Bob, tie Multistar idú normálne kúpiť, ale tá zippy čo si poslal na ňu odkaz tu kúpiť nejde. Ja mám 6+4+4s a nabíjam to normálne naraz 400W zdrojom nastaveným na 58,8V/6,6A max. Takže tie 4+6s idú tiež nabiť obyčajnou 42V nabíjačkou pre Li-Ion. Tiež by si to mohol nabíjať takým zdrojom ako mám ja a mal by si to nabité raz-dva.
SFSF, to je síce zaujímavé, ale bohužiaľ pre potreby ebiku nie moc vhodné 🙂
Bobe, ja mam tieto: http://www.getfpv.com/batteries/flight-packs/tattu-22000mah-6s-25c-lipo-battery.html
Pochybujem, ze sa dali kupit pred 5 rokmi. Uznavam, su drahe, le su super. 120A bezne a trvale 55A co RJ znesie. Nieje problem na strane bat, ale uvarenie motora, brzd a RJ. Aspon zatial v mojom pripade. Dokonca som nasiel este silnejsie:
LuboN
Ty zippy jdou koupit taky kupoval jsem v loni 3ks 4Ah a 3ks 5Ah.
Nabijím nabíječkou 42V/5A tak že to mám taky rychle nabité.
Pivnicek
nedělej si iluze většina udávaných hodnot C nesplňuje jejich deklarovanou hodnotu.
Např. u 25C je to jen 15-20C, nedávno v tomto směru proběhl test a ten ukázal že ani jedna deklarovaná hodnota C neodpovídá skutečnosti.
I když pro naše účely stačí i těch 10-15C:-)
Táto odpoveď bola upravená pred 9 years, 7 months používateľom bob.
Pivnicek, to si sa riadne buchol po vrecku s tými tattu 🙂 Za tú cenu by si mal 5ks Multistar 6s/16Ah čo je dokopy 80Ah (a pri 10C 800A). S tým by si došiel z Košíc do Blavy a späť 🙂
Batérie pre rôzne multikoptery sú momentálne najbližšie k tomu čo potrebujeme pre naše ebajky. A tie sa rozmohli len posledné roky.
Nazdar.Mam otazocku.Chcem si prerobit bicak na e bike.na internete je kopec prestavbovych sad no neviem sa rozhodnut.moj umysel je predny motor dobra bateria.jazdim viac menej po rovine a dlhe trasy okolo 70 km.mozes poradit?Dakujem
Skoda, ze nebol k dispozicii skor, ked som kupoval cely kit. Zda sa mi, ze budem moct dokonca pouzit originalne stredove zlozenie s originalnymi klukami z bajku, co by bolo supeeer. 🙂
Nazdar Lachim66, aký máš bicykel? Aká váhová kategória si? Akými rýchlosťami by si chcel jazdiť? Chceš to úplne legálku, alebo aj niečo viac? Prečo si sa rozhodol pre motor do predného kolesa? Akú máš kondičku/zdravie – koľko chceš tlačiť do pedálov? Jazdíš len asfalt? Koľko plánuješ investovať?
Kvalita našich rád bude priamo úmerná množstvu informácií ktoré budeme mať 🙂
Nazdarek!!!No jazdim dost a dlhe trasy okolo 60 70 kilakou,mam 100 kg,187cm.Cital som rôzne fora,bavil som sa s predajcami.kondicka dobra,zatial,chcel som nieco na výpomoc,nič naročne.Len neviem co je dobré a kym investujem chcem sa poradit aby som si nekupil nejaky kram.Mam meridu,lkovy ram.krosovy bicak.Nepotrebujem aby to za mna fachalo len niekedy sa zide pomoc,ked je protivietor a tak.Som isiel pred vcerom z Viedne a protivietor celu cestu.70 kilakou.mal som dost.tak za 4 hodky som bol doma.motorcek by bodol.dakujem za kazdu radu.
Predny motor sa mi zdal najjednoduchsi.Nasadim kolo,nemusim kazetu skladat.do zadu by som ptreboval kazetu na 9 kolo.a ak tak by som mohol aj bez toho jazdit.vyberem bateriu.prehodim kolo a je to.neviem.ak ma presvedcite o niecom lepšom som za.kupil by som aj kazde zvlast,motor,riadiacu jednotku,beteriu a snad poskladal.nemusi bit legal.nieco co vydrzi a ma dlhy dojazd.
