Reakcie
-
AutorPríspevky
-
dusan
Účastník (Participant)Ešte je možnosť Lyen kontroler.
http://www.lyen.com
Neviem, čo som čítal, ľudia čo bežia 2kw a viac používajú Lyen.dusan
Účastník (Participant)Tu sú nejaké ďalšie fotecky, reťaz je široká ako pastorok motora. Pastorok hriadeľa je o polovicu užší. To spôsobuje hlučnosť.
Zmena na 1/4″ retaz a prisluchajuce pastorky http://tncscooters.com/index.php?route=product/product&path=38_103&product_id=274Attachments:
You must be logged in to view attached files.dusan
Účastník (Participant)Tom, možno by si mohol zvážiť aj možnosť ísť do GNG Gen1. Tento motor je schopný bežať aj na 100V a vydať cez 4kw bez problémov so zahrievanim. Je to podstatne kvalitnejší motor ako 24V Cyclone a je bez internej prevodovky, ktorá spôsobuje prehrievanie. Zvyšné časti sú odpad takže vyžadujú upgrade.
Predajca
http://www.gngebike.com/60v650w-brushlessGNG, 1000W 48V BB-drive, $400
http://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=28&t=42785GNG 450 brushless Mid Drive – Primary Drive Modifications
http://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=28&t=46738New GNG Mid Drive Brushless 60V650W
http://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=28&t=52865GNG brushless middrive mods
http://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=28&t=46891LightningRods mid drive kit – toto je upgrade verzia
http://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=28&t=57720Attachments:
You must be logged in to view attached files.dusan
Účastník (Participant)V prípade ak máš 48V/1680W motor a používaš 36V batérie, sú tvoje maximálne otáčky cca 3300 a nie 4500.
dusan
Účastník (Participant)To je dobrá otázka. Daj tam 14 a dodatočnú prevodovku ako Lightning Rods. A budeš môcť robiť aj dopomoc motoru.
https://www.endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=28&t=56655
Attachments:
You must be logged in to view attached files.dusan
Účastník (Participant)Kadenciu jazdca som myslel ale to ta nemusí trápiť pokiaľ nebudeš chcieť robiť dopomoc motoru.
Podľa toho grafu 48v motor je efektívny do 3400 otacok.
Prevodovku nemá.
Keby si dal, 7 zubov na motore, 58 stred, tak máš 410 rpm= 7 rps na strede.
A pôjde potichu.Attachments:
You must be logged in to view attached files.dusan
Účastník (Participant)Ešte k tým grafom,
Joda, keďže ty máš 48V, čo je dva krát viac ako 24V, otáčky sú tiež cca dvojnásobne, pozri 650W verziu. K tomu sa potom proporcionalne mení aj graf. Tvoj 48V motor je stále sprevodovany na 24V.DC 24V Brushless motor
360W
500W
650W* Max speed 3600Rpm
* Rated speed 2600Rpm
* Rated output 360W
* Max output 550W
* Rated Torque 13.5Kg-cm
* Max Torque 32Kg-cm
* Rated Amp 16.5A
* Insulation class E class
* Driver Built in
* Control method PWM
*Ambient temperature -15C~40C *Efficiency: 97.6%
* weight 1.8Kg* Max speed 3600Rpm
* Rated speed 2500Rpm
* Rated output 500W
* Max output 700W
* Rated Torque 20Kg-cm
* Max Torque 42Kg-cm
* Rated Amp 24A
* Insulation class E class
* Driver Built in
* Control method PWM
*Ambient temperature -15C~40C *Efficiency: 97%
* weight 2.2Kg* Max speed 2500Rpm
* Rated speed 2050Rpm
* Rated output 650W
* Max output 1020.5W
* Rated Torque 42Kg-cm
* Max Torque 63.3Kg-cm
* Rated Amp 33.37A
* Insulation class E class
* External Driver
* Control method PWM
*Ambient temperature -15C~40C *Efficiency: 94.89%
* weight 4KgToto je originál navinuty a sprevodovany na 48V
* Max speed 3223Rpm
* Rated speed 4111Rpm
* Rated output 1500W
* Max output 4329W
* Rated Torque 83.46Kg-cm
* Max Torque 98.36Kg-cm
* Rated Amp 29.52A, 75A
* Insulation class E class
* External Driver
* Control method PWM
*Ambient temperature -15C~40C *Efficiency: 93.23%
* weight 4.8 KgTakže ak chceš dostať zo svojho nachipovaneho motora ucinne výkon, potrebuješ znížiť prevodové pomery, napr. na motore 13 zubov a stred 58 zubov a jazdiť kadenciou 80-100.
