Asi sa budeš muset spýtať predajcu na parametre (váhu toho motora) , cena je skvelá asi nič iné nezežešneš
napríklad 500W QQ ma vyšiel okolo 150 eur z číny.
Ak je to malý ľahký motor a pustíš do neho 600W daj si pozor v kopci na teplotu …to je asi vše
S malým motorom 8 fun to určite pojde do predu ale otázka je ako ?
odpovedz si na otázku ako sa ti betáluje do kopca ? ak ťažko lebo bike je tak rozložený a bez prevodov skus ešte porozmýšlať nad tým 8Fun stredovým či by sa nedalo (dorobiť) kotúčku zadnú…
Ak jazdiť dok kopcov nebudeš alebo sa ti betáluje dobre že už teraz všetko vídeš tak je to gut..
S predajcom sa dohodni že si to chceš odskušať myslím že 30 min kým ti to zapojí aby to išlo na otestovanie nikoho nezabije..A budeš vedeť či stačí alebo ak nechceš stredový motor tak skus objednať bafang bpm II 500 ten mám ja a je gut no v kopci nič z hub motorov excelovať nebude , na rovine to je gut..
Z výhodami súhlasím je to tak len doplním že ak ebike nepokazí tak je aj dobrá ekonomia jazdy
nevyhody
Investície sú možno nemalé , začína to na 400 eurach s olovom (otom neskôr) končí niekde nedohladne 🙂 ide oto čo stačí ak človek málo jazdí napríklad dva razy za mesiac tak sa to neoplatí po ekonomickej stránke (degradácia batérii) no pokial to chce len na zabavu tak sa na tú ekonomickú stránku nehladí..Pokial jazdí často tak sa investícia vráti.
Váhu neriešim jazdil som aj 4x olovo cca 20kg,pri jazde som tak nejak nič nepocitoval, šlo to dobre pokial sú baterky v strede.. no ochutnal som Lifepo4 8kg na zadny nosič tiež gut ale najlepší pocit je zo stredovej baterky kera už je šrot ale jazdné vlastnosti sú skvelé , vôbec necítim že tam niečo je.
Väčšie zaťaženie komponentov ano je ale mám najazdených 8 000 zatial len defekt a špice ,,a mam 100kg treba si dať pri hub motoroch na vidlicu resp jej úchyty treba dať torque arm
Poruchy … dobré konektory žiadne uzle zalepené s izolačku , odsledovať teplotu na prvých jazdách (3sekundova zaležitosť) Čo som mal babetu tak to bolo horšie .. Zatial som nikdy neostal viset kvoli poruche ,len defektu.
k zakonom je to tak ako to je …
Hub motory sú gut ale v brutus kopcoch ich možeš „zavariť“ , s rekupéraciou moc nepočítaj že ti dobije baterku ale skor že šetríš brzdy.
Stredové motory v podstate sú gut a zhrnul si to možno sa vyjadrí niekto kto má stredový motor..
Olovo ak by som neokoštuval litium jazdil by som na olove … niekto by radšej nejzdil ako by jazdil na olove
No však keď stretnem babky dedkov tak v tých ich „skútrikoch“ je určite olovo kupodivu každy svoju mašinu chválil 🙂 …
Ale ako názor ti dávam zapravdu olovo je nahoršia varianta..
Lifepo4 mám doma taku čínsku baterku asi som mal štastie lebo šlape dobre nabehala kopu km , ale tých 2000 cyklov to je len bajny nosorožec myslím že na A123 ak by sa nevybíjali do tla by to šlo najazdit , no aj tak je to skvelá životnosť.. len pri kupe musíš vedeť čo kupuješ (typ článkov)
Lipo myslím že keď vycuciam lifepo4 baterku pojdem asi cestou lipo z hobykingu ako to spravil Bob ak to dobre nadimenzujem tak životnosť bude dobrá.Alebo pojdem vyskladania vlastneho packu 18650 batérii do stredu ak ceny ostatnú tak za 400 eur vyskladam 72V baterku 12 ah na značovkých článkov jeden dodá 2-3C energie samozrejme to spravím tak aby dodávať tolko energie nemusel .. stačiť bude 20 ampérov strop ..možno sa ale neoplati vymyšlať zatial mám čas..dufam že lidepo4 sa nechystá zdechnúť tento rok ..
Čo sa týka prevedenia máš to rozmyslené už len to spraviť Headway sú dobré články , ak chceš hub tak ho daj..len jedna rada počítaj s maximálnymi prúdami po celú jazdu ako udáva výrobca .. snaž sa to predimenzovať 15Ah šulce na 96V sú guut ak zmestia .. (jeden šulec ma 3.2V) bude ich treba 30 .. a max continuálny prúd by som bral trocu z rezervu resp budeš sa musieť zariadiť podla toho ako bude padať napätie ak príliš tak prúd znížiť
inak im znížiš životnosť ..
K motoru ,ten motor je bulo … myslím že ti to pojde gut
ale osobne by som šiel do cyclone…zo skúseností iných toto už je out of my range..
Jasne pivníček aj ja som v tomto nováčik , a šlapeš aj ostatným cestu ,alebo ukažeš že tadial nevede to je tiež cenné
Motor už je poslaný ,no ešte je skoro robiť závery , možno ti ho pošle z grecka a nebude sa platiť nič naviac.. ako to bude uvidíme ..
