tak som sa rozhodol prestavit si starsi bike na ebike, predsa len uz som aj ja postarsi a rodina chce stale chodit na vylety. ako by ste mi odporucili postupovat? bike je starsi author, nie uplne mountain, skor cross, cielom ma byt ulahcit starsiemu panovi chodit na vylety s rodinou, teda ziadne extremne veci. ktore predajne v ba a okoli uz s tymto maju skusenosti a robia to kvalitne? ktore sady sa oplatia? asi by som chcel motor do predneho kolesa, to mi pride najlepsie.
zdar… no neviem ci stredovy je naj pre „starsieho“ pana na vylet s rodinou…
Je to najdrahsie riesenie…. Aj ked asi najprogresivnejsie a najvariabilnejsie…priemerka rodiny na vylete bez e-bike + 1 elektro bude cca 5-8km/h to staci fakt predny 250W pohon aby co to pomohol majitelovi a nezozral energiu aku po 20km jazdy.
Myslim ze do 800€ sa da zohat aj novy bicykel aj ked len 24V alebo 36V so slabsiou baterkou….alebo potom cena komplet prestavbovej sady 250W predok s aku + pas je okolo 500-600€ tusim 🙂
stredovy 250W bez aku je 500€ + 300€ aku to je okolo 800€ neviem ci sa to da lacnejsie…..
ako fakt to bude len na vylety s rodinou a zase nechcem uplne prist o radost z bicyklovania, teda ten predok mi bude urcite stacit. zadanie nie je co najvykonnejsie ale skor ma zaujima spolahlivost, aby som to nemusel furt nejako nastavovat. novy bike sa mi nechce kupovat, ked mi stary bohate staci.
ono romanca potrebuje len trošku popostrčit 250W so špičkou do 400W je ok , ak chce predné koleso odporúčam od predajcu nejako vydobiť spevnujúcu račnu „kdyby neco“ pri 250W sa nic nestalo ale tých 15eur hore dole..(osobne by som dal do zadného)
Batéria je samozrejme čím väčšia tím lepšia , no ale myslím že sa bude dosť do pomáhať a tak štandart 36V 10Ah / li-ion alebo lifepo4 ..
bob , nic proti tomu ale po prve ten obchod co si dal je velka britania a vyrobky su take kusok dost amaterske …vsetko je viditelne, prevody , retaz, motor , oska , kolecko …myslim a dokonca som presvedceny ze ten pan co zakladal tuto diskusiu urcite nechce lego! Neviem ci chapes co chcem tym napisat.
ozaj bob…o tom som ja pisal aj tie ceny su zhruba rovnake aj na tvojej stranke ..http://www.eclipsebikes.com/bafang-8fun-bbs02-drive-750w-motor-p-1100.html
ak ovsem hovorime o dakej znacke, kvalite a designe….aj ked bicykel cisto do terenu , do blata , na vysantenie myslim ze aj tie sady z tvojich linkou budu sluzit krasne a mozno aj omnoho lepsie , variabilnejsie su , je tam moznost tuningu…atd …na na cestu? alebo cyklochodnik s rodinou? no uvaz sam….
Je celkem jedno kde stím jezdíš a ským:-)
Budeš se divit ale cyclone je kvalitní a dobře odzkoušená značka, jen se toho dost lidí bojí. Ego kit je základ cyclone kde udělali pár úprav a nyní to prodávají 5x dráž.
Taky jsem se dlouho zdráhal a nyní lituji že jsem se pro tento motor nerozhodl mnohem dříve, mohl jsem si ušetřit nemalé finance za ty předražené 250W HUB šidítka.
Je to ale každého věc co si vybere a udělá, my jen píšeme aby se ti co chtějí opravdu poradit vyvarovali naších chyb.
On ten BBS2 ještě není dostatečně odskoušený a navíc má v převodovce silonový převod na kterém jsem pohořel u HUB motoru.
Cyclone má ocelové převody, a je i dost náhradních dílů včetně celé převodovky.
Další výhoda je využití dvoutácu pro převody.
Pokud na to má doporučil bych mu e-kolo s motorem bosch.
Táto odpoveď bola upravená pred 9 years, 11 months používateľom bob.
Bosch je drahy jak potvora. Ale vraj vydrzi. Ked chce dobru kvalitu za rozumnu cenu, tak cyclone. Pokial sa jedna o nizsie vykony, tak nebude problem. Do 1kw je to pohodka. Troska sa pohrat v dielni a v kapse ostane par stoviek Eur navyse… 🙂
Ono pivnicek aj bob maju pravdu, fakt moznosti a variabilita stredovehu pohonu a zvlast ako bob pise cyclone este pridava moznost dvojtanieru v predu a to potom pohon je 32 zubov vpredu aj v zadu a to je 1:1 a s vykonom 1600W u najsilnejsiej varianty niet ocom….Ale myslim ze priame HUB motorceky sa predavaju a stale pojdu hlavne kvoli kompaktnosti a bezproblemovemu mechanickemu chodu. Stredovy vyuziva prehadzovacku biku a to je vyhoda ale aj nevyhoda…mechanika. Ak ma niekto „stary bike“ tak tie prehadzovacky viac budu skvrkat a vrzgat ako prehadzovat a spravne pohanat koleso….takze asi preto prave ako POMOC je ten motor v kolese volba pre vela ludi.
PS: inak ten link co dal bob je fakt zaujimavy!!! treba zvazit!!!
Na to aby bolo možné dobre poradiť by bolo dobré vedieť ešte pár vecí…
1. Aké dlhé sú tie výlety, aký terén, stúpania a pod.
2. Nakoľko sú ostatní členovia výletu zdatní a akými rýchlosťami sa jazdí (rovinka, stúpania)
3. Orientačná hmotnosť jazdca vrátane prípadného nákladu
4. Ako často sa bude jazdiť
5. Nebolo by zlé vidieť fotku bicykla určeného na prestavbu
1. Aké dlhé sú tie výlety, aký terén, stúpania a pod.
no nakolko zvysok rodiny tvoria deti (2×6 rokov) a 1×11 rokov a samozrejme manzelka aktivna cyklistka, tak to su vylety pomerne kratke (pezinok modra a spat, vinicne, pezinok biely kriz), teda tak do 30 km. pripominam, ze sa nechcem len vozit, elektromotor ma byt pomoc pri sliapani do kopca
2. Nakoľko sú ostatní členovia výletu zdatní a akými rýchlosťami sa jazdí (rovinka, stúpania)
nenarocne
3. Orientačná hmotnosť jazdca vrátane prípadného nákladu
no hmotnost jazdca je zial dost vysoka a teda 120 kd
4. Ako často sa bude jazdiť
vikendovo
5. Nebolo by zlé vidieť fotku bicykla určeného na prestavbu
Autor
Príspevky
Zobrazuje sa 15 príspevkov - 1 až 15 (z celkového počtu 57 )