Ja by som odporúčal asi toto:
Nejaká tá malá sprevodovaná 250-ka do predného kolesa by mohla byť ekonomické riešenie, inak skúsenosti nás čo sme elektrifikovali sú také, že nikto už motor nevyberá po tom ako ho raz namontuje 🙂
Drahšie a sofistikovanejšie riešenie by bol stredový Bafang, tam by obe kolesá ostali „nedotknuté“ len by bolo treba skontrolovať či by to šlo dobre osadiť do rámu. Nevýhodou okrem vyššej ceny je strata možnosti radiť vpredu z dôvodu jediného taniera. Výhody sú že sila motora ide cez prevody a tak sa vie prispôsobiť rovine aj kopcom, ťažisko je pekne v strede a je v 4 verziách od 250-750W.
Batéria by šla buď do rámu (ideálne miesto vzhľadom na ťažisko) alebo dozadu na nosič (ak by mal ostať rám voľný pre pitie/kapsu.)
Obe verzie umožňujú jazdu čisto vlastnou silou bez toho aby motor kládol akýkoľvek odpor (oba majú voľnobežku).
Kolegovia tu z fóra tiež určite niečo doplnia a poradia, spoločnými silami to určite niekam dotiahneme 🙂
Ok.Ta 250w do predneho kolesa ma zaujala ale sety co mi doteraz ponukali boli z baterkou v nosici a 10 Ah a ja chcem pre dlhsi dojazd 11 alebo 13Ah.Dalej by som potreboval poradit aky motor alebo je to jedno?Aku riadiacu jednotku a kde by som to mohol lacno kupit.Viem ze z volnobezkou a prevodom.Dalej mi bolo povedane ze akceleracna packa nefunguje na vsetkych setoch.Som z Bratislavy a tu mame jeden obchod.maju set z nosicovou baterkou 250w do predu za 580 eur a novinku vraj stredovy,super za 540+ bateria 380.to je 920 ale neviem ci budem sajbu rozoberat a prerabat to.porad prosim aky motor alebo set spolahlivy.alebo internetovu stranku.Si odkial?mas aky bicak?neda sa ti zavolat.alebo skype?dik
Ja uz som sa tam hrabal.ta riadiaca jednotka je super.ten motor mi staci?a baterku asi tiez tuto.ok.Ja som tam aj volal s tym ich technikom ze musim predom zavolat aby mi to vyplietol na rafik.ok tak tam brnknem a skocim.to je 30 kilakou za brnom.nic lepsie asi nebude.co?Neviem este mam informaciu ze su motory ktore nemaju kabel v oske.Na to mas aky nazor.
Mam doma 4 bike elektrifikovane. Samozrejme nejazim na vsetkych ja. Kazdemu vyhovuje nieco ine. Niekomu PAS, niekomu len „plyn“ packa alebo rukovät, niekomu plyn + tempomat….Kazdopadne skusenost mam ze:
-najlepsi motor je stredovy mam/cyclone 1.6kW ale bafang, bosch,yamaha,gng nic neodsudzujem …ich nevyhoda ak neberiem cenu je HLUCNOST.
-HUB motor vpredu mam 1 bike a aku nosic v zadu. Uplna hlupost.
-2 bike mam original tie maju akumulator za sedlovou trubkou a motor HUB 8 fun v zadnom kolese. Jeden ma 250W a druhy 750W. Extremna nevyhoda v terene baterka za sedlovou trubkou je napevno a hrka. Nemoznost dostat sa do riadiacej jednotky..vsetko zablokovane a nedostupne .Vyrobca neda software ani kabel ….hroza.
Takze zhrnutie. Stredak ak nevadi hlucnejsi chod. /Akumulator ja osobne nosim v ruksaku a prepojeny som kablikom-podobne ako EGO/ Hub jedine do zadneho kolesa.
Ja s mojim stylom jazdy na jeden vylet spotrebujem najviac do 5Ah z akumulatora. Zvadsa vzdy taham / obcas si aj hovorim naco nosim tu 15Ah /48V baterku v ruksaku/ . Ked odide ta LiIONka 48/15Ah tak pojdem do LiPOL 2x6s 5Ah to je 44.4V
Ale tak jazdim ja a naozaj to je viac o sportovani a len obcas „kopnutie“ motorom a znovu taham.
PS:ozaj motor v kolese bez kablika…tusim som nieco cital na webe ale su to v stadiu studie. Bolo to s akumulatormi priamo v kolese a solarnim nabijanim namiesto vypletu….mozno aj ine pokusy su ale ak nieje kabel tak akumulator a RJ musi schovat koleso a komunikaciu zabezpecit bluetooth alebo wifi a to by na ovladacej konzole znamenalo dalsiu baterku…no proste sa mi to nevidi ako realne a dobre uz len kvoli vahe kolesa / rotacna sila atd/
Táto odpoveď bola upravená pred 9 years, 7 months používateľom uzivatel.
Autor
Príspevky
Zobrazuje sa 15 príspevkov - 46 až 60 (z celkového počtu 122 )