Reakcie
-
AutorPríspevky
-
dusan
Účastník (Participant)Skús tuto,http://www.ecyklo.sk/
dusan
Účastník (Participant)Nechápem čo tu riešite, keď máš peniaze kúp si Linergy. Ta da aj 20A. Keď tu začne niekto vyťahovať Evbike batérie je buď mimo alebo chce niečo predať.
BMS pre LiPo? Na to je predsa balancer. Ale na to sa môžeš vykašľať keď sú také lacné. Stačí nabíjať s balancerom.dusan
Účastník (Participant)Okrem toho pre ľudí, ktorí sa chcú a vedia vyhrať s nastavením a riadením je možno vhodný aj Arduino kontroler. Môže fungovať ako nadstavba nad súčasným, je už potom iba na užívateľovi čo chce snímať a regulovať.
dusan
Účastník (Participant)Mne sa páči, že throttle je power sensitive. To znamená že riadiaca jednotka reguluje aj príkon, teda prúd,nie len napätie ako je to vo väčšine prípadov teraz.
Akurát testujem podobný kontroler, prvá zásielka nevyšla. Čakám na druhú. Objednal som si Conhismotor controller 36V/350W so simulovanym torque senzorom. Reguluje sa tam prúd a nie napätie. Po pripojení motor zdochynal. Odpísali mi že potrebujem silnejšiu , tak čakám.
http://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=2&t=65508#p999757
Ináč, podobné problémy mal chlapík na ES, fullthrottle, s týmto Adaptto. Stredové motory majú inú zatazovu krivku. No, uvidíme.dusan
Účastník (Participant)Pokúšam sa nájsť vhodný kontroler na PAS, skúšal som Conhismotor ale nejak to nejde dobre
http://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=2&t=65508#p999757dusan
Účastník (Participant)Siki, teraz máš vpredu 42 a vzadu 11-42? Ja som tiež toho názoru že pri správnom vybere stačí jedna píla. Akú volis asistenciu pri najlahsom prevode? Si spokojný s 500W alebo by stačilo 350W?
dusan
Účastník (Participant)Ja rozmýšľam o svojom vlastnom Bafangu 🙂
GNG a
http://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=2&t=65508
S PAS znížim spotrebu, 5Ah batériu vymením za 8Ah a mohlo by to mať celkom slušný dojazd.dusan
Účastník (Participant)No ja by som povedal, že sú to mechanické časti, prevodovka, ložiská, uchytenie a podobne keď chlapík píše, že si dáva pozor aby ho príliš nepretazoval. Tiež integrovaný stred môže byť kameň úrazu. To už asi nevymenis v tomto prípade.
dusan
Účastník (Participant)Osobne by som si dovolil tvrdiť, ze Bafang bbs 2 750W by bol ideálny výkonom. Pri 48V a 25A, vie poskytnúť špičkový výkon 1200W. Druhá strana mince je jeho životnosť. 3000km je trochu málo, za predpokladu že je to jednorazový kit.
http://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=28&t=50104&start=3900#p982737dusan
Účastník (Participant)Z mojej skúsenosti sa nikdy nedostanem v lese/teréne na viac ako 20A, t. j. 800-1000W maximálny výkon. Je to z jednoduchého dôvodu, nedá sa tam ísť rýchlejšie.
Jediné miesta kde môžem mať kontinualnu spotrebu vyššiu ako 1000W sú asfaltové cesty pri ťažkých prevodoch.
Pôvodne som si aj myslel, ze do terénu treba výkon. Teraz viem, ze je tam zbytočný. Do terénu treba dostatok prevodov.dusan
Účastník (Participant)dusan
Účastník (Participant)Aktuálny stav je zverejnený http://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=28&t=64844
dusan
Účastník (Participant)Tá čierna by mal byť Park tool FR6.
dusan
Účastník (Participant)Skús sa pozrieť poriadne na konektory, ktoré pripájajú batériu k nabijacke. Najlepšie premerat ich. Môže tiež byť, že nabijacka tu batériu nedetekuje lebo si proste mysli, že nie je pripojená.
dusan
Účastník (Participant)Keď nenabija asi bude problém v nabijacke. To, že sa nespustí ventilátor bude asi, že tam nejde žiadny prúd. Napätie tam môže byť no prúd vykonáva prácu.
-
AutorPríspevky