E-bajk do terénu s výkonom 1900W+

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 1 až 15 (z celkového počtu 27 )
  • Autor
    Príspevky
  • #3817
    tonda.liska
    Účastník (Participant)

    Páni, poradíte jaký mid drive na toto monstrum?
    http://kolo.cz/clanek/rb-dragsterfr-2007/kategorie/mtb-dh-fr-fs-2007

    Cestovní bike je hotový, nyní mám choutky si postavit něco jen pro zábavu.

    #3818
    bob
    Účastník (Participant)

    Ja bych tam prdnul EGO kit:-)
    Tedy pokud jsi na tom finančně dobře:-)

    #3819
    tonda.liska
    Účastník (Participant)

    to jsou zas cele sestavy kompletne i s batohem 🙂

    idealne jen motor. RJ a baterii poresim sam. a dam na tebe BObe a pujdu do nejakych limn nebo lipo. premyslim ze tam ani nedam kliky a slapatka.

    #3821
    bob
    Účastník (Participant)

    No tak tam dej cyclona 1680W pusť do něj 60V a 40A a a budeš tam kde egokit jen to nebude tak vylepšené.
    Hub motor se do toho asi moc nehodí.

    #3822
    pivnicek
    Účastník (Participant)

    Kolega Karel vravel, ze v takejto zostave sa to prehrieva. Preco nie 1920W? Ten je sirsi, tak snad je aj stavany inak…

    #3840
    tonda.liska
    Účastník (Participant)

    kolegove,muzete pridat nejake konkretni odkazy? nasel nekdo k temto motorum nejake data? otacky, graf vykonu a kroutaku atd…

    hub motor je mimo hru. nevim no. 60V+40A je 2400W do motoru cca 1700W? to uz mi prijde za hranou.

    ale jinak takovou sestavu uvazuju, baterie 60V a proud 30-40A. to je realne.

    a pripominam – jde mi jen o samotny motor. uchyceni si asi stejne budu muset udelat sam na special ram…bez rj, bez toho smeti okolo.

    • Táto odpoveď bola upravená pred 10 years, 2 months používateľom tonda.liska.
    • Táto odpoveď bola upravená pred 10 years, 2 months používateľom tonda.liska.
    #3843
    bob
    Účastník (Participant)

    Které motory máš na mysli?

    #3844
    Joda_cz
    Účastník (Participant)

    To kolo vypadá dobře, s uchycením motoru to nějak samozřejmě půjde… jen se obávám že na baterie tam už moc místa mít nebudeš takže budeš muset sáhnout asi po lehkých Li-polech… když říkáš že to chceš pro zábavu tak tě jejich životnost asi trápit nebude 🙂 neumím si představit na tomhle kole vozit LiFePo články 🙂 1680W cyclone si myslím je dostatečný… jen vhodně upravit převody a pastorky aby ti vyhovoval. Rozhodně bych sáhnul po nějakých kvalitnějších talířech a věnoval pečlivost uchycení motoru. Hádám že pokud to chceš jen do terénu tak by ti na středu stačil jen dvojtalíř s tím že by kolo jezdilo maximálně do 50Km/h

    #3845
    tonda.liska
    Účastník (Participant)

    no myslim tech 1680 a 1920 co psal Pivnicek.

    baterky to bude problem. kdyz to tak pocitam, pri kapacite packu 15ah to bude i tak pro baterky slusny zahul vic jak 2C. predpoklad je pouzit limn nebo lipo. lifepo v zadnem pripade. jeste zvazuju i 72V. ale na to potrebuju nejake data, kolik maji otacek ty motory atd. co jsem zbezne zhledl, jsou tam velke rozdily. nektere vykone motory maji az 6000ot/min. to by muselo byt silene zprevodovani. jine maji treba jen 1500ot. na tech cyklonech vidim ze existuje slusne resena redukcni prevodovka. ale zas, cim mene redukci na celkovy prevod na zadni kolo, tim mensi ztraty a nasledna pakarka ze servisem a serizovani.

    kolo jen na teren, kliky a slapatka na 90% z konstrukce vypustim uplne.jen nejake bytelne naslapy na boty. vysledkem by melo byt lehci „enduro“. 50kmh bohate staci,mozna i mene 40kmh.

    ale zacinam tusit ten nejvetsi problem – jak dokaze takovehle vykony prenaset „obycejny“ tenky cyklisticky retez? nebo existuji nejake mohutnejsi retezy? vzdyt kolikrat se i na standartnim slapacim kole retez i kazety vytahaji. nechtel bych po 100km menit sadu retezu a kolecek…

    neco takoveho se me libi.. http://youtu.be/PjMqf5LkHCs?list=PLpL_41jlxP4Y1zTdOxGGM_VNfgTXhFtJ-

    male zadni kolo, vetsi predni.

    • Táto odpoveď bola upravená pred 10 years, 2 months používateľom tonda.liska.
    #3847
    Joda_cz
    Účastník (Participant)

    s těmi parametry motorů cyclone je pravda že není moc k sehnání nějaká konkrétnější data 🙁 na taiwanském webu jsou jen jakési „grafy“ které sedí jen na motory s vnitřním kontrolérem. Pokud někdo ví kde tyhle údaje sehnat tak ať prosím napíše. Co se týká motoru 1680W který mám… tak má maximálně 4500 ot/m je v něm planetová převodovka s poměrem 9.33:1 to znamená na hřídeli převodovky maximálně 482 ot/m Parametry ohledně točivého momentu a další údaje bohužel nevím. Nevím ani jak velké napětí samotný motor snese… na štítku je rozsah 24-48V Jestli vinutí snese i 70V netuším.

