Prihodila sa mi taka vec. Nechce mi nabit baterku. Prisiel som z prace, hodil som to pod prud a ono nic.. Za normalnych okolnosti sa vzdy roztoci ventilator na nabijacke a za par hodin je to ok.. ale tento krat uz ventilator nepocut. Baterku som odmeral ma len 38,5V , vystupny prud na nabijacke je 41,7V
Ak to hodim pod prud svietia obidve diody na cerveno ako keby nabijalo, len nepocut ten ventilator a baterka zostava na svojich 38,5V.
Co by som mohol skusit? ak viete poradte ak nie tak skusim baterku poslat naspat.. este je na nu zaruka.
Vdaka Peter
Keď nenabija asi bude problém v nabijacke. To, že sa nespustí ventilátor bude asi, že tam nejde žiadny prúd. Napätie tam môže byť no prúd vykonáva prácu.
Skús sa pozrieť poriadne na konektory, ktoré pripájajú batériu k nabijacke. Najlepšie premerat ich. Môže tiež byť, že nabijacka tu batériu nedetekuje lebo si proste mysli, že nie je pripojená.
Pokud svítí obě diody červěně mělo by probíhat nabíjení, nechej to na nabiječce třeba 1h a současně si hlídej těleso nabiječky zda se nadměrně nehřeje.
Mohlo se stát že se odporoučel jen ventilátor. Po hodině zkus napětí na baterce změřit zda je nějaký přírustek.
Pořiď si každopádně tento ampermetr http://www.gme.cz/automobilovy-ampermetr-digitalni-miniaturni-cem-cf-02-p722-300
a budeš hned vědět zda je nabíječka funkční či nikoliv.
Zitíš to aj tak či ti nabíja že odmeraj baterku pred nabíjaním 38.5V potom pripojíš nabíjačku počkaš minutu odpojíš nabíjačku rýchlo zmeriaš a napätie by malo byť nad 38.5V a bude klesať napríklad 39V —) a pojde dolu pretože nabíjačka odpojena .. vtedy nabíjala len vetrak nešiel..
No ale čo ak nebude nabíjať ? skús zmerať kontakty ako radí dušan, tiež mám doma podobnú nabíjačku neviem odkial si ale možeš prísť vyskúšať až by sa ti to oplatilo
som z hlohovca
takže skús potom „reklamovať“ z linergy ktorý je v tuším v nemecku ?? by to nemusel byť problém ako z čínu no poštovné bude niečo stáť aj čas reklamácie ..
Taď mně napadlo že se mně stalo něco podobného co tobě a nakonec to bylo v přívodním kabelu ze sítě, nebyl dosatatečně zasunut do nabiječky.
Přitom obě diody svítily jelikož dostávaly nepětí z baterie.
No takze je to v nabijacke… prud je,meral som to pod napetim…ak odpojim zo siete tak automaticky klesa… Teslabajk mal pravdu.. bateria sa normalne nabija, len nechladi ventilator.. po 25 min som citil smrad tak som to odpojil a baterka uz ma teraz 39,2V.
Takze sa celkom tesim ze to nie je baterka ale nabijacka.
Odporucate mi to nejako podomacky opravit ci to poslat naspat do toho nemecka?
Rad by som si to nechal u vas chalani opravit ale blizsie mi je to do toho nemecka kezde som v Holandsku.
Este raz vdaka za pomoc.
Ventilátor si koupíš v každé PC prodejně a vyměníš si ho i sám. Demontuj vadný a vem si ho sebou do prodejny a oni ti najdou ten samý.
Reklamovat nabíječku kvůli takové blbosti a čekat měsíc nebo i dva se nevyplatí.Taky jsem tě upozorňoval že máš při nabíjení hlidat teplotu pláště nabíječky, řídit se až je smrad může byt taky dost pozdě. No komu není rady tomu není pomoci:-)
este taka otazocla.. vsimol som si ze ventilatorov je kopec a asi jedine co by ma mohlo zaujimat aspon mne sa to zda dolezite je kolko „kubikov vzduchu za hodinu precerpa“. Co si mysliste kolko by to malo asi byt? 5 ci 10 m3/hod?
Viac je samozrejme lepšie.. otázka je či je to treba ..to zistíš len teplomerom s čidlom , ak nabíjaš baterky doma tak zvoľ ten tichší..alebo kúp obidva a uvidíš