mam quilbix 140 a s tymi percentami nejak neratam stale sa pozeram na napätie a ked uz viem ze sa pohybujem v limitnom pasme tak uz sledujem len graf samotnych buniek… Mal by som asi upravit pocet watov nech mi znizi %
-doteraz som este pod 3,68V nesiel cize urcite nechcem vybijat na 3V… 3,68V je moja NO GO hranica
myslim ze do noveho 76 ramu by sa nejak dalo naskladat 32AH, do stareho to nebolo urcite mozne, co viem tak Lionky by si tam nalozil s prehladom v takom „objeme“
rch: co sa tyka dojazdu tak v qulbixe ti kecaju 😀 je to sprostost, poznam osobne dalsie 3 qulbixy s kadejakymi konfiguraciami pri 60km/h dojazd 80km na 30Ah je nemozny… Pri 40km/h to pri 32Ah je na hrane. Ako vravim ja robim 60km pri 40km/h a mam tam rezervu ze v kludovom napati mi ostava 3,72V, dnes mi ale ostalo 3,74V len som to kontroloval az po hodine ako som dosiel domov.
Ak nebude zajtra prsat tak tie baterky odfotim na dennom slnku 🙂
Adappto este vyraba kontrolery a predava ich Artur-Vector v Mnichove, len Qulbix nejak rozviazalo dohodu s Arturom cize uz ich neponukaju, este mozes ist cestou Sabvotonu.
Ozaj ak by si chcel tak mam tu znameho ( Merlin z ES ) co dost casto ma par dielov poruke 😉 Napr. motory QS, zdroje, FF, Hubsinks, rafiky za lepsie ceny.
A co by som ti 100% odporucil, resp. do coho by som ja isiel tak predne aj zadne koleso urcite 17tku alebo 18tku z motorky. Ja mam 18″ vzadu a vpredu mam 24″downhill ale chcem to vymenit cez zimu za 18″ z motorky. Ma to lepsie vedenie stopy vacsi komfort a vydrzi viac ta guma. Ak dostanes defekt tak to nemusis tlacit domov ale proste len znizis rychlost a pojdes na defekte domov. A v cene tam nieje ziaden rozdiel. Pneumatiky stoja podobne peniaze a disky tiez.
Inak mam na motore Hubsink-chladic a ferofluid. Odporucam este pre kontroler kupit nejake pasivne chladice z ebayu a paradicka.
rch- ja mam Qulbix a vyuzivam ho ako dopravny prostriedok do prace… posledne 2 mesiace intenzivne kedze mam od konca jula auto v servise 😀
Dokopy to mam denne 60km – (trva mi to jednym smerom do okolo 43-50min.) a ked dojdem domov este mi ostava 35% +/- bez zataze, cize v klude mi moj kontroler ukazuje ze najslabsi clanok ma okolo 3,72V mozem sa pozriet este zajtra presnejsie. Do praáce mam rovinaty povrch a 80% idem po asfalte/cyklochodniku prakticky 85% casu idem na cruise control rychlostou od 37-42km/h.
Vaha mojho biku je 57kg aj s blatnikmi a nosicom, ja mam 90kg
mam tam 10x 4s16000mAh Multistary a QS205 motor + Max-E adaptto.
Tymto tyzdnom som od januara spravil nieco cez 5000km.
No a aby som nezabudol teraz jazdim poslednych 2000km Midi-E, moje Max-E je spat v rusku na zarucnej oprave. Neprezil 10minutovu jazdu v prietrzi mracien. Odvtedy si davam pozor ked prsi tak vzdy davam okolo kontroleru igelit. Od konca jula do predminuleho tyzdna nam tu prsalo 6dni v kazdom tyzdni tak som si to oskusal mnohonasobne 😀
Defekty som mal zatial len 3 na zadnom kolese, ale odkedy osm kupil inu znacku duše tak je to v pohode. Cize bol asi problem v tej dusi.
