Domov › Diskusné Fóra › Diskusné fórum pre svet elektro-pohonov › Motory › Cyclone prestavba
Označené ako: cyclone
- Toto téma obsahuje 111 odpovedí, 6 hlasov, a bola naposledny upravená pred 9 years, 10 months od
Hacked By KholilXploit.
-
AutorPríspevky
-
16 augusta, 2014 o 10:06 am #3056
bob
Účastník (Participant)Cenově vychází nejlépe tyto lipolky
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__37579__ZIPPY_Compact_4000mAh_10S_25C_Long_Lipo_Pack_EU_warehouse_.html16 augusta, 2014 o 10:23 am #3058teslabike
KeymasterDik za tip
Napríklad by som si vyskladal 3×2 tj 72-4V 12Ah
podla tvojich skúseností by takáto batéria utiahla 20A continuálne cca 10-15mmin ?(bez rapídneho zníženia životnosti )to čo udáva predajca je jedna vec 100A (na jeden pak je nejako moc)
Rozmýšlam spraviť nejaký „fighter“ na budúci rok pre seba ze stredovým motorom16 augusta, 2014 o 10:38 am #3059bob
Účastník (Participant)Běžně z nich sosám i 25A. Při 72V a např. motoru 1260W cyclone by ti na jeho výkon stačil odběr 18A tak že 12Ah baterie by to měla kontinuálně dodat po dobu zhruba 40min.
To co uvádí prodejce tak poděl dvěma a i tak to stačí.
16 augusta, 2014 o 10:51 am #3060bob
Účastník (Participant)Jaký střeďák hodláš použít?
Ja zvažuji že bych příští rok koupil cyclona 1260W/36V (při použití 48V je to 1680W).
Na vyšší napájecí napětí nechci přecházet jednak z důvodů vyšší ceny a taky váhy a rozměrů, těch 36V je optimál.
Jí nyní při 720W vyjedu téměř kamkoliv třaba i s dopomocí šlapáním. Pokud bych změnil převody na tacu z 32z na 26z a pastorek ze 34z na 36z nebo 40z pak není co řešit ani se 720Waty.
Je to jen o převodech a dostatečné kapacitě baterek.16 augusta, 2014 o 2:20 pm #3061dusan
Účastník (Participant)Tak som to meral, tie Bobove lipolky by mali do rámu vojst 4ks, napríklad v tej brasni, ktorú spomínal. Tiež by som uprednostnil 36V verziu kvôli bateriam. Tie 4 Lipo by som zapojil paralelne a mam teoreticky 16Ah.
Čo sa týka toho gréckeho eshopu, tie ceny su skutočne bez dane, písal som tam, neviem ako sa to potom rieši, čiže asi uprednostnim anglanov. Tiež som sa pýtal na veľkosť toho battery packu a nič moc.
„All prices donot include taxes.
Battery Weight: 6.5kg
Dimensions: 365mm (width) *175mm * 86mm“Bob, ty si niekde spomínal čo by si na Cyclone kite este upgradol/dokupil, mohol by si to vymenovať?
K tým baterkam mi stačí BMS predpokladám.
16 augusta, 2014 o 2:31 pm #3064teslabike
KeymasterNo bob asi 48V (36Systém nevylučujem) ale ak bude programovatelná riadiaca jednotka asi uberem ampére nech je baterka nedostáva „nášupy“
Pravdepodobne to bude cyclone ale páči sa mi aj 8fun.. kludne si viem predstaviť nejaký 500W-750W stredákZ mirom riešime vlastný stredový motor z hubmotora 8fun .. tiež mamm 2×36 V baterky takže by som ho otestoval pri 36V a 72V stredový motor 72V a 20A by mohol byť dosť dobrý …
tieto dve veci chcem otestovať ešte tento rok potom sa uvidí ..16 augusta, 2014 o 2:33 pm #3065teslabike
KeymasterHm neviem či ten grecky obchod nemyslí dane ak to ide preč z europskej únie.. ktovie .. 20 euro hore dole pri takejto väčšiej veci ..
16 augusta, 2014 o 2:49 pm #3066bob
Účastník (Participant)Zkoušel jsem to objednat a je tam záložka dopravé a DPH a vychází to na 93Eček ale není jasné co je DPH a co je doprava, je to vše v jedné cifře.
Jelikož jsem dále nepokračoval tak ani nevím zda se dá platit přes Paypal.
Myslím že raději zůstanu již u ověřeného shopu v britanii.16 augusta, 2014 o 2:55 pm #3067bob
Účastník (Participant)Tak dle romanových zkušeností určitě volnoběžku na tác ACSko místo DICTA.
Bohužel volnoběžka na ozubeném kolečku s ACSkem není k dostání. Dá se ale koupit na jiných stránkách.
Osobně jsem si nechal udělat delší a silnější konzoly a už mám nachastaný výkres na ještě jinak upravené.
Mrkni se tu na mé a Romanove články a tam se dočtěš více.16 augusta, 2014 o 4:17 pm #3068dusan
Účastník (Participant)do 22 EUR (bez DPH a cla)
22,01 – 150 EUR (colný dlh je rovný výške DPH)
nad 150 EUR (colný dlh tvorí DPH a clo)19 augusta, 2014 o 6:50 am #3126dusan
Účastník (Participant)Ahojte, rozmýšľal som tiež nad 24V/360W verziou. Použil by som 2ks Lipo 7s/5800. Hmotnosť a rozmery takéhoto kitu by mohli byť unikátne.
19 augusta, 2014 o 8:23 am #3127bob
Účastník (Participant)To není moc dobrý nápad, čím nižší napájecí napětí tím vyšší odběrové proudy. Optimal je 36V a i lepší možnosti složení lipolek a jejich nabíjení.
19 augusta, 2014 o 10:42 am #3132teslabike
Keymasterjj daj 36 V .. 24V je moc prúdu ..neviem ako často sa budeš „elektrobicyklovať“ alebo ako moc asisovať až by to bolo často tak investícia do baterky sa ti vráti .. a nebude ta nič limitovať ..
ludia často beru baterku ako niečo čo po čase vyhodia a tak tam investujú len nutne minimum no však ak kúpia príliš slabu baterku tak ta počase odejde , a ani splnú kapacitu si moc toho neužiju , u mna je také teoretické minimum 36V 10ah ..
1 septembra, 2014 o 4:35 pm #3353Hacked By KholilXploit
Účastník (Participant)Tak informacne…
stacil by takyto bajk?
http://www.ks-cycling.com/mtb-hardtail-twentyniner-29-heed-rh-53-cm-ks-cycling.13455.html
zberat huby bajkom po lese je fakt pecka 😀1 septembra, 2014 o 5:12 pm #3355dusan
Účastník (Participant)Ahojte, mám otázku. Čo prináša „double freewheel“?
Neviem či mám aktuálnu verziu Ego kit ponuky ale spomínajú tam že to majú osadené „double freewheel“.
Predstavujem si pod tým dve volnobezky. Nerozumiem ale presne interpretácii.Attachments:
You must be logged in to view attached files. -
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.
Komentáre