Dusan, nerozumiem celkom Tvojmu prispevku. Prosim ozrejmi mi co je kadencia 80-100. Co som zatial o elektromotoroch pochopil, najlepsie je ich drzat zhruba v 85% hodnoty maximalnych otacok, vtedy je zvycajne najvyssia ucinnost. Teda ked jazdim casto 50km/h a motor ma max. otacky napr. 3000, tak spravodovat tak, aby pri 50km/h tocil cca 2550ot. Neviem aku hodnotu prevodu ma prevodovka v 1920E motore. Max. otacky ma 3000. Ten 1500W motor je na cyclone stranke raz strieborny s rebrovanim a potom zas cierny. Predpokladam, ze je bez prevodovky so 7 zubovym koleckom. Asi tam je chybne uvedene aj max. speed, ktore su nizsie ako rated speed, co je nezmysel. Kto sa v tom vyzna?
Kadenciu jazdca som myslel ale to ta nemusí trápiť pokiaľ nebudeš chcieť robiť dopomoc motoru.
Podľa toho grafu 48v motor je efektívny do 3400 otacok.
Prevodovku nemá.
Keby si dal, 7 zubov na motore, 58 stred, tak máš 410 rpm= 7 rps na strede.
A pôjde potichu.
tak tak..cim vacsi vykon, tým skor sa vyťaha reťaz, znici kazeta. cyklon 1680w sa hreje hodne, hlavne v kopcoch, ak mu nepomáhaš, ak mu pomožes,je to ok.
kup reťaz campagnolo c9, vydrži z cykloreťazi vraj najviac, ja som ju nahodil ale mam na nej azdene len asi 800-1000km,zatial je v pohode.
a hodne zalezi od hmotnosti jazdca, celkovej vahy supravy-bajk, baterka motor jazdec, ja mam 102 kg komplet, dcera o 20 menej a motor sa jej nehreje .
reťaz sa nici najviac pri preradovaní, možne je použiť i prevodovku nu vinci n 360, ale ja som sa bal, conway ju využiva do 2400w.
priatelia, k tomu egokitu…
toto forum je na to aby si ludia pomohli…ale nie zbytočne utratiť peniaze, ale aby sa poucili z chýb iných a vyuzili osvedcene riešenia.
egokit dobre vyzera, ma dobre vymyslený drziak motora a riadiacej jednotky, použiva heavy duty volnobežky a zrejme prevodníky ma iné ako tie nekvalitné z Thaiwanu.Ale iny funkcny rozdiel nevidim. samozrejme, nemci ak ten kit vymysleli, chcu riadne zarobiť,musia platiť reklamy, davať provizie obchodným zastupeniam a skazdým eurom sa este na DPH prikrmi bezodna statna kasa.vysledok…to co možem mať za 1 euro mam za 4- ak to niekomu nevadi, nech kupuje, mne to vadi.
ja som so svojim cyklonom 1680w najadil už viac ako 2800km po horách a stal ma aj s nevyhnutnými vymenami alaborovaním asi 800-900 eur.vsetko si viem opraviť, vymeniť aj na kolene..a to je viac než dobre vyzerajuci ten isty motor x nasobne drahsí.
nepriemny nedostatok egokitu je baterka v ruksaku na chrbte,mimochodom tiež pekne predražena..
chlapci, co na nom jazdili, mali baterky 51V nie 60.
cyklon standardne kupeny z taiwanu sa da vylepsiť zanejakých 100-200E. A pom chodi ako hodinky.Ak už hotový kit, tak od aftu, tam je dorobene chladenie olejom ,keramické ložiska v prevodovke a ine vylepsenia, ktoré maju zmysel nielen po estetickej stranke.
Dusan: moc jsem nepochopil o čem píšeš. Zřejmě jsme se nepochopili… mám motor o výkonu maximálně 1680W s napěťovým rozsahem 24-48V .. maximální otáčky uvedené na štítku jsou 4500. Ten motor nemá vnitřní kontrolér a není nijak očipovaný ani napětí vnitřně nezvyšuje apd. Je pravda že to není ta větší verze motoru ale ten menší černý… to je zřejmě důvod proč se lidem více hřeje. Planetová převodovka v tom motoru má poměr 9.33:1 … matematicky jsem počítal kompletní řetězovou linku až na zadní kolo a rychlosti které dosahuji souhlasí s těmi maximálními otáčkami které jsou uvedeny na štítku motoru. Ještě doplním že mám pouze 36V baterii… řídící jednotka kelly. Co se týká ideálních otáček abych u toho mohl šlapat a pomáhat tak motoru tak to pro mě není nijak důležitá věc.. prostě to valím a sedím na tom jako pecka 🙂
mě jde hlavně o to že cyclone k motorům nedodává nějaká kvalitní data a jejich web vypadá jako by ho tvořil pubertální student obsypaný jebákama někde na taiwanském gimnásiu. Nějaké údaje se dají sehnat všeljak na forech… ale co chtít 🙂 já jsem s tím motorem spokojený.
Táto odpoveď bola upravená pred 10 years, 2 months používateľom Joda_cz.
Roman:
Můžeš. prosím, popsat přesněji, jaké úpravy jsi dělal na motoru Cyclone 1680W? Na jakém kole ho máš (foto?), jaké baterky a řj používáš? Děkuji!