Reakcie
-
AutorPríspevky
-
bob
Účastník (Participant)Ma to ještě bubnovky na těch nových kolech, zdvojenou páčku mám na pravé straně u ruky.
Brzdění motorem je skvělé už na 1 stupni a rekuperace přímo zázračná.
druhý stupeň nemám ani zapojený.bob
Účastník (Participant)Právě že s touto nabíječkou na doraz nabíjet nemusíš, nastavíš si napětí na čl. např. 4,1V a ono se ti to na toto napětí balancuje a i na něm vypne. Kolega ji má a nemůže si ji vynáchválit, je lehká a malá.
Osobně nabíječku na cesty neberu, vždy mám naplánováno tak abych se i mohl vrátit bez nutnosti nabíjet venku.
Na tom vozíku jet 120km je totiž dost utrpení pro mé klouby i pro pozadí 🙂
Ještě to promyslím, možná mně zatím budou stačit ty lionky co mám.
Ta stavba mně vyšla na 65000Kč což není málo. Vozík mám na pojišťovnu jen jsem na něm vyměnil nová kola což mně vyšlo na 7500Kč.-
Táto odpoveď bola upravená pred 7 years, 7 months používateľom
bob.
Attachments:
You must be logged in to view attached files.bob
Účastník (Participant)Už jsem na to přišel co to rušilo, byl to měnič v blízkosti bočníku.
Tak je nyní vypnutý a zapíná se jen když potřebuji dobíjet mobil.
Baterie letos už kupovat nebudu na ty své lionky 2×15,4Ah/48V ujedu pohodlně 120km a to je nevybíjím na doraz. Nechávám v nich 2A v každé tak že těch 120km ujedu na 26Ah.
Kopce to tahá jak zběsile, jsem dost překvapen co stím udělal ta řj. sin-wave
http://www.elektrokola-dh.cz/ridici-jednotky/291-ridici-jednotka-sin-wave-1200w48v-35a.html
Možná příští rok koupím dvě 6S16Ah a tuhle nabíječku
https://emotors.cz/isdt/13991-isdt-d2-200w-mini-dualni-nabijec-s-balancerem.html
Jaký máš na ni názor?bob
Účastník (Participant)Ja už jezdím a zatím jsem koupil dvě bat. samsung22P 48V/15,4Ah
Zatím v pohodě ujedu na jednu 42km a napětí na baterce je 47V tak že ještě 10km by to utáhlo.
Nějak se mně podělal cycleanalyst, po zapnutí ihned počítá odběr 200W, zajímavé že se to děje jen když to mám venku. Doma je odběr po zapnutí 0.
Nemůžu zaboha na chybu přijít, dokonce to po ujetí asi 25-30km začne při zastavení zase ukazovat 0. Fakt záhada 🙂
Řj. Wavesinus je skvělá, motor tahá i prudký kopec v minimálních otáčkách, jsem překvapen co to dokáže vyjet.Multistary bych chtěl 6S a 2x 4S a nabíjet by to šlo nabíječkou na lifepo na 58V. Rozdělavat se mně to nechce toho se docela bojím neboť už dobře nevidím a navíc mám problém i s rukama 🙂 všechno mně padá 🙂
-
Táto odpoveď bola upravená pred 7 years, 9 months používateľom
bob.
Attachments:
You must be logged in to view attached files.bob
Účastník (Participant)Zeptej se kluků raději zde http://www.nakole.cz/diskuse/ tu je to na dlouho.
bob
Účastník (Participant)Nad těmi 8Ah jsem taky zvažoval ale je to už více propojek a více servisních konektorů na balancování. Počkám jestli se neobjeví ty 16Ah.
Mrzí mně že už nedělají ty zipy 5Ah/10S ty byly vynikající, jedou už 4 roky a mají stále 85-90% původní kapacity. A to nebyly nijak šetřené, dokoce byly bez použivání půl roku plně nabité. Tak se mně zdá že i přes různe proklamace se už desetiletí vývoj baterií zastavil.bob
Účastník (Participant)Ta původní řj. ovšem nemá sínusový výst. signál.
Baterie bude zatím táto http://www.elektrokola-dh.cz/akumulatory-li-ion-life-po4-olovene/133-akumulator-li-ion-samsung-48v-154-ah-plast.html
A pak zvažuji multistáry v sestavě 6S+4S+4S 16Ah, bohužel momentálně nejsou dostupné a z číny to do čr. nechtějí poslat.
Váha toho připojného zařízení bude asi 25kg včetně baterie a vozík 26Kg ja 120kg. Stoupání tak do 15% víc to asi nedá vozík.-
Táto odpoveď bola upravená pred 7 years, 10 months používateľom
bob.
bob
Účastník (Participant)Tak to je celkem dobrá zpráva a znamenalo by to že bych mohl i nějaký ten kopec vyjet. Už se nemůžu dočkat až s tím vyjedu.
