Domov › Diskusné Fóra › Diskusné fórum pre svet elektro-pohonov › Motory › Cyclone prestavba
Označené ako: cyclone
- Toto téma obsahuje 111 odpovedí, 6 hlasov, a bola naposledny upravená pred 9 years, 10 months od
Hacked By KholilXploit.
-
AutorPríspevky
-
1 septembra, 2014 o 5:32 pm #3357
dusan
Účastník (Participant)@leiftras
Prečo nie toto?
http://www.mtbiker.sk/bazar/bicykle-celoodpruzene/195164/cube-ams-100-r.2008.htmlTak či tak si tam budeš dávať „ilegálny kit“ 🙂
Attachments:
You must be logged in to view attached files.1 septembra, 2014 o 5:36 pm #3359bob
Účastník (Participant)Je to volnoběžka na motoru a na tácu u egokitu.
Motor na obrázku má dvě volnoběžky na motoru a dvě ozubené kola.-
Táto odpoveď bola upravená pred 10 years, 6 months používateľom
bob.
1 septembra, 2014 o 6:09 pm #3362dusan
Účastník (Participant)Ďakujem Bob, Ego kit používa 48V ale ako sme sa tu bavili, je to nevýhodné z hľadiska bateriek. Čítal som niečo ako chlapík používal Ping Lifepo. Dva roky a dosť. Z jeho videí sa mi zdalo, že jazdil okolo domu.
Zhrnutie, batérie sú spotrebný materiál.Cyclone kit je tu od 2009 s minimálnymi úpravami.
1 septembra, 2014 o 6:15 pm #3363bob
Účastník (Participant)Bohužel je to spotřebák a zrovna ne nejlevnější, proto jsem se dal na cestu modelářských lipolek.
12Ah/36V mně nyní vyjde na 5000Kč vydrží li 2 roky bude to měně bolet jak 12000Kč za kvalitní bat. s totožnou životností.2 septembra, 2014 o 5:35 pm #3413dusan
Účastník (Participant)Ego kit teda pouziva 34 alebo 36,22 zubov.
Attachments:
You must be logged in to view attached files.6 septembra, 2014 o 9:30 am #3471Hacked By KholilXploit
Účastník (Participant)Az na to ye ten je 2 krat drahsii a henten maa 29 kolesa.
Akurat sa obavam prednej vidli ci zvlane rychlost 60km/h6 septembra, 2014 o 2:45 pm #3472dusan
Účastník (Participant)Rozmyslal som o stavbe pedelca:
1. Cyclone 24V/360W kit s internym kontrolerom a PAS senzor
2. Nepouzit dodanu volnobezku ale retaz pripojit priamo na povodny stred bicykla, najvacsi pastorok (44 zubov)
3. LiPo baterie 7S, pripadne by som mohol experimentovat aj s vyssim napatim
4. Na uchytenie motora nepouzit BB ale uchytit o ram bicyklaViem, ze dlzka vacsich cyclone motorov je 16,5cm ale nepodarilo sa mi zistit aka je dlzka tychto najmensich motorov. Pokial by bola pod 14 cm, mohol by byt motor umiestneny aj v polomere pohybu kluk.
Pohon motora bez volnobezky pre kluky:
Attachments:
You must be logged in to view attached files.6 septembra, 2014 o 5:00 pm #3477dusan
Účastník (Participant)Hmm, tie najmenšie verzie motorov majú 15.7cm,čiže to tam nevojde. To znamená, že je asi jedno akú verziu tam dám. Dočítal som sa, že ten Cyclone PAS sensor má dosť veľké oneskorenie, že vraj až sekundu. Neviem či je nejaká alternatíva. Tiež neviem či je to spôsobené Cyclone kontrolerom alebo senzorom, keďže senzor pracuje len s interným alebo Cyclone RJ.
Tiež sa mi zdá, že po pripojení asistenta už nepracuje plynová páčka, teda neviem či sa dá nastaviť veľkosť pomoci motora.6 septembra, 2014 o 5:47 pm #3478bob
Účastník (Participant)Můžeš sem dát odkaz na cyclona 360W/24V který by podporoval PAS?
Tenhle ho nemá
http://www.eclipsebikes.com/chainwheel-watt-ebike-p-976.html6 septembra, 2014 o 5:52 pm #3479dusan
Účastník (Participant)Na Cyclone stránke uvádzajú, že by to mal podporovať interný a Cyclone kontroler.
„PAS and speed limiter don’t work with Kelly controller, only work with cyclone motor built-in controller and cyclone controller !“
http://www.cyclone-tw.com/pas.htm
Pravdupovediac, neviem ako sa to reálne pripája.
6 septembra, 2014 o 6:02 pm #3480bob
Účastník (Participant)Pokud zapojíš PAS nezapojíš již nic jiného. Z motoru jde jen jeden tuším že 7 pin kon. a pak už jen silové kabely.
Jinak 360W/24V není nic moc, hlavně se přehřívá iterní řj. a často se to vypíná. Je to vhodné tak na městské kolo, terén ani náhodou.6 septembra, 2014 o 8:01 pm #3483dusan
Účastník (Participant)Bob, môžeš mi prosím ťa odmerať rozteč motora, po dĺžke, od stredu rámu bicykla, na ľavo a na pravo? Súčet by mal byť 16.5cm.
Chcel by som použiť môj súčasný stred, kľuky a pastorky. Najväčší pastorok vymením za nejaký oceľový a RJ Kelly znížim maximálne otáčky na nejaké ľudský zvladatelne. Motor, použijem pravdepodobne 36V, keďže ani tá menšia verzia sa nevojde medzi kľuky. RJ asi Kelly, keďže ten PAS nie je žiadna výhra.6 septembra, 2014 o 10:27 pm #3484bob
Účastník (Participant)Rozměry v příloze
Attachments:
You must be logged in to view attached files.8 septembra, 2014 o 11:17 am #3505dusan
Účastník (Participant)Ahoj Bob, predpokladám, že používaš prehadzovacku aj presmykovac. Neviem si dosť jasne predstaviť ako sa tam vojde ešte plynová páčka. Mohol by si urobiť nejaké fotky riadidiel?
8 septembra, 2014 o 11:29 am #3506bob
Účastník (Participant)Zde se můžeš podívat. Používám obojí a ještě tam mám i temponat
http://bob54.rajce.idnes.cz/Elektrokolo_-_technicke_foto/ -
Táto odpoveď bola upravená pred 10 years, 6 months používateľom
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.
Komentáre