? a čo sa týka BMSka má byť zapojené tak aby sa cez BMS baterka vybíjala alebo stačí ak ju len cez BMS nabíjam ?
Aby BMS fungovalo (ochrany v ňom) je potrebné aby sa batéria nabíjala aj vybíjala cez BMS, a to cez na to určený vstup a výstup. 10A BMS sa mi zdá málo, aký výkon má motor a aký maximálny prúd riadiaca jednotka? Chcelo by to viac informácií ohľadom celého systému…
Super, takže: prúd určuje RJ, Magic-ov mám doma niekoľko a ak je nastavená na max tak bude maximálny prúd z batérie okolo 30A. Takže BMS by bolo dobré mať tak na 40A, menej radšej nie (trochu viac byť môže). BMS musí byť pre LiFePO4 a nabíjačka by mala mať napätie 3,65×16=58,4V. Tá ktorú máš (určená pre LiIon/LiPo 13s) ich plne nedobije a nedôjde tým pádom pravdepodobne ani k balancovaniu článkov (väčšina BMS balancuje až pri plnom napätí článkov).
Ešte k tomu BMS čo máš, dalo by sa samozrejme použiť na bezpečné nabíjanie batérie, avšak vybíjať by sa musela batéria priamo. Tým pádom by nefungovala ochrana proti prílišnému vybitiu. Ak by si mal v RJ správne nastavené napätie pri ktorom má odpojiť batériu, prípadne pomocou nejakého voltmetra/wattmetra kontroloval napätie batérie a dal pozor aby si ju nevybil príliš hlboko (je nutné ešte skontrolovať, či sa všetky články vybíjajú rovnako aby sa nestalo že sa jeden vybije omnoho skôr ako ostatné a tým sa poškodí) tak by to takto mohlo fungovať.
Môžeš mi prípadne aj zavolať na mobil (0907334337) ak by si chcel o tom pokecať trochu viac nech tu nepíšem román 🙂
Dusan ak si z BA tak sa mozme stretnut
Som z Dlhých dielov.
Tu je moje číslo ….
Test
Zdravim doslo to
Tieto Sukromne spravy niesu velmi sukromne!
http://www.e-pohon.cz/e-pohon/eshop/3-1-Sety-na-prestavbu-e-bike/0/5/451-Konverzni-kit-48V-750W-stredovy-motor-8FUN-EVBIKE a http://www.e-pohon.cz/e-pohon/eshop/16-1-Akumulatory-pro-elektrokola/0/5/518-Akumulator-Li-ion-Samsung-48V-23-2Ah-plast
poprosím nejakého šikovného, či by mi to dokázalť nainštalovať na tento bike:http://www.pells.eu/kola/full-suspension-29/f9-x9/rok-2012/
ak ano, tak mi napíš na email : samotar1@centrum.sk
Tak ja mam tento set kupeny …ale na tento druh biku to namontovať ( hlavne tu beteriu ) bude problém …. iba ak bateriu do batohu ….. alebo vybrať iný typ baterie ….
S tou baterkou by nemusel byť problém, možno stačí rozložiť a znovu naskladať na požadovaný tvar, samozrejme sa tam už bavíme o operácii na vlastné riziko.
Baterka je spotrebný tovar, nejak veľmi by som to neriešil, skôr spotrebu.
Btw, sú to klasické Samsung články čo pchaju všade, v pohode.
Ešte jedna vec, treba si pozrieť konštrukciu zadnej stavby. Totižto prevodovka môže zavadzať rámu.
http://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=6&t=68455&p=1045332#p1045332
Z prevodovky sa dá zbrusit čo to.
Kto na ten bajk namontuje tú „tehlu“ bude fakt šikovný 🙂
Bateriu dat na zadny nosic na sedlovku. To by mohlo ist.
Inak konstrukcia stredu nedovoluje umiestnit motor vyssie. Motor bude dooost nizko vycnievat do priestoru. takze ak to nieje kupene, nekupuj a hladaj bike taky abu bol stred ozaj v strede
tento bicykel je dostatočne vysoký, aby motor nezavadzal….
vďaka za komentáre, ale problem nastal pri montaži:
tento motor sa montuje do bežného cca 35mm stredu…tento bicykel má však novšiu konštrukciu, asi 45mm a nedá sa to ani nijako vystrediť vložkou, lebo os je od motora príliš blízko..nečital niekto niekde, či sa náhodou nerobí aj do novších stredov???
Obavam sa ze nie…
má niekto bafanga a vedel by odmerať vzdialenosť medzi stredovou oskou a motorom? keby som tam použil niečo take ako:http://www.cyklonemcik.cz/zbozi/adapter-press-fit-bb30-bsa
či by sa to tam vošlo…aj keby som musel odkloniť bowdeny
Čaute, potreboval by som radu od skúseného e-bikera… poskladal som si e-bike zadný pohon baterie LiFePo4 48V/15Ah, baterky nabíjam s nabíjačkou 54.8V/3A a nabijajú sa cez BMS 16cell/max10A, myslíte že táto nabíjačka je vhodná ? a čo sa týka BMSka má byť zapojené tak aby sa cez BMS baterka vybíjala alebo stačí ak ju len cez BMS nabíjam ?
Aby BMS fungovalo (ochrany v ňom) je potrebné aby sa batéria nabíjala aj vybíjala cez BMS, a to cez na to určený vstup a výstup. 10A BMS sa mi zdá málo, aký výkon má motor a aký maximálny prúd riadiaca jednotka? Chcelo by to viac informácií ohľadom celého systému…
motor má výkon 1000W tj cca 21A/48V
takže riešením by bolo kúpiť iné BMS ? riadiaca jednotka je do 50A/48V
a čo sa týka nabíjačky tá môže byť ?
riadiaca jadnotka a motor sú tieto: http://eskutr.cz/cs/sady-na-prestavbu-na-elektrokolo/650-konverzni-kit-750w-36v-1000w-48v-zadni-kolo.html
ďakujem za radu 🙂
Super, takže: prúd určuje RJ, Magic-ov mám doma niekoľko a ak je nastavená na max tak bude maximálny prúd z batérie okolo 30A. Takže BMS by bolo dobré mať tak na 40A, menej radšej nie (trochu viac byť môže). BMS musí byť pre LiFePO4 a nabíjačka by mala mať napätie 3,65×16=58,4V. Tá ktorú máš (určená pre LiIon/LiPo 13s) ich plne nedobije a nedôjde tým pádom pravdepodobne ani k balancovaniu článkov (väčšina BMS balancuje až pri plnom napätí článkov).
Ešte k tomu BMS čo máš, dalo by sa samozrejme použiť na bezpečné nabíjanie batérie, avšak vybíjať by sa musela batéria priamo. Tým pádom by nefungovala ochrana proti prílišnému vybitiu. Ak by si mal v RJ správne nastavené napätie pri ktorom má odpojiť batériu, prípadne pomocou nejakého voltmetra/wattmetra kontroloval napätie batérie a dal pozor aby si ju nevybil príliš hlboko (je nutné ešte skontrolovať, či sa všetky články vybíjajú rovnako aby sa nestalo že sa jeden vybije omnoho skôr ako ostatné a tým sa poškodí) tak by to takto mohlo fungovať.
Môžeš mi prípadne aj zavolať na mobil (0907334337) ak by si chcel o tom pokecať trochu viac nech tu nepíšem román 🙂