Reakcie
-
AutorPríspevky
-
deltacarli
Účastník (Participant)Takže cesta je přerušovat z kopce 3 fáze z motoru ? Čím malý 3polovy vypínač ale na kolik A? Aby nehořely kontakty?
deltacarli
Účastník (Participant)Ještě jeden postřeh mám to samý na MTB ale vzadu na 26″ a vše je ok dojezd 50-70km podle únavy jezdce😆
Takže 20″ kolo bude asi hlavní problém na koloběžce jim to funguje prý ok.deltacarli
Účastník (Participant)Jo a ŘJ má na šťítku 36V ale prý 50V zvládne takže ji používají i pro 48V baterii jen aby tady nebyl ten šotek.
deltacarli
Účastník (Participant)Díky za reakce v Evbike mi řekli že by to jednotka měla odpojit ale asi je vadná protože to vypne BMS v baterii,která neumí rekuperaci. Takže ji vymění. To rozpojení kabelu od kola je 100% úspěšné ale nepraktické. Po dobu záruky nelze dát vypínač který by to jednoduše odpojil. No a abych to vždy na kopci rozpojoval je blbina. Tak jsem zvědavý jestli to ŘJ zvládne. Asi tam frčí slušný proud prý cca 2A.
deltacarli
Účastník (Participant)Kolo leho
Attachments:
You must be logged in to view attached files.deltacarli
Účastník (Participant)Foto
Attachments:
You must be logged in to view attached files.deltacarli
Účastník (Participant)Ano motor je v předním kole je to lehokolo proto 20″. Je to sada z Evbike baterie je 48V taky Evbike. No přece když rozpojím kabel od motoru nemůže nikam nic jít. Leda že by motor tu energii někam schoval a pak při spojení kabelu by šla do ŘJ? Tak jsi to myslel? Pokud tento stav nezvládá tak je asi někde chyba. Ta jízda z kopce kdy to jede jen 37km je otravná dobře nebrzdím prohlížím krajinu. Ale pořád nechápu to zblbnutí baterie. No pošlu to do Evbike na reklamaci uvidíme.
Díky za reakci.Ruda Manych
-
AutorPríspevky