    Jinak na tom videu jde vidět že má klasický hub motor umístěný ve středu 🙂

    #3848
    dusan
    Účastník (Participant)

    Cyclone má pôvodne iba dva typy motorov.
    http://www.cyclone-tw.com/dc24.htm
    Tie čo sú na 24V a 48V, najsilnejší z tých na 24V je potom kontrolerom dopovany na 32V alebo 48V. Na základe napätia sa potom menia aj charakteristiky, teda aj RPM. Planetarna prevodovka v prípade 24V verzie je stavaná cca do 1000W. Zvyšok je už potom o tom, čo tu opisujú užívatelia 48V, prípadne nad 1kW motorov.
    Pokiaľ chceš spoľahlivý 48V motor treba isť do toho spodného, originál na 48V.
    Odporúčam prečítať si toto
    http://www.endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=28&t=13423
    A necakat že za 500Euro dostaneš z Taiwanu sadu na výrobu cross motorky.

    Z grafu pre 24V/650W teda vyplýva, že keby sa optimálne otáčky motora mali zhodnúť s optimálnou kadenciou cyklistu musela by byť napájaná cca 12V.

    #3853
    dusan
    Účastník (Participant)

    Teda tá kadencia je bez prevodu na strede.
    Joda, ty keď máš 480, volnobezka je 11, stred 44, tak je to cca 50 rpm pre teba.

    #3854
    pivnicek
    Účastník (Participant)

    No, povodne mozno mal dva typy, ale teraz ma aj treti(2400W a 3000W non geared) a stvrty typ, pod ktory (usudzujem podla vzhladu) spada: 1920-3000W, 6000W a 8000W: http://www.turbobikekit.com/cyclone-bike-kit/cyclone-waterproof-geared-electric-ebike-kit-1920watt-3000watt-36v-60volt
    Mne sa tento 1920W zda ako najlepsia volba. Je sprevodovany (narozdiel od 2400 a 3000W verzie), vraj nema problem s chladenim (na rozdiel od 1680W verzie), nieje az tak velmi tazky (narozdiel od 6kw a 8kw verzie). Uz ho mam doma, na diskusii „E-bajk do terénu s výkonom 6000W“ som popisal viac. Ked ho otestujem, napisem recenziu. Bajk a baterky cakam kazdy chvilu…

    #3855
    dusan
    Účastník (Participant)

    Teda sorry, 120 rpm ale to su maximálne, čiže by to malo byt akurát. 🙂

    #3857
    dusan
    Účastník (Participant)

    Ešte k tým grafom,
    Joda, keďže ty máš 48V, čo je dva krát viac ako 24V, otáčky sú tiež cca dvojnásobne, pozri 650W verziu. K tomu sa potom proporcionalne mení aj graf. Tvoj 48V motor je stále sprevodovany na 24V.

    DC 24V Brushless motor
    360W
    500W
    650W

    * Max speed 3600Rpm
    * Rated speed 2600Rpm
    * Rated output 360W
    * Max output 550W
    * Rated Torque 13.5Kg-cm
    * Max Torque 32Kg-cm
    * Rated Amp 16.5A
    * Insulation class E class
    * Driver Built in
    * Control method PWM
    *Ambient temperature -15C~40C *Efficiency: 97.6%
    * weight 1.8Kg

    * Max speed 3600Rpm
    * Rated speed 2500Rpm
    * Rated output 500W
    * Max output 700W
    * Rated Torque 20Kg-cm
    * Max Torque 42Kg-cm
    * Rated Amp 24A
    * Insulation class E class
    * Driver Built in
    * Control method PWM
    *Ambient temperature -15C~40C *Efficiency: 97%
    * weight 2.2Kg

    * Max speed 2500Rpm
    * Rated speed 2050Rpm
    * Rated output 650W
    * Max output 1020.5W
    * Rated Torque 42Kg-cm
    * Max Torque 63.3Kg-cm
    * Rated Amp 33.37A
    * Insulation class E class
    * External Driver
    * Control method PWM
    *Ambient temperature -15C~40C *Efficiency: 94.89%
    * weight 4Kg

    Toto je originál navinuty a sprevodovany na 48V

    * Max speed 3223Rpm
    * Rated speed 4111Rpm
    * Rated output 1500W
    * Max output 4329W
    * Rated Torque 83.46Kg-cm
    * Max Torque 98.36Kg-cm
    * Rated Amp 29.52A, 75A
    * Insulation class E class
    * External Driver
    * Control method PWM
    *Ambient temperature -15C~40C *Efficiency: 93.23%
    * weight 4.8 Kg

    Takže ak chceš dostať zo svojho nachipovaneho motora ucinne výkon, potrebuješ znížiť prevodové pomery, napr. na motore 13 zubov a stred 58 zubov a jazdiť kadenciou 80-100.

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
Zobrazuje sa 15 príspevkov - 1 až 15 (z celkového počtu 27 )
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.