Reakcie

Zobrazuje sa 14 príspevkov - 106 až 119 (z celkového počtu 119 )
  • Autor
    Príspevky
  • odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #4952
    uzivatel
    Člen

    cafte skuste mrknut na tento obchod…mamho osobne overeny..Polsky ale tovar pride velmi rychlo lebo sklady maju v Ziline.
    Niesu tam len konektory 🙂
    http://www.tme.eu/sk/details/amp-1604002-5/konektory-dc/te-connectivity/1604002-5/#
    alebo http://www.tme.eu/sk/details/tamiya-w/konektory-dc/#

    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #4885
    uzivatel
    Člen

    na tejto stranke http://elektrokola-elektroskutry.cz/elektrokola-horska-novakola-top-7 chlapik predava bike vlastnej vyroby za peniaze takze de-fakto udaje co ma by si nedovolil napisat verejne lebo by to bolo napadnutelne aj eticky aj pravne …myslim teda
    PS a je tam HUB motor!
    Vlastnosti elektrokola
    Rychlost: 80 Km/h – z 0 na 60 za 4s
    Dojezd: až 80 km pří jízdě cca 40 Km/h
    Zatížení: cca 115 kg
    Váha: 40 kg včetně baterie

    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #4877
    uzivatel
    Člen

    Cafte ludkovia, mne sa zda ze tu to zacina vyzerat ako na deckom ihrisku , kto dalej „docura“. Myslim ze vzdy su to bicykle a jedna sa hlavne o relax a pohyb.
    PS: Na trase Gerlachov – Tatranska Polianka vzdialenost 3.3km , nadmorska vyska 791m – 1005m na motorke Varadero 1000 som rychlost ani nemeral lebo by som sa v zatackach vytrel… ale ked idem na bicykli tak pri tom prevíšeni maš co robit aby si priemerku dal 5km za hodinu. Na mojom e-bike s 2ks hub motor 750W+350W to ide s prislapom 27.5km/h a to mi uplne staci….ak nie tak sadnem na motorku a frcímmm 🙂

    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #4853
    uzivatel
    Člen

    Zdar, pivnicek, nebolo by lepsie alebo lahsie dat viac zubove kolecko /vacsie/ priamo na motor?

    odpoveď na: prestavba pre zaciatocnika #4814
    uzivatel
    Člen

    Ono pivnicek aj bob maju pravdu, fakt moznosti a variabilita stredovehu pohonu a zvlast ako bob pise cyclone este pridava moznost dvojtanieru v predu a to potom pohon je 32 zubov vpredu aj v zadu a to je 1:1 a s vykonom 1600W u najsilnejsiej varianty niet ocom….Ale myslim ze priame HUB motorceky sa predavaju a stale pojdu hlavne kvoli kompaktnosti a bezproblemovemu mechanickemu chodu. Stredovy vyuziva prehadzovacku biku a to je vyhoda ale aj nevyhoda…mechanika. Ak ma niekto „stary bike“ tak tie prehadzovacky viac budu skvrkat a vrzgat ako prehadzovat a spravne pohanat koleso….takze asi preto prave ako POMOC je ten motor v kolese volba pre vela ludi.
    PS: inak ten link co dal bob je fakt zaujimavy!!! treba zvazit!!!

    odpoveď na: Nová přestavba elektrokola s motorem cyclone 720W/36V #4809
    uzivatel
    Člen

    Otazocka, mas ten web obchod http://www.eclipsebikes.com/ odskusany? Tvoj cyclone je odtial?

    odpoveď na: prestavba pre zaciatocnika #4808
    uzivatel
    Člen

    ozaj bob…o tom som ja pisal aj tie ceny su zhruba rovnake aj na tvojej stranke ..http://www.eclipsebikes.com/bafang-8fun-bbs02-drive-750w-motor-p-1100.html
    ak ovsem hovorime o dakej znacke, kvalite a designe….aj ked bicykel cisto do terenu , do blata , na vysantenie myslim ze aj tie sady z tvojich linkou budu sluzit krasne a mozno aj omnoho lepsie , variabilnejsie su , je tam moznost tuningu…atd …na na cestu? alebo cyklochodnik s rodinou? no uvaz sam….

    odpoveď na: prestavba pre zaciatocnika #4807
    uzivatel
    Člen

    bob , nic proti tomu ale po prve ten obchod co si dal je velka britania a vyrobky su take kusok dost amaterske …vsetko je viditelne, prevody , retaz, motor , oska , kolecko …myslim a dokonca som presvedceny ze ten pan co zakladal tuto diskusiu urcite nechce lego! Neviem ci chapes co chcem tym napisat.

