Reakcie

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 166 až 180 (z celkového počtu 268 )
  • Autor
    Príspevky
  • odpoveď na: Gng gen 1.1 – 48V/450W #4376
    dusan
    Účastník (Participant)

    Dnešná jazda, nabíjačka ukázala cca 4300mAh po dobití.

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    odpoveď na: E-bike na dochadzanie do prace #4371
    dusan
    Účastník (Participant)

    Si si istý, že chceš voziť 14kg bateriu? Na 2x12km ti stačí 5000mAh. Ja jazdím do práce a späť podobnú vzdialenosť s 200m prevýšením a batéria (2x5s LiPo) váži cca 1kg.
    http://teslabike.online/forums/topic/gng-gen-1-1-48v450w/#post-4349
    Možno, keď venuješ trochu viac času štúdiu, budeš v zavere viac spokojný.

    odpoveď na: Gng gen 1.1 – 48V/450W #4349
    dusan
    Účastník (Participant)

    Opäť som robil určité zmeny, skracoval som káble od batérie. Neskôr asi skratim aj kábel od motora, potrebujem dotestovat riadiacu jednotku a zapojiť tempomat. Snažím sa urobiť zapojenie vodotesné, uvažujem o odstrihnuti všetkých konektorov medzi motorom a RJ, následne prispajkovat a zaizolovat.
    Tiež ma čakajú mechanické zmeny, prišla mi heavy duty volnobezka. Čakám na stahovak na volnobezku a BMX reťaz aby som sa zbavil napinaka na reťaz vpredu.
    Tiež budem ešte modifikovat primárnu redukciu ako som písal hore. Zásielka je na ceste, teda na mori 🙂

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    odpoveď na: Gng gen 1.1 – 48V/450W #4347
    dusan
    Účastník (Participant)

    Ešte upresním, tento motor vie hravo zvládnuť 4kW.
    http://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=28&t=48963
    Samozrejme nie s povodnou výbavou.

    odpoveď na: Gng gen 1.1 – 48V/450W #4345
    dusan
    Účastník (Participant)

    Takže po malej nehode môjho nachipovaneho kontroleru, je zase všetko funkčné.
    Ako som písal hore modifikoval som prudovu ochranu, kontroler teraz dáva cez 50A. Problém ale spôsobili MOS FETY, ktoré sú stavané len na 180W. Teda ak som to správne pochopil, je tam 9 FETov, t.j. 9x180W = 1620W maximálny výkon, ktorý som zjavne prekrocil.
    Označenie pôvodného FETu je HY1707 P.
    Náhradu som našiel IRFB3207ZPBF, ktorá ma výkon 300W, 9x300W = 2700W. Pravdepodobne vymením aj ostatné povodne FETy za tie 300W.
    Zatiaľ neplánujem výmenu riadiacej jednotky ale možnosti sú napriklad Lyen kontroler alebo aj Kelly.

    Dole, premostenie prudoveho snímača medenym drôtom.

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #4339
    dusan
    Účastník (Participant)

    Bob, snažil som sa držať kadenciu motora na mojej. Terén bol ťažký aj prevýšenie v zavere. Určite by to ale išlo aj rýchlejšie(a urcite aj efektívnejšie), po rovine a z kopca som išiel pomalšie pripadne brzdil, nemám ešte dorieseny obal na batérie a nechcem aby mi obhorela zadná časť 🙂
    Mne to teda vychádza cca 3Ah na 16km, čo je cca 0.18Ah/km.

    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #4332
    dusan
    Účastník (Participant)
    odpoveď na: Gng gen 1.1 – 48V/450W #4329
    dusan
    Účastník (Participant)

    Dnešná rýchla jazda na Devinsku kobylu, blato, skaly a mokro. V bateriach ostalo cez 2000mah.

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    odpoveď na: Gng gen 1.1 – 48V/450W #4326
    dusan
    Účastník (Participant)

    Nový rozpracovaný koncept, batérie sú pod sedlom, 2 x 5s 5000mah.

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #4319
    dusan
    Účastník (Participant)

    Ja viem, že ste tu všetci Cyclone positive ale GNG vie urobiť 4kw. http://teslabike.online/forums/topic/gng-gen-1-1-48v450w/#post-4316
    Okrem toho vie aj iné veci. Určite treba trochu entuziazmu a skúseností.
    Okrem toho riešiť bajk nad 2kw vyžaduje veľa zmien. Ja momentálne bežím do 2kw a používam všetky pôvodné súčiastky.
    S konfiguraciou 22 zubov som schopný vyjsť kopce na 2-3 amperoch.
    Pokiaľ použijem tempomat, môžem sa dostať ešte nižšie. To znamená na 5000 mah viem jazdiť 2-3 hodiny teraz.

    odpoveď na: Gng gen 1.1 – 48V/450W #4316
    dusan
    Účastník (Participant)

    Po modifikácii kontrolera.

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    odpoveď na: Gng gen 1.1 – 48V/450W #4295
    dusan
    Účastník (Participant)

    Dodatok

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    odpoveď na: Gng gen 1.1 – 48V/450W #4291
    dusan
    Účastník (Participant)

    Dnešná druhá jazda,
    modifikovaný kontroler mi dal cez 50A na LiPo 10s, špičkový výkon 1800W.
    Stále ladim.

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #4148
    dusan
    Účastník (Participant)

    http://teslabike.online/forums/topic/e-bajk-do-terenu-s-vykonom-6000w/page/12/#post-4124
    Aha, to som nevedel. Nevieš aký tam je prevodový pomer?
    Teda, nie že by som začal veriť interným prevodovkam, 🙂
    Cyclone ich zvládal do 1kW, viac menej šijací stroj. Advice – don’t push too much.

    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #4119
    dusan
    Účastník (Participant)

    Pivnicek, to chceš skúsiť bez prevodovky?
    Aj keď pozerám, na Cyclone stránke to tak predávajú.

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 166 až 180 (z celkového počtu 268 )