Tak problem okolo mojej baterie uz je vyrieseny.Lubo mi ju rozobral,polepil a prebodoval lebo cela baterka sa vlastne rozpadavala,presiel som na nej od marca 8700 km,co nie je malo,dobre sluzila az na tu zavadu,dufam ze bude aj nadalej.
Potreboval by som helfnut,prekonzultovat problem okolo baterky.Jazdim veselo aj 120 km tury,avsak este stale mi ju celkom nevybalancovalo.Prosim Ta ozvi sa mi na moj mail:bangoro@pobox.sk
Tak mam uz nejake jazdy za sebou,najdlhsia bola 76 km,spotreba bola 7500 mAh(Baterka ma kapacitu 20000 mAh).Bolo to aj v dost kopcovitom terene na najnizssi prev.stupen na Shimano Alfine 8.Vyzera to ze baterka ma dobru rezervu aj na raz take dlhe tury a este nieco naviac.Nastavil som si kontroler v motore podla seba som velmi spokojny,uzivam si kazdu jazdu:-).
Vazeny pani,tak moja baterka uz prisla ku sebe:-),nabijacka vypina na 60V.
po 24 hodinach po odpojeni ma baterka 56,6 voltov takze uz cakam iba na teple pocasie a vyrazam na jazdu:-).
Ano doteraz to tak bolo,ze muselo to ist cez colnicu,aj ide pokial obchodnik neuzavrie zmluvu s prepravcom(UPS,DHL,Fedex) a ine.Cinania velmi rychlo zistili ze im nepojdu obchody ked zakaznici budu vsetko natvrdo platit,tak to vymysleli takto,ze vsetka ta deklaracia tovaru je na dopravcovi,ja s tym nic uz nemam.Mne to dopravili cez Anglicko,Nemecko kde som sledoval balik cez(UPS)tracking aplikaciu.Ale to nie je pri kazdom tovare!To musi mat obchodnik vybavene a napisane pri ponuke tovaru!Inac budes normalne platit aj DPH aj clo aj s prepavy balika,nie iba za tovar!Za baterku som defacto zaplatil 269 euro a za prepravu tych 150 euro.Cinanka mi pisala ze oni pouzivaju Expres a fakt to prislo za 15 dni.Motor som si doniesol v kufri zo zahranicia kde som ho dal poslat z Ciny,tak som nic neplatil.Na to sa musis pytat ci ma ten dotycny obchodnik vybavene to Non EU payment.Aj keby som si z toho mal zaplatit DPH a clo tak ma to vyjde spolu na 500 euro.Skus taku baterku kupit u nas kolko bude stat.Mam ju v rame,dali mi s nou aj tasku kde je ulozena a pripevnena suchym zipsom po celom obvode.Ani sa nehne,sedi perfektne.Inac popozeraj aj na stranky z Anglicka,oddtial som tiez vedel kupit Bafang za 450,pravda bez dopravy ci by bolo asi 50Euro a to by si nic neplatil ziadne clo ani DPH,aj reklamacia sa da vybavit.Len hladaj a najdes.
Co sa tyka balancovania baterie tak uz mi ju nabija na 58,6 a az vtedy nabijacka vypne,ono to este pojde hore lebo clanky sa stale balancuju.Pri vypnuti mi zatial drzala na 56.5V co je super.
Z Ciny sa da nakupovat cez Ebay,Aliexpress a ine e-shopy.Baterku a motor som kupoval cez Alibaba.com.Je to sice portal pre obchodnikov,ale ked sa jedna pre nich o zaujimavu sumu tak to predaju ak chcu aj pre koncoveho zakaznika.Jednoducho sa tam zaregistruj ako koncovy zakaznik,no a potom uz si mozes vyberat z ponuky,oslov obchodnika pod danym tovarom a mozes komunikovat co chces a za kolko.Tu adresu skadial som kupil baterku ti nedam preto lebo nedodali mi ju na 100% aka mala byt,tak im nebudem robit reklamu:-).Pozor kazdy riskuje sam za seba pripadnu reklamaciu atd.Ceny vsak su najnizsie.Dbaj na to aby si vedel ake clanky presne chces,presnu konfiguraciu a nezabudni im zdoraznit vybalancovanie baterie!A este jedno spytaj sa na dodanie bez cla a DPH.Mna to stalo 150 euro(UPS) za 15 dni, ale je to uz v cene s baterkou,takze no problem.Ponuk tam mas habadej tak si vyberaj.