Kedy by ti to malo doraziť ?
Batérie budeš dávať tie lipol
budem ta citovať : Ide len o to, ze na hobbyking si to overia a predavaju len tie preverene. Lenze si na to daju 100% prirazku, ak nie viac. Preto by som skusil priamo od Cinanov brat. Ked kupim a odskusam, napisem recenziu urcite. Zatial cakam na bicykel z Nemecka a kit z Taiwanu/Grecka. Baterky zoberiem 22Ah, 22,2V do serie 2ks, cize s napatim 44,4V z nasho modelarskeho obchodu. Tu predavaju overene. Baterky budu vazit okolo 4kg s kapacitou 976Wh. Napatie sice trosku nizsie ako 48V, ale LiPoly su velmi tvrdy zdroj s kontinualnymi prudmi bez problemov 70A
Čo pýtajú za tie batérie ?
Ako máš overené tie batérie ? boli nejaké testy merania ?
Lipo ako píšeš budú mať 4 kg
Najväčšiu hustotu energie ma kombinácia cobalt ion
podla batery university tj 130-160 wh/kg http://batteryuniversity.com/learn/article/whats_the_best_battery http://batteryuniversity.com/learn/article/the_high_power_lithium_ion
Podla wikipedie to je
Specific energy 100–265 W·h/kg(0.36–0.95 MJ/kg)
Energy density 250–730 W·h/L(0.90–2.23 MJ/L)
POdla jedného rc modelárskeho fora toje
Concerning Energy density
The biggest density technology is Li2S it is 1550 Wh/kg
(the Lipo has 410 Wh/kg)
But it is on 1.7 V nominal Voltage and 2.2V (end of charge voltage)
Toto už je mimo mojho rozsahu no poradím ti ak môžeš batérie otestuj sú celkom ľahké..
Ak by dovolila riadiaca jednotka nbolo by lepšie dať 3x 22,2 ..predsa len vyšie napätie – nižší prúd
ps čertení nehajme bokom :)… pivníček otestuje svoj ebike uvidí
chyby k pokroku patria , tých 50 eur na viac nieje nič fatálne ,ja som sa učil na svojich chybách 🙂 a samozrejme to stálo peniaze ale boli to len drobné chyby..treba si vymienať skúsenosti , nekdo musí byť prvý kdo cestičku vyšlape , niekto sa pomýli a ukáže že tadialto neni dobrá cestička
Aspon nečo , to clenie není až také ťažké ..ak ta kontaktujú tak treba predložiť vypis s paypalu a občiansky a čo balík obsahuje …
jediný problém može byť v tom že greek im zaplatil menej (aby mal svoj keš) a oni na to vystavili fakturu čiže faktury sa nebudú zhodovať..
Vtedy som to aj riešil že som poslal origoš paypal screen no tam hodnota nesmie byť nižšia ako na fakture
väčšinou čínanci posielaju nezmyselné faktury napríklad 120 usd s tým že si platil 300e colnici to vedia tak tovar preclia podla tvojej
horšie by to bolo naopak keby bola suma na fakture vyššia.. clil som asi 5-6 krát tak zatial iba moje poznatky
hadam ti pomožu ..
hm to je hlupa politka turboekit .. že sú iba taký dropship ..
U nich si gréci cyklone kit objednajú a napíšu do taiwanu že poslať jeden kus jojovi ze šulekova (SR)
Oni to pošlu na túto adresu to je všetko super
ale keď to ide z taiwanu sa bude platiť clo aj z dph čiže 1,3 x cena v usd (cena tovaru + shipping)
a to je ten kulech , čakal by som že z grecka nebudem platit clo a dph + opletačky , ale gréci to v rukách ani nedržali len skásli nejaké peniaze a objednali z taiwanu na adresu záujemcu
Ono to može byť všelijako pokial clit nebude a by tobolo poslané z grécka tak je cena dobrá
no ak sa bude cliť tak s turboekit to víde 530 eur a originál z cyklone by to stálo 480 euro
Problém není ani tak tých 50 eur na viac ale to že pravdepodobne nebude žiadny servis a záruka test resp žiadna pridaná hodnota… hmm.. uvidíme ako to dopadne škoda že sme na to nedošli skorej , možno by sme pomohli pivníckovi
(jako chápem že držať na sklade sa
nedá všetky cyclone motory pre začiatočníka sú to obrovské náklady , no mali by vybaviť clo a pod .. ne to hodiť na zákaznika)
Ahoj pivnicek tam na činacov si daj pozor
Ako máš ten obchod overeny ? ak si kúpil už takú baterku ty alebo kamoš a je snu spokojnosť prečo ne
no v často sa stáva že baterku vyskladaju s podradných 18650 šulcov nedosahuje takú kapacitu a určite ne vysoké prudy.
No aale ak máš to overené že baterka je to dobrá tak potom je to dobrá cena .
Ak to nemaš overené
tak ja by som to skusil isť cestou ako bob nakúpiť tie baterky čo doporučuje on tam to on už odskušal dodávajú dobre prúdy a životnost vzhladom na cenu ..
dik za info tak nejak mi ušla táto novinka ..
Je dobré že spoločnosť vie ísť do predu a neostali pri BPM alebo CST motoroch ako špičke
stredové motory boli dobrý ťah ..
Autor
Príspevky
Zobrazuje sa 15 príspevkov - 76 až 90 (z celkového počtu 151 )