Crystalyte HT 3525 36V-72V 250W-2000W

HT = Vysoký krútiaci moment
Technické detaily
  • Maximálna rýchlosť : 25km/h @36V 26″ ráf (v súlade z EU)
  • Bezkartáčový
  • Priamy motor
  • 3 x hall sensory (možno použiť senzorové aj bez senzorové riadiace jednotky)
  • Bez údržbový
  • Od 250Wattov do 2000 Wattov
  • Rozsah napetia 24Volt – 72 Volt
  • Prevedenie na predné koleso alebo zadné koleso
  • Vysoká efektivita 86%
  • Vodotesný
  • Overeny na zlých cestách (offroad)
  • Podporuje kotúčové brzdy
  • Vysoký krútiaci
  • Váha: 7.5kg

Crystalyte je silný motor treba naňho torque arm na spevenie vidlice aby ju nezlomilo.V

crystalite elektrobicykel motor crystalite motor na elektrobicykel crystalyte elektro kolo Rameno na elektrobicykel

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

výkonový graf

Môže sa Vám ešte páčiť...

7 komentárov

  1. roman píše:

    ja to trocha doplním a poopravim, motor váži 7,5kg a už na pohľad vyzera velmi solidne,včetne príslušenstva, čo sa o všetkých cínskych produktoch v tejto brandži povedať neda. môže pracovať na 36,48.72V a riadiaca jednotka môže byť max.50A, čo znamena 3600w výkonu.Pri takejto voltáži / 72V/ môže byť rýchlosť okolo 60km/hod, čo považujem za nie celkom bezpečné.
    Ja prevádzkujem motor na 48v a 35A kontroler, pri plnom nabití baterie 57,5V mám k dispozici 2000w výkonu, čo je dosť i pre chlapa važiaceho 130 kg. s menšou hmotnosťou má velmi citelné zrýchlenie, do strmého kopca treba opatrne v predklone,v zákrute ubrať,výkon je velky a občas idem nechtiac po zadnom kolese.motor je jednoduchy, vyzera byť neznicitelny,maximalne spolahlivý. V USA je velmi oblúbený, hodí sa pre každého kto chce jazdiť v kopcoch,po asfalte i polných cestách, zvážniciach,avšak ak rýchlosť klesne pod 12-15km/hod, energia sa meni na teplo a motor sa viac zahrieva a jeho dojazd sa znižuje.Ak však dojde šťava z baterie, motor má citelný odpor a jazda do kopca sa stava drinou. vtedy to treba otočiť dolu kopcom a došlapať k prvej el. zasuvke.
    motor je relatívne drahý, avšak sila, výkon a spolahlivosť stoja za vyhodene peniaze.Ak sa skombinuje s dobrou bateriou, je radosť jazdiť s ním

  2. teslabike píše:

    Váhu som poopravil dík za užitočné info a cenné skúsenosti…

  3. zoomer píše:

    Roman ak mas chut , skus prosim Ta porovnat ten maxihubmotor s tym stredovym. Vyhody/Nevhody.
    Ak to chapem spravne vymenil si to kvoli kopcom.

    A vsimol som si privodny drat k motoru je nejaky tenky, nehrial pri tych 35A?

  4. zoomer píše:

    Ak to chapem spravne vymenil si to kvoli kopcom.

    A vsimol som si privodny drat k motoru je nejaky tenky, nehrial pri tych 35A?

  5. roman píše:

    nedalo mi, dnes som tak lepšie otestoval crystalyte 3525 HT. doteraz som nemohol, ta velka bateria bola pred riadidlami a to nebolo dobre…včera som presunul bateriu 15 Ah 48v do ramu, vošla tam ltt, ťažisko sa zmenilo, je to ideálne.
    kontroler ostal 35A, vybral som sa z domu na Inovec, po dedinských cestách,lebo horami sa neda, je blato, tam asi 25km, naspat to iste, prevýšenie asi 1200m. cela cesta mi trvala 1hod 42 min.
    šiel som štýlom-rozbehol som bajk na asi 30km, zmačkol tempomat a pomahal som pedalovaním tolko, aby som sa nespotil a nezadýchal. stale som šiel na najťažsom prevode-tj vpredu 48, vzadu 12 zubov. Radiť nebolo treba vobec, kopec, nekopec bajk siel rovnako rýchlo, iba pri stupani 20% a viac o niečo spomalil. Do kopca nad chatou Inovec som v zákrutách musel uberať plyn- blato, moc rýchlo do zákrut sa nedalo, aj posledný kilometer so stupaním 20% som siel viac než 20 kilometrovou rýchlostou s pomerne výdatným príšlapom-až som sa troška zadýchal. bez motora tam idem 6-8km rýchlosťou s tepom 180-185.Podotýkam, vobec nebolo treba radiť, všetko na najťažší prevod. Točivý moment crystalyte HT 3525 je na priamy motor fakt obdivuhodný.
    Nemam namontovany este tachometer, ani voltmeter, ale dolu som iste nešiel rýchlejšie ako hore.
    Pocitovo je s tým motorom uplne super jazdenie, výrazne lepsie ako so stredovým GNG, kde treba radiť.
    Velkou výhodou clyte ht je jeho jednoduchosť, odolnosť, blbuvzdornosť-nemá sa čo pokaziť-pokial nezblbnú hal senzory z vlhkosti, zatial co GNG motor ma much viac než dosť, na ich odstránenie bolo doteraz potrebných 200 E k cene sady. Jasne, s clyte ht nie je možne isť 5km rýchlosťou do kopca cez 30% stupania, ale kolko krát sa stretne človek s takým kopcom? 25% je zvladnutelných, mne dnes sprišlapom do 20%-neho kopca sa motor zahrial asi na 30-35 stupnov celzia-ruky som si hore on zohriať veru nemohol, kontroler bol studený ako psí čumák, konektory a káble rovnako.
    hoc clyte je ťažky ako slon-7,5kg, vobec to nevadí, ta masa medi sa nezohrieva a ak, ten velky tanier dobre odvadza teplo.

    clyte ht 3525 je super motor pre každeho, kto sa chce tulať po horách a nevadi mu zlahka šlapať, vtedy prejde značnú vzialenosť-aku este neviem, po 50tich km a 1200m prevýšenia motor stale zrychloval až ma tlačilo dozadu. kto chce jazdiť rýchlo a nie take kopce clyte 3540 je motor, ktorý je výrazne rýchlejší, znesie napatie 72V a prud do 50A, tj 3,6kW, može vivinuť rýchlosť okolo 65km/hod. kto neptrebuje takú rýchlosť, stací mu 36volt a 35A a motor ide okolo 40km/hod.
    obrovskou výhodou je odpružený rám-ja som motor namontoval do odpruženeho rámu-merida Race, rv 2008,tlmic je stranou ,aby do ramu vošla baterka, pruženie je velmi citelné.
    Aj tí čo ebike s clyte motorom odsudzovali, po vyskušaní zmenili názor. U mna je možné vyskušať clyte i GNG motor, ak by to niekto chcel…

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *