Viac je samozrejme lepšie.. otázka je či je to treba ..to zistíš len teplomerom s čidlom , ak nabíjaš baterky doma tak zvoľ ten tichší..alebo kúp obidva a uvidíš
Ja mám tiež tak rád svoj ebike že mesiac bez neho hlavne v lete by bol krutý..a není to o tom že som lemra stále drepnem 200kg par krát 🙂 Neboj nylon znese .. ja som sa nazačiatku toho bal že plastové kolečká nič nevydrža 8000km kopce a stále šlape
V slovakofarme sú klapky belimo a tie majú tiež nylonové kolečká a zavierajú vzduchotechniky veľké jak nákladné auto ..No ale jako servis Bosh by mal vedet že ta ich vazelína robí časom problémy (nestalo sa to raz ako píšeš)..
takže skús potom „reklamovať“ z linergy ktorý je v tuším v nemecku ?? by to nemusel byť problém ako z čínu no poštovné bude niečo stáť aj čas reklamácie ..
Zitíš to aj tak či ti nabíja že odmeraj baterku pred nabíjaním 38.5V potom pripojíš nabíjačku počkaš minutu odpojíš nabíjačku rýchlo zmeriaš a napätie by malo byť nad 38.5V a bude klesať napríklad 39V —) a pojde dolu pretože nabíjačka odpojena .. vtedy nabíjala len vetrak nešiel..
No ale čo ak nebude nabíjať ? skús zmerať kontakty ako radí dušan, tiež mám doma podobnú nabíjačku neviem odkial si ale možeš prísť vyskúšať až by sa ti to oplatilo
som z hlohovca
Díky miro za info užívatelia ti podakujú , len či to môžu spraviť a neprísť o záruku to je otázka.. lebo cez sezonu mesiac je docela dosť a 1000 km sa dá nalietat rýchlo..thx
3 kup lacného bafanga na 24V (navinutý na 24V/25km/h ) a pripoj ho na 48V systém …
Pojde rýchlejšie no stredový motor to není a v kopci excelovat nebude ale pomože ti ..to je asi najlacnejšia varianta ktorá ma napadá ..
tažko povedať či sa oplatí objdenať s číny , baterky by som objednaval cz/sk kvoli zaruke.. alebo ešte z hobykingu či ping alebo headway
ty máš parádu maximálku som včera dosiahol 60km ale prúdy sú stále otázka? dufam že nebudú nad 20A (na jednej baterke nemam bms)..
Zatial som mal pocity velmi dobré bolo vela zabavi včera som sa musel ist 2x previest
ked idem 30 a otočím plný tak ma trocha dvíha 🙂 ..zaujímavé bude kolko vydrží motor a resp prevodovka a uchyty…torque arm tento mesiac musím vyriešit ..
Riadiaca jednotka trocha hreje .. vzhladom na svoju veľkosť a teplotu to musím preveriť v lete v kopci by to mohol byt problém
Jasne súhlasím , som ze šulekova tj pri hlohovci, mesta prichádzajú k úvahu s tým že by som na stretku natankoval max bratislava – trenčín tj 80 km..
Uvidím ako sa zariadia ostatný ktoré mestá im vyhovujú :)..
Napríklad u mna by som vedel zaobstarať nabíjanie (zadarmo) ak sa bude dariť stránke tak aj občerstveničko…
Obidva bicykle vyzerajú dobre , myslím že ani nieje čo už riešiť bicykel so stredovým motorom , na ktorom sa jej bude dobre betálovať , predtým nech si skúsi jazdu pokial možno aj nejaký kopec
Pýtajte sa na ah kapacitu batérie dojazd je zavádzajúci nakolko sa pri týchto bicykloch pedáluje (nepridáva ako na na motorke)
Stredový motor
a dobrá batéria 48V 10Ah by bola gut ..
Tu sú popísané „od oka“ výhody nevýhody cena je dobrá , rozloženie váhy je viac na bok ale ušlo by .. otázka je kvalita …Zatial som tiež videl len s kartáčovými motormi …
Autor
Príspevky
Zobrazuje sa 15 príspevkov - 61 až 75 (z celkového počtu 151 )