Sukromné správy

[front-end-pm]

20 komentárov

  1. zmobilu píše:

    Dusan ak si z BA tak sa mozme stretnut

  2. zmobilu píše:

    Tieto Sukromne spravy niesu velmi sukromne!

  3. LuboN píše:

    Kto na ten bajk namontuje tú „tehlu“ bude fakt šikovný 🙂

  4. zmobilu píše:

    Bateriu dat na zadny nosic na sedlovku. To by mohlo ist.
    Inak konstrukcia stredu nedovoluje umiestnit motor vyssie. Motor bude dooost nizko vycnievat do priestoru. takze ak to nieje kupene, nekupuj a hladaj bike taky abu bol stred ozaj v strede

  5. wamp píše:

    vďaka za komentáre, ale problem nastal pri montaži:
    tento motor sa montuje do bežného cca 35mm stredu…tento bicykel má však novšiu konštrukciu, asi 45mm a nedá sa to ani nijako vystrediť vložkou, lebo os je od motora príliš blízko..nečital niekto niekde, či sa náhodou nerobí aj do novších stredov???

  6. Adam píše:

    Čaute, potreboval by som radu od skúseného e-bikera… poskladal som si e-bike zadný pohon baterie LiFePo4 48V/15Ah, baterky nabíjam s nabíjačkou 54.8V/3A a nabijajú sa cez BMS 16cell/max10A, myslíte že táto nabíjačka je vhodná ? a čo sa týka BMSka má byť zapojené tak aby sa cez BMS baterka vybíjala alebo stačí ak ju len cez BMS nabíjam ?

    • LuboN píše:

      Aby BMS fungovalo (ochrany v ňom) je potrebné aby sa batéria nabíjala aj vybíjala cez BMS, a to cez na to určený vstup a výstup. 10A BMS sa mi zdá málo, aký výkon má motor a aký maximálny prúd riadiaca jednotka? Chcelo by to viac informácií ohľadom celého systému…

      • Adam píše:

        motor má výkon 1000W tj cca 21A/48V
        takže riešením by bolo kúpiť iné BMS ? riadiaca jednotka je do 50A/48V
        a čo sa týka nabíjačky tá môže byť ?

        riadiaca jadnotka a motor sú tieto: http://eskutr.cz/cs/sady-na-prestavbu-na-elektrokolo/650-konverzni-kit-750w-36v-1000w-48v-zadni-kolo.html

        ďakujem za radu 🙂

        • LuboN píše:

          Super, takže: prúd určuje RJ, Magic-ov mám doma niekoľko a ak je nastavená na max tak bude maximálny prúd z batérie okolo 30A. Takže BMS by bolo dobré mať tak na 40A, menej radšej nie (trochu viac byť môže). BMS musí byť pre LiFePO4 a nabíjačka by mala mať napätie 3,65×16=58,4V. Tá ktorú máš (určená pre LiIon/LiPo 13s) ich plne nedobije a nedôjde tým pádom pravdepodobne ani k balancovaniu článkov (väčšina BMS balancuje až pri plnom napätí článkov).
          Ešte k tomu BMS čo máš, dalo by sa samozrejme použiť na bezpečné nabíjanie batérie, avšak vybíjať by sa musela batéria priamo. Tým pádom by nefungovala ochrana proti prílišnému vybitiu. Ak by si mal v RJ správne nastavené napätie pri ktorom má odpojiť batériu, prípadne pomocou nejakého voltmetra/wattmetra kontroloval napätie batérie a dal pozor aby si ju nevybil príliš hlboko (je nutné ešte skontrolovať, či sa všetky články vybíjajú rovnako aby sa nestalo že sa jeden vybije omnoho skôr ako ostatné a tým sa poškodí) tak by to takto mohlo fungovať.
          Môžeš mi prípadne aj zavolať na mobil (0907334337) ak by si chcel o tom pokecať trochu viac nech tu nepíšem román 🙂

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *