Lachim66 si z BA. Urob to podobne ako Dusan pisal. Pochod aj po obchodoch a vyskusaj. Tu na fore je viacero z vas z BA . Urcite sa viete stretnut , pokecat a vyskusat co ktory system dokaze. Ak porozpravas len s jednym clovekom tak to bude jeho nazor a nie tvoj. Bike nie je o nazore ale o pocite. To co ti sadne, co ti bude vyhovovat, pacit sa ti, aby si sa prijemne citil. Mne osobne ako som pisal extremne vadia striktne predpisy original ebike. Dopomoc do 25km to je sice pekna v kopcoch ale niekedy to chcem svihnut 60kou aj po rovine.alebo 80kou dole kopcom….nie vzdy, ale ak das zabike 2500€ a nemost to ak viem ze sa to da ….hmmmm ano niekto to nepozaduje….ty mozno ano alebo aj nie….najlepsie bude skusit napriklad 1.6kW cyclone /som z PP/ alebo pivnickov bike 6kW /KE/ alebo aj Dusanovu novu seriovku 250W Yamahu…..popis a mozno nieco dohodnes.
Kazdopadne ak budes vo Vysokych Tatrach napis u mna mozes skusit 4 ebike kazdy má iny pohon.
Táto odpoveď bola upravená pred 9 years, 7 months používateľom uzivatel.
Pomaly prestávam chápať ľudí čo sú schopní zaplatiť 1000Eur za prerabku ale zdá sa im veľa 2000Eur za komplet ebajk.
Hub motory sú mŕtve a na stredový potrebuješ rám.
Ale prenechajme slovo „skusenejsim“.
No ved prave…..otom pisem. Ja tiez nechapem. Ale VIEM CO CHCEM A POTREBUJEM JA.
Hotovy e-bike aby vyhovoval mojim poziadavkam na Slovensku zatial nepredavaju.
1.6kW Cyclone KIT a aj Bafang 750W mozno aj MAGIC 1kW to vsetko si predstavit viem lebo RJ nebude pre mna ako uzivatela nepristupna. A hlavne si ju mozem vybrat!!!ako aj typ, velkost,Ah akumulatora!!!
Ale urcite takych ako ja je na SK menej. 90% ludom bude vyhovovat vozenie a 2 rocna zaruka.
750W ti stačí špička, to robia aj tie homologizovane 250Wky. To mi ver, to ide do kopca ako motorka. A konfigurovať, hmm, neviem či je to potrebné.
Problém je slabá batéria.
Ideálna by bola vlastná batéria, aj na to príde čas ☺
chcelo by to vyskusat 750 stredak bosch abo yamaha.
Ja mam doma agogs HUB 8fun zadny 750W pripomoc do 35km/h …nespokojnost.
Ale treba povedat ze agogs je srot aj bez motoru.
Ten Agogs ma tam tiez start /booster tlacitko/ z 0 kadencie. Staci ze kusok pritlacis o pedal zatlacis booster a letis 750W ….
Ale vzdy vyhladavas ako oklamat vyrobcu a programatora. Na Treku kde mam cyclon no problem.
chlapec uz pokrocil a konecne tam dal normal komponenty aj motor ram je sirsi ako povodny prototyp. a pred tyzdnom som ho zbadal aj tu v BA tipek prefrcal na hrazdi..
ale aj tak si skladam svoj .) ale vyhoda je ta ze ti tam da presne co potrevujes .. otazka je cena ked tam si povyberas komponenty drahsie silnejsi motor a tak .
SFSF a pánové,
kolega Lachim66 chce 250W pomocný motorek do předního kola, jezdí roviny, nechápu proč mu doporučujete motory o síle a výkonu spíše pro skutry a motorky.
Držte se toho co dotyčný chce a pokud k tomu máte radu pak je to jen dobře.
6kW motoru tu má pár „šílenců“ ale normálnimu cyklistovi (šlapjícímu) opravdu stačí pro pomoc 250W. Kdo už nemůže šlapt tam stačí bohatě výkon motoru do 1kW středový.
Bob , Lachim66 a kolegovia. Ospravedlnujem sa ak som sa moc rozpisal, no pred e-bikom som mal jednostope vozidla s motorom a naposledy Honda Varadero 1OOO takze vykonu akosi bolo nadostac a vaha tiez.
PS: K vykonu e-bike vs tahanie. Ja to vidim inak ako bob. Ak chcem prekonat vzdialenost 100km po rovine na obycajnom bike bude to trvat cca 4hod. na 250Watovom cca 2.3-3 hod ,na 1.6kWatovom 1.5hod a nakoniec na 8kW 1hod mozno menej…Tahat budem vzdy naplno lebo chcem tahat a spoteny pritom budem rovnako. Meni sa len prejdena vzdialenost!!!
PS: pri tom 8kW by som musel ale pouzit veeelmi tazky prevod aby som vobec mohol ludsku kadenciu / tahanie voci motoru/ pouzit. Je mi jasne ze moj 1,6kW motor ma utiahne sam, aj extremne velkym kopcom pri zaradenom lahkom prevode.Ak vsak zaradim prevod tazsi znizim kadenciu motora zo 150 za min na 80 a zvysok dopedalujem. Vidno to potom na odoberanom prude / výkone. Urcite to funguje bob. Mam to odskusane.
Cital som dakde ze clovek dokaze v prepocte na vykon odovzdat max okolo 400W. Samozrejme kazdy inak. Ale ak k 250W z motora pridas 250W ludskych je to 500W. Ale 250W cloveka citi aj motor 1.6kW a odmena za to je dlhsi dojazd a vzdialenost prekonana rychlejsie. Nie vzdy rychlost potrebujem a nie vzdy so sebou nosim ruksak s baterkou. Motor a elektroprislusenstvo samozrejme nosim stale. Tych par kil nieje problem. Aspon lepsie natrenujem a posportujem. Ved otom je bike.
Nezlob se na mně ale to co ty provozuješ už s cyklistikou nemá nic společného a není to ani elektrokolo ale motorka na elektřinu:-)
V případě nějakého maléru to asi dost odskáčeš protože takový stroj nepatří na silnici ani na cyklostezky. Ale každy svého štěstí strůjce:-)
Autor
Príspevky
Zobrazuje sa 15 príspevkov - 61 až 75 (z celkového počtu 122 )