    odpoveď na: prestavba pre zaciatocnika #4801
    uzivatel
    Člen

    zdar… no neviem ci stredovy je naj pre „starsieho“ pana na vylet s rodinou…
    Je to najdrahsie riesenie…. Aj ked asi najprogresivnejsie a najvariabilnejsie…priemerka rodiny na vylete bez e-bike + 1 elektro bude cca 5-8km/h to staci fakt predny 250W pohon aby co to pomohol majitelovi a nezozral energiu aku po 20km jazdy.
    Myslim ze do 800€ sa da zohat aj novy bicykel aj ked len 24V alebo 36V so slabsiou baterkou….alebo potom cena komplet prestavbovej sady 250W predok s aku + pas je okolo 500-600€ tusim 🙂

    stredovy 250W bez aku je 500€ + 300€ aku to je okolo 800€ neviem ci sa to da lacnejsie…..

    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #4800
    uzivatel
    Člen

    Zdar pivnicek, pekny bike a dobra volba stredový motor…Jednoznacne moznostou pouzitia prevodu bicykla motor má obrovskú silu/rychlost podla prevodu….klasicky ako u motoriek , auta apod ….prevodovka..
    Tam som ja videl ale aj velku nevyhodu a to prave tak ako si pisal…motor 5KW na bicykel to je velmi slusná porcia sily. No s takou silou fakt treba retaz, kolecka , prehadzovacku atd ..doladit ba neviem ci vobec sa este z bicyklu da pouzivat…ci by to nechcelo nieco ine…V tom vidim zase vyhodu priamych motorov.
    Ja som to riesil ako som uz pisal …zadny do 750W a predny do 350W. Do kopca ak idem len na zadnom tak ide 700 Wh / s prislapom/ a ak mu pomozem prednym klesne na / 400Wh/ alebo ak idem dlhu trasu tak idem na zadnom a predny necham pre istotu ak by dosla energia zadnemu….alebo opacne …podla potreby rychlosti.
    Ale urcite mam v hlave plan taky ako ty ..okolo 1 kW a stredovy
    Ak ist viac do vykonu tak je to na zvazenie ….cena/dojazd/vaha a hlavne nasi kamarati policajti si to uz urcite nenehaju ujst… takze stavat nieco len do terenu ako kross -… no mozno aj to bude 🙂

    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #4778
    uzivatel
    Člen

    Ozaj a ak nieco silne tak myslim ze toto je super….
    http://elektrokola-elektroskutry.cz/elektrokola-horska-novakola-top-7
    asi to tu uz bolo spomenute….
    PS: motorky som mal /mam / aj ja. Elektro a spalovak sa moc neda porovnavat…
    Litrove Varadero zryluje z 0-100 za cca 6s TDM900 to robila este menej ale zatah tak od cca 3000 otacoch aj to pri vecku -…radovy este vysie …a elektro linearne od 0 otacok …./ podobne ako start lietadla/ myslim teda….aspon mne to tak pripada

    odpoveď na: E-bajk do terénu s výkonom 6000W #4777
    uzivatel
    Člen

    Caute
    Nechcem mudrovat , ale z elektro hladiska P=UxI z toho vyvodis vzorec I=P/U
    Ak to dosadis tak je jasne ze cim vacsie napatie U tym mensi prud I …cize prud je priamo umerny napatiu. Dalej ak premyslis tak cim mensi prud tym mesie tepelne straty atd…..Priklad 6000W motor na 48V bude brat: 125A ale 6000W motor na 72V uz len 83A a na 96 V iba 63A avsak viac clankov , drahsia beterka a kusok vacsia vaha….ale aj tak myslim ze hore s U sa ist oplati….

    odpoveď na: bicykel 2×2+1 ? #4728
    uzivatel
    Člen

    Dojazd, podla pouzivania…
    Jeden aku je 48V/8.8Ah pohon zadny – silnejsi motor
    Druhy aku je 36V/10Ah predok 250W motor

    odpoveď na: bicykel 2×2+1 ? #4722
    uzivatel
    Člen

    No neviem…predstav si…dovolenka…vsetko naplanovane, zahranicie, denne trasy a zrazu riadiaca jednotka integrovana v stredovom motore prdne….jasne partia ide dalej a ty pretlacas magnety motoru a potis tricko? alebo kupis narychlo novy bike? …no ja vypnen jednen motor a stale mi jeden este pomaha…..a to je len jeden scenar….

Zobrazuje sa 14 príspevkov - 106 až 119 (z celkového počtu 119 )