Táto odpoveď bola upravená pred 7 years, 5 months používateľom mysiak.
LuboN tak ako uz to mas hotove a jazdis?
Ja uz mam najazdene od februara nieco cez 2000km, uz som dostal 3 krat defekt na zadnom kolese, co je celkom vrazda vymienat dusu na HUB a kolese z motorky… Musel som si kupit monterpaky a uz viem vymenit dusu a pozapajat spat kabelaz tak do 30minut. Bike jazdi dopohody a robi radost.:)
LuboN, ano tu akciu som vyuzil. Inak predtym som bol rozhodnuty pre Vectora ale kedze prisla tato akcia nedalo sa odolat. I ked aj v tej akcii oproti vectorovi to bolo drahsie o 250e.
No a celkovu cenu tejto stavby som nepocital… budem sa musiet odhodlat 😀
nazdar, vidim ze som vas nazhavil tym obrazkom 😀 bol som trochu mimo a zaneprazdneny stavbou.
Bike uz jazdi je to qulbix 140 a QS V3 motor. Zatial som mal peak okolo 16kw ale to uz mi vypinalo C63 istic. Mam tam adaptto Max-e a Lipo Multistary 74V3,2Ah atd. Zatial som mal gule na tom ist len 83km/h ale to bolo tak na pol plynu, dojazd odhadovany cez 80km bez prislapu.
Teraz uz riesim len take malickosti ako DC-DC konvertor, svetla, blatniky, poskryvat kabelaz atd…
Táto odpoveď bola upravená pred 7 years, 11 months používateľom mysiak.
Ak by niekto potreboval z HK z UK skladu objednat nejake baterie za zvazenie stoji pouzit nejakeho prostrednika na zasielanie do EU ako je napr. firma : http://www.nakupyvanglicku.sk/
ja som ich vyuzil pred 3oma rokmi pri nakupe autoradia a teraz som to zase vyuzil pri nakupe 10ks Multistar 16000Ah 4s, vcera som ich objednal tak dam vediet neskor ako tato transakcia cela prebehla. Predpokladam ze tak do 2och tyzdnov budem mat baterky u seba.
LuboN : vedel by si mi odporucit po akych LiPo baterkach sa poobzerat?
chcelo by to 72V 20-30Ah… mozno aj viac ak by som sa zmestil do 700e
na controler je tam kopa miesta, najskor ho dam pod ram do ich uchytneho plechu, nech je to vetrane z vonku… ako je tam rozidel na ich stranke 100USD ale momentalne je vypredany, budem sa tym zaoberat o 4tyzdne ked pride ram…
ale co som sa rozpraval s nimi tak je tam rozdiel v akceleracii, co sa tyka max. rachlosti tak ta by bola podobna cize okolo 110km/h co urcite na tom nechcem chodit bezne 😀
uvazoval som aj nad quilbix len je o 300e drahsi… v tomto momente a do Mnichova to mam 150km ak by nieco. Vector bude mat teraz aj mensi ram ale zatial je na nom hrozny dizajn.
Najskor pojdem aj ja do Midi-e , uz len premysliet ako to nabijat a aku baterku tomu zaobstarat…
klotas: ako sa dari s ebikom? vsetko drzi pokope?
ja som sa bol akurat v sobotu povozit na niecom podobne silnom v mnichove u vo vectorbike… http://www.vectorebike.com/
prave riesim objednavku ich ramu, motora a par veci lebo maju do 17.9 akciu…
potreboval by som poradit s bateriou 72V 20Ah co by ste odporucali zobrat?
oni mi ponukaju Battery Samsung 20R 20s10p 74V20Ah – 850USD oplati sa to zobrat alebo sa da nieco zaujimavejsie za tu cenu poriesit?
ozaj ako si spokojny s Adapttom? mas tam e-max alebo e-midi ? Neviem ktore zobrat jedno by na tom ich motore davalo 8kw a druhe 14kw max…