Attachments:
You must be logged in to view attached files.dusan
Účastník (Participant)Tak, držím palce nech to nejak doklepes. 🙂
dusan
Účastník (Participant)Teda sorry, 120 rpm ale to su maximálne, čiže by to malo byt akurát. 🙂
dusan
Účastník (Participant)Teda tá kadencia je bez prevodu na strede.
Joda, ty keď máš 480, volnobezka je 11, stred 44, tak je to cca 50 rpm pre teba.dusan
Účastník (Participant)Cyclone má pôvodne iba dva typy motorov.
http://www.cyclone-tw.com/dc24.htm
Tie čo sú na 24V a 48V, najsilnejší z tých na 24V je potom kontrolerom dopovany na 32V alebo 48V. Na základe napätia sa potom menia aj charakteristiky, teda aj RPM. Planetarna prevodovka v prípade 24V verzie je stavaná cca do 1000W. Zvyšok je už potom o tom, čo tu opisujú užívatelia 48V, prípadne nad 1kW motorov.
Pokiaľ chceš spoľahlivý 48V motor treba isť do toho spodného, originál na 48V.
Odporúčam prečítať si toto
http://www.endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=28&t=13423
A necakat že za 500Euro dostaneš z Taiwanu sadu na výrobu cross motorky.Z grafu pre 24V/650W teda vyplýva, že keby sa optimálne otáčky motora mali zhodnúť s optimálnou kadenciou cyklistu musela by byť napájaná cca 12V.
dusan
Účastník (Participant)No jo, ten prvy odkaz je to iste ako toto
http://eclipsebikes.com/chainwheel-watt-ebike-p-974.html
len tie dlhe skrutky musis ohnut, pochybujem, ze je to lepsie uchytenie ako BB, hlavne co sa tyka silnejsich motorov.
Spominane uchytanie ma jednu vyhodu a to, ze si uzivatel moze za urcitych okolnosti ponechat povodny stred, radenie a pily, len najvacsiu pouzije pre motor. T.j. nema volnobezku na strede. Ako pise Bob je to volba skor pre slabsie motory. Osobne zvazujem aj tento sposob, ktorym by som udrzal kadenciu jazdy, podotykam ze jazdec je nuteny udrziavat kadenciu motora, preto je velmi dolezite sprevodovanie a tiez volba vhodneho vykonu motora. Tento sposob je skor vhodny pre lahsie Cyclony, napriklad 360W, kde sa vie jazdec dostat do vahy bicykla + 1.8kg (motor) + bateria a stale mat bicykel v povodnom cyklistom stave. Nepredpokladam, ze tato konfiguracia bude vhodna pre ludi, ktory nechcu hlavne pedalovat 🙂
AFT a Ego su fajn ale pohybuju sa cenovo niekde inde.dusan
Účastník (Participant)Môžeš dať link na to alternatívne uchytenie Cyclonu?
Cez tú hlinikovu frezovanu dosku. Nemáš náhodou aj nejaké materialy ako to má poriesene Ego kit?dusan
Účastník (Participant)Myslíš maticu na stred? To kúpiš hocikde, možno aj samostatne. Je na to špeciálny kľúč.
To mazivo tam môžeš dať aj TF2 alebo nejaké silikónové.
http://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=28&t=58898
http://www.chainreactioncycles.com/sk/en/weldtite-lithium-grease/rp-prod5959?utm_source=Google&utm_medium=Shopping&utm_name=Australia&gclid=CKP6g-DP3r0CFQEepQodASMANQ&gclsrc=aw.ds
Všetko by si mal dostať v cyklistickom obchode.
Attachments:
You must be logged in to view attached files.dusan
Účastník (Participant)Rozober, vycisti a namaz 🙂
Video Wartung BBS01: -
AutorPríspevky