ok..tak vdaka, zatial.. cosi sa to tak mi na teraz staci… Idem sa venovat rodinke a vecer si to skusim namontovat na bajk.. skoda ze tie buzirky musim zase doobjednat..
Cauko cauko..
Takze pekne to ficiiii 🙂
dnes na druhej testovacej jazde.. sa mi to trosku rozpadlo.. zle je uchytene koliesko na hriadeli motora cez ktore ide retaz… este stastie ze som ho nasiel.. a hned naspat zamontoval… Nemam ziaden merac spotreby… ale zda sa mi to ze nemam velky dojazd… mozno by trebalo nejako setrnejsie bateriu nastavit cez kontroler…
Takze vdaka za rady.. tesim sa ze ste mi pomohli.. bez vas by som to asi len ledva zvladol…
Nejaky typ na udrzbu teraz.. alebo ako z tej zostavy dostat maximum pocas jej zivotnosti??
Pekny vikend.
To kolečko má šroub na inbus a ten je potřeba dotáhnou a taky zaklepnout ten klínek.
Doporučuji rozhodně pořídit aspoň tento měřič http://www.eclipsebikes.com/power-130a-high-precision-watt-meter-power-analyzer-p-1052.html?currency=EUR
Jaký máš tedy dojezd? Na 15Ah by jsi měl po rovině pohodleně ujet 45km při 20-25km/h bez šlapání.
Je jisté že pokud to budeš ždímat na doraz a nebudeš šlapat tak dojezd bude poloviční.
Udržba spočívá v častém mazáni řetězů (obou) a kontrole vytahání řetězu.
No takze skusenosti po tyzdni….
To co sa mi rozpadlo je tu http://www.eclipsebikes.com/tooth-cyclone-heavy-duty-motor-freewheel-p-1095.html Rozletelo sa mi to a vlastne neveim co tam ma dnu vsetko byt. tak som pozhanal (dost tazko) gulicky do loziska, namazal a zatvoril. Problem je v tom ze ked to utiahnem velmi tak nemozem pedalovat, a ak sa to nedotiahne poriadne tak sa to samo odkruti pri jazde len s motorom. Ked som to chcel zlozit a ukazoval som to po obchodoch kazdy bol z toho paf a nevedel ako to zlozit. Ja som to nejako poskladal ale neveim ci tam nahodou neico nechyba… Takze otazko cislo jedna mal to uz niekto rozobrane a vie co vsetko je vo vnutri?
Aky mam dojazd? no takto odvezie ma to do prace co je 11 km na plny plyn a bez pedalovania (kedze sa mi to rozpadava). Cervena kontrolka blika, ale minule som sa po praci este skusal kolko sa da jazdit na blikajucej kontrolke.. tak zruba este 3 km to so mnou prejde a je po nom 🙂 Cize plny plyn co je u mna odhadom asi 35 km za hod a dojazd do 15 km.
Kupil som si trojuholnikovu tasku do ramu bajku a hodil som do nej kontroler… ked som tahal aj dceru s vozikom tak ma to uz odpajalo nestihalo to chladit.. nastavena teplota kontrolera je 100C.
Inac je to super vec len ma serie to ze mozem zase kedykolvek stratit to lozisko na hriadeli a neveim ako ho urobit aby to bolo super. Na jednej strane loziska som nameral gulky o priemere 4,16mm cize som ich nahradil 4mm a ake boli na druhej strane to sa asi nedozviem kedze sa mi to rozpadlo na ceste a ziadnu gulku som nenasiel. Takze tiez som tam dal 4mm hoci mam pocit ze su male, zeby tam mohli byt vacsie… Ak to mal niekto rozobrane rad by som vedel co tam ma byt…alebo ako to aspon zatvorit aby sa to tocilo ako ma a zase sa to samo nerozpadlo ako minule…
Vdaka.
Mám obavu že jen těžko můžeš nahradit origo kuličky. Ja tam mám tento a ještě jsem si pro jistotu koupil jedn navíc do rezervy. http://www.eclipsebikes.com/tooth-cyclone-dicta-motor-freewheel-p-1001.html?currency=EUR
Nezbyde ti asi nic jiného než objednat nové kolco a to staré bych jim poslal na reklamaci.
Dojezd na plný plyn zhruba odpovídá. Pokud vložíš i ty kabely do brašny pak by nebylo potřeba je těsnit.
Jinak se to těsní smršťovačkama. Řj. uzavřená bez chlazení bude fungovat špatně. Já mám na ní našroubován masivní žebrovaný chladič a ještě do té brašny vháním ventilátorkem na 12V vzduch. Kup si to měření a ono tě donutí taky více přišlápnout. Taky je třeba motor držet v patřičných otáčkách a nenechat ho „dusit“, raději přeřadit na lehčí převod a jet pomaleji.
hmm sikovne si to urobil..
momentalne je to u mna nepojazdne.. a cez vikend by som chcel prehodit motor z horskeho bajku na skladaci bajk malicky.. chcem ist na dovolenku a chcel by som bajky zobrat so sebou. ale este je to otazne ci sa mi podari natlacit do auta 2 skladacky + kocik pre malu…
Ahojte, uvažujem o podobnej prestavbe. Pokiaľ by som mohol, mal by som zopár otázok.
Mam hardtail rám, hliníkový. Je to Cannondale SL1 Trail, s Fatty vidlou, bezudrzbovy a toho by som sa chcel drzat aj pri prestavbe. Stale som si ale nie istý či nie je vhodnejší celo odpruzeny ram a to z dovodu väčšej hmotnosti a teda vacsich narazov pri zjazde. Prioritne jazdím po lese v Malých Karpatoch. Nie som si ale isty či každý celoodpruzeny rám je vhodný na tuto prestavbu, mozno rámy od Cube. Predsa len v tom mieste sa uchytuje motor a tiez je tam klb v pripade fullu.
Taktiež som premýšľal o výkone. Po dlhšom čase sa to ale snažím brať od konca, to znamená od baterky. Motory su v princípe rovnaké len riadiaca jednotka je ina, vlastne len program. Samozrejme asi kabeláž, prípadne ostatné elektrické silové časti sú dimenzovane na trojnásobný vykon, pokiaľ porovnavam 720W a 1680W. Čo pravdepodobne vysvetľuje aj rozdiel medzi skúsenosťami Romana a Boba.
Rozmýšľal som podobne ako Bob, nahradiť Lifepo Lipom. Su pravdepodobne nebezpečnejšie ale su lacnejšie a menšie.
S rámem ti neporadím na to nemám přehled. Co se týká motoru tak si myslím že středový motor 720W je plně dostačující pro člověka který ještě může poměrně dobře šlapat. Nakonec určitě stačí i pro ty co již nemohou šlapat. Dost se divím proč se každý snaží hnát za co nejvyšším výkonem. To obnáší taky velkou spotřebu a vše jen prodražuje, vyšší kapacita a napětí baterií i vyšší váha. Proto je dobře si to promyslet a až poté nakupovat.
Autor
Príspevky
Zobrazuje sa 15 príspevkov - 46 až 60 (z celkového počtu 112 )