Košík
Komentáre
- Jan komentoval Servis detská elekroštvorkolka
- Jan komentoval Servis detská elekroštvorkolka
- teslabike komentoval Servis detská elekroštvorkolka
- Jan komentoval Servis detská elekroštvorkolka
- teslabike komentoval Servis detská elekroštvorkolka
Najnovšie témy
Produkty
-
DPC18-CAN Farebný Displej pre Bafang Stredové Motory (CAN Protokol) €68.51
-
UART Displej pre stredové bafang motory M400 a pod €86.00
-
Alarm pre elektrobicykle s 2x diaľkovým ovládaním 36V/48V €15.00
-
48V 1000 riadiaca jednotka pre kartáčový motor €36.00
-
TSB Li-ion cykloalarm na dialkové ovládanie 500mAh USB-C €24.00
Zdravím,tak som to premeral multimetrom a po dovozeni keď už nechcela tahat cca po tej pol hodinke baterie ukazovali 62V…
Vyskúšam teda premerat ešte multimetrom. Zatiaľ ďakujem.
Rozumiem pri 60V by nemalo cukať ale aj tak treba overiť voltmeter či je presný. Podľa toho čo popisujete to…
Mame na nej merac voltov a ukazuje aj kapacitu v %. Keď to začne cukat tak baterie ukazujú cez 60V…
Zdravím dá sa to zistiť multimetrom ak klesne napätie na cca 52V tak potom batérie nedokážu udržať vysoký prúd a…
Tipujem ze toto zapojenie sa vztahuje k Tvojej jednotke elifebike qq-500-9M. Ja mam qq-350-6m ktora je podobna.
A ako som pochopil „Cruise wire“ je zrejme „Tempomat“. Musim to pozret. Teraz cez zimu na to nie je moc casu.
Skusal si ako funguje EABS na nejakom motore bez volnobezky?
Pomohlo rozpojit ten cruise wire. Uz to po cca 7 sekundach nezostava zaseknuty plyn.
Nemate niekto skusenosti s tym EABS? Otazka je ako to funguje a ci to mozno nefunguje zaroven i ako rekuperacia?
Nemam s tým skúsenosti skus jazdu s rozpojením a potom zo spojením mne to tuším nič nerobilo