Co sa tyka mojej baterky tak som urobil dva kratke vylety s bajkom.Vcera 30 km,spotreba 3.26 Ah a dnes 13 km spotreba 3.72 Ah.Baterka sa kazdym dnom zlepsuje tym ze sa vybija a nabija a tym sa tie clanky balancuju.Som spokojny s vydrzou,vyzera ze kludne budem moct robit aj 200 km tury:-).Skoda ze je este zima chcel by som ju riadne vystavit aspon na 60-80% aby prisla ako sa vravi ku sebe:-).Vcera mi ju dobijalo 1:20 hod,dnes len 50 minut,stale je ponechana na nabijacke,robi jej to dobre,voltaz stupa vzhuru k vyskam:-).
Dakujem za tvoje prispevky,poznam ta z diskuzie,citam skoro vsetko co sa da:-).Takze LuboN aj ty si tazkotonaznik,ale zato mas dlhu vydrz a to sa pocita,kvoli tomu som isiel do tej LiFePo4.V minulom roku som bez motora najazdil v okoli Kosic za 3 mesiace co som zacal bicyklovat 2100 km.Motor potrebujem len do kopcov,aby som si posetril kolena.Aj ja som predtym pozeral tie baterky z Hobbykingu,vies nie som tak technicky zdatny co sa tyka elektriky,to by mi bol musel niekto helfnut.Byvam v panelaku takze nemam ziadnu garaz alebo dielnu:-).Velmi rad citam tvoje prispevky,tak isto od Boba a druhych.Vela veci sa da docitat aj na Endless-sphere.com,samo ze aj nakole.cz.Uz sa tesim na jar,boze,kazdy den na biku:-).
Tak sa maj LuboN,rad si s tebou popisem o radostiach a problemov okolo bicyklov:-).
Ano mas pravdu,odber nie je velky,ale predsa uz sa nieco ukazuje,vonku je zima na moje kolena a krize,tak to zatial robim ako viem.No baterka je very heavy – tazka:-).Okolo 8kg,mala by mat 64 clankov(16×4).Teraz po druhom teste mi nabijacka vypla pri 57,5 V,co je zase pekny narast:-).Pomaly ona pride k sebe.Vies ja s bikom nebudem zdolavat ziadne tazke tereny,pekne po cestickach.Vzadu mam Shimano Alfine 8,tak to zaroven zabehavam aj s testovanim,asi som v kategorii rekreacny a teraz asi budem aj dialkovy jazdec,aspon dufam:-).Baterka ma vysla na 419 euro,ziadne dph,ziadne clo,cez UPS.
Kvizova otazka:kolko by asi stala baterka v takejto konfiguracii u nas na Slovensku?No mozno asi raz tolko,nebudem podporovat nenazratych Slovenskych obchodnikoch ktorym je narast ceny aj o 100% malo.
Maj sa pekne,inac ti dakujem za podnety,ja sa ucim,to je moj prvy e-bajk.Mimochodom aj Bafang 48v 750 w som si kupil z Ciny,vysiel ma na polovicu co stoji u nas:-)
Tu baterku robili na moju objednavku,oni nemaju sa cas hrat z clankami,su cinania,maju tvrde normy.Bayerka v zatazi neskutocne drzi prud,motor toci uz hodinu a pol a voltaz na displeji je 53,5 V ziaden pokles.Odber sice nie je velky od 53 – 108 W ale za tu dobu uz z nej dajaka stava vysla nie?A furt jena 100% tak sa nebojim.Slovom treba vybalancovat a to je vsetko:-)
Problem bol v tom ze ked dosla baterka mala iba 53,2v.Pri nabijani to vyslo na 54,1 a potom to stale cyklovalo dokola ako pulsar ako to napisal Bob.Baterka stale drzala voltaz 53,5v.Po porade s Bobom sme konstatovali ze problem bude v tom ze clanky su rozhodene,ze nabijacka,respektive BMS vypne nabijanie ked hociktory clanok dosiahne hodnotu okolo 3,9 v.Tak skusam vsetko mozne ako tie clanky vybalancovat,viem da sa to aj jednotlivo,ale to by som musel baterku otvorit,co nechcem.Tak to robim tak ze som nechal baterku na nabijacke 24 hodin,max voltaz pri nabijani stupla,nie vsak na hodnotu 58,7 – 60 V.Nabijacka mi dava 60V,meral som to voltmetrom.Teraz robim pokusy,zdihol som zadne koleso,zaistil som ho,spustil Bafang 750w na rucny plyn a nechal ho makat asi 1 hod.Pri znovu zapojeni nabijacky vyskocila max voltaz na 57.2 V ked nabijaka prestane nabijat co je oproti predoslemu stavu (54,1) znacny pokrok:-).Takze pomoze iba metoda odber prudu a znova na nabijacku dokial sa clanky nevybalancuju.Baterka drzi kapacitu vyborne,po hodine odberu prudu sice na volno je stav baterky na 100% voltaz po zatazi ukazuje 53,5 V.
Dufam ze po par nabijaniach baterka si sadne a bude ok.