Ahoj LuboN, ešte ťa poprosím o jednu doplňujúcu informáciu.
V popise ani datasheete na nkon.nl nie je ani zmienka o ochrannom obvode PCB na článku, teda nie je jednoznačne uvedené, že je/nie je chránený.
Zároveň, ak ten článok googliš, nájdeš obe verzie, protected aj unprotected.
Je to nejaká ustálená konvencia, vo význame že kým výslovne nenapíšeme, že má ochranný obvod, tak ho automaticky nemá? http://eu.nkon.nl/sanyo-18650ga.html
P.S. môžem sa na to prirodzene spýtať predajcu, samozrejme že nechcem na teba prenášať zodpovednosť za nákup, len sa snažím dopredu získať informácie o fungovaní baterkového biznisu od zorientovaného (a ochotného sa deliť, vďaka ti za to nastokrát!) človeka.
LuboN, mohol by si mi prosímťa poradiť?
Rozmýšľam nad novou baterkou, pre Bafang BBS-02 48V, 18A. Jazdím vcelku umiernene, medzi 3-7A, podľa terénu. Kontroler viac ako 18A neťahá, mám tam meranie. Takže vysoké vybíjacie prúdy nie sú môj prípad.
Hľadám akumulátor s maximálnou možnou kapacitou, podľa možnosti čo najtvrdší. Rozmýšľal som nad e-pohonom, aktuálne ponúkajú Panasonic NCR-18650BL, ale pokiaľ viem, na požiadanie zložia aj z iných článkov. A to je práve otázka: sú tie články na môj typ jazdy vhodné, resp. boli by nejaké iné vhodnejšie?
Ešte dodám, že zapojenie musí byť 13s4p- kvôli boxu, ktorý mienim použiť.
Ďakujem.
ja mam sturmey archer, som s tym velmi spokojny.
podla toho co som cital na endless sphere by mal vydrzat tah motora (bafang 500w). alfine v tejto kombinacii vhodne nie je.
zatial 2100 km bez problemov.