Reakcie

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 151 až 165 (z celkového počtu 268 )
  • Autor
    Príspevky
  • odpoveď na: prestavba pre zaciatocnika #4805
    dusan
    Účastník (Participant)
    odpoveď na: BMS pro Lipo? #4762
    dusan
    Účastník (Participant)

    Nechápem čo tu riešite, keď máš peniaze kúp si Linergy. Ta da aj 20A. Keď tu začne niekto vyťahovať Evbike batérie je buď mimo alebo chce niečo predať.
    BMS pre LiPo? Na to je predsa balancer. Ale na to sa môžeš vykašľať keď sú také lacné. Stačí nabíjať s balancerom.

    odpoveď na: Adaptto riadiace jednotky #4700
    dusan
    Účastník (Participant)

    Okrem toho pre ľudí, ktorí sa chcú a vedia vyhrať s nastavením a riadením je možno vhodný aj Arduino kontroler. Môže fungovať ako nadstavba nad súčasným, je už potom iba na užívateľovi čo chce snímať a regulovať.

    odpoveď na: Adaptto riadiace jednotky #4699
    dusan
    Účastník (Participant)

    Mne sa páči, že throttle je power sensitive. To znamená že riadiaca jednotka reguluje aj príkon, teda prúd,nie len napätie ako je to vo väčšine prípadov teraz.
    Akurát testujem podobný kontroler, prvá zásielka nevyšla. Čakám na druhú. Objednal som si Conhismotor controller 36V/350W so simulovanym torque senzorom. Reguluje sa tam prúd a nie napätie. Po pripojení motor zdochynal. Odpísali mi že potrebujem silnejšiu , tak čakám.
    http://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=2&t=65508#p999757
    Ináč, podobné problémy mal chlapík na ES, fullthrottle, s týmto Adaptto. Stredové motory majú inú zatazovu krivku. No, uvidíme.

    odpoveď na: Gng gen 1.1 – 48V/450W #4665
    dusan
    Účastník (Participant)

    Pokúšam sa nájsť vhodný kontroler na PAS, skúšal som Conhismotor ale nejak to nejde dobre
    http://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=2&t=65508#p999757

    odpoveď na: Stredovy pohon – EVBIKE #4655
    dusan
    Účastník (Participant)

    Siki, teraz máš vpredu 42 a vzadu 11-42? Ja som tiež toho názoru že pri správnom vybere stačí jedna píla. Akú volis asistenciu pri najlahsom prevode? Si spokojný s 500W alebo by stačilo 350W?

    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #4517
    dusan
    Účastník (Participant)

    Ja rozmýšľam o svojom vlastnom Bafangu 🙂
    GNG a
    http://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=2&t=65508
    S PAS znížim spotrebu, 5Ah batériu vymením za 8Ah a mohlo by to mať celkom slušný dojazd.

    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #4516
    dusan
    Účastník (Participant)

    No ja by som povedal, že sú to mechanické časti, prevodovka, ložiská, uchytenie a podobne keď chlapík píše, že si dáva pozor aby ho príliš nepretazoval. Tiež integrovaný stred môže byť kameň úrazu. To už asi nevymenis v tomto prípade.

    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #4508
    dusan
    Účastník (Participant)

    Osobne by som si dovolil tvrdiť, ze Bafang bbs 2 750W by bol ideálny výkonom. Pri 48V a 25A, vie poskytnúť špičkový výkon 1200W. Druhá strana mince je jeho životnosť. 3000km je trochu málo, za predpokladu že je to jednorazový kit.
    http://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=28&t=50104&start=3900#p982737

    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #4505
    dusan
    Účastník (Participant)

    Z mojej skúsenosti sa nikdy nedostanem v lese/teréne na viac ako 20A, t. j. 800-1000W maximálny výkon. Je to z jednoduchého dôvodu, nedá sa tam ísť rýchlejšie.
    Jediné miesta kde môžem mať kontinualnu spotrebu vyššiu ako 1000W sú asfaltové cesty pri ťažkých prevodoch.
    Pôvodne som si aj myslel, ze do terénu treba výkon. Teraz viem, ze je tam zbytočný. Do terénu treba dostatok prevodov.

    odpoveď na: Plášte na kolesá do sezóny 2015 #4502
    dusan
    Účastník (Participant)

    Používam celoročne Continental Mountain King 26×2.2, po 6000 km som menil zadnú.

    • Táto odpoveď bola upravená pred 10 years, 4 months používateľom dusan.
    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    odpoveď na: Gng gen 1.1 – 48V/450W #4490
    dusan
    Účastník (Participant)
    odpoveď na: Stahovak na volnobezku #4397
    dusan
    Účastník (Participant)

    Tá čierna by mal byť Park tool FR6.

    odpoveď na: Bateria z linegy-shop, nechce ju nabit #4383
    dusan
    Účastník (Participant)

    Skús sa pozrieť poriadne na konektory, ktoré pripájajú batériu k nabijacke. Najlepšie premerat ich. Môže tiež byť, že nabijacka tu batériu nedetekuje lebo si proste mysli, že nie je pripojená.

    odpoveď na: Bateria z linegy-shop, nechce ju nabit #4382
    dusan
    Účastník (Participant)

    Keď nenabija asi bude problém v nabijacke. To, že sa nespustí ventilátor bude asi, že tam nejde žiadny prúd. Napätie tam môže byť no prúd vykonáva prácu.

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 151 až 165 (z celkového počtu 268 )