Tak že původní řj. co je u té sady je určitě horší jak ta sin Wave?bob
Účastník (Participant)Ahoj, rychlost pro mně není důležítá a stačí mi do 25km/h, hlavní je pro mně výkon do kopečků a to by právě ta sinusovka měla zajistit. Analysta k ní připojovat nebudu mam starší verzi2.3 a jsem s ní spokojen.
bob
Účastník (Participant)LuboN nemáš nějaké rady či poznatky k tomu mgicpie? Ja stavím momentálně tojle. http://bob54.rajce.idnes.cz/Stavba_pripojneho_zarizeni/
A zajímaly by mně jakekoliv poznatky. Chystám se koupit řj.sin wave ale nemám o ni žádné info jen to co uvádí prodejce.
http://www.elektrokola-dh.cz/ridici-jednotky/262-ridici-jednotka-sin-wave-2000w48v-45a.htmlPro ty, kteří hledají v elektrokolech nejnovější a nelepší technologie, uvádíme na trh novou super „sin-wave“ řídící jednotku pro 1000W-1500W motory s pracovním napětím 48V a hall sondami. Hlavní novinkou je sínusový výstupní signál, distribuovaný do fázových vodičů motoru. Oproti klasickým jednotkám se čtvercovým průběhem signálu přináší kultivovanější a velmi tichý chod motoru sílu i v nízkých otáčkách a něco nižší spotřebě energie (díky vyšší efektivitě se více energie spotřebuje na výkon a méně na odpadní teplo, takže se systém i méně zahřívá). Řidicí jednotka umožńuje rekuperační brždění ve dvou stupních výkonu, ovládané brzdovou páčkou.Tempomat. Možnost připojení tří polohového přepínače k ovládání výkonu a to 1.stupeń 40%výkon a rychlost max 25km/h 2. stupeň 80% 3.stupeň 110% rychlost až 55 km/h s li-ion. .Konektor pro připojení Cycle Analistu.. Jednotka tedy nabídne vždy vyšší rychlost o 10% než běžné jednotky.Nutné dokoupit tří polohový přepínač.
Tak jsem zvědav zda to opravdu dodá sílu i nizkých otáčkách.
Attachments:
You must be logged in to view attached files.bob
Účastník (Participant)Možná neřeší váhu ale je rozdíl uvádět 4,2kg kde se gramy řeší.
Otazka je proč je to o 5mm větší, zda je to tím že je větší chlazení řj. a nebo je delší vinutí což by s jistě projevilo na váze. Pokusím se to zjistit u kolegy on montoval oba dva.bob
Účastník (Participant)Toho bych se u těch baterií neobával, rozdíl tam velký nebude.
Ty motory BBS1 BBS2 se rozměrově neliší, tedy v popisu jsou naprosto shodné včetně váhy 4,2kg.
Ty výkonové rozdíly jsou dány elektronikou (řídící jednotkou)
Řekl bych že je to podobné jako u cyclone kde všechny motory mají shodné rozměry i váhy a výkon se řídí dle řidící jednotky.Viz porovnej
http://www.eclipsebikes.com/chainwheel-bottom-bracket-1260-watt-ebike-p-1072.html
http://www.eclipsebikes.com/chainwheel-bottom-bracket-1680-watt-ebike-p-1073.htmlbob
Účastník (Participant)Spec:
1. Voltage: 48V current Limit:15A
2. Power: 350W
3. Motor Weight: 4.2kg
4. BB Length: 68mm (Suitable for 68mm or 73mm length BB Bike Modification)
5. Working Temperature of Dsplay: – 20- 80
6. Waterproof Grade: IP65Ten popis se mně nelíbí a moc bych tomu nevěřil, limit 15A na 48V je docela málo.
Kolega má limit 18A při 36V a je to 350W motor který táhne klidně 600W.
Limit 15A má totiž BBS 250W.Pouštět do toho téměř (14S) 59V znamená porušení záručních podmínek a taky nebezpečí spálení motoru.
12S je určitě bezpečnější.
Nerozumím tomu proč koplikovat sestavu bateri když je motor 350W na 36V, Leda by jsi chtěl z levnějšího dostat větší výkon. To by se ti ale nemuselo vyplatit. Jinému kolegovi BBS tak shořel.
Těma nabíječkama to budeš ovšem nabíjet mnoho hodin.
Nabíječku bych bral minimálně 5A raději 10A.bob
Účastník (Participant)Otázka je čím potom tu sestavu 12S nebo 14S budeš nabíjet.
Pokud vím tak i středový bafnag 350W se dělá na 36V v loni si ho jeden můj kolega koupil.
Mám tušení že to bral u Michala (elektromichal?).
A nebo zde:
http://www.skladacikola.com/Stredovy-pohon-EV-Bike-Power-Kit-350W,839.htmlhttps://www.alibaba.com/product-detail/supply-bafang-crank-middle-motor-kits_60464876769.html
-
Táto odpoveď bola upravená pred 8 years, 2 months používateľom
bob.
bob
Účastník (Participant)Vypádá to že tyhle skladem mají.
Turnigy Graphene Professional 10000mAh 4S 15C LiPo Pack w/5.5mm Bullet Connector
Turnigy Graphene Professional 10000mAh 6S 15C LiPo Pack w/5.5mm Bullet Connector -
Táto odpoveď bola upravená pred 7 years, 7 months používateľom
-
AutorPríspevky