Karle, presne to si myslim teraz po precitani Tvojej spravy. Ja som tu RJ znicil asi zapajanim bez odporu. No tak mi ho tam mohli pribalit. K cyclone RJ som nedostal navod ziaden, ani na stranke som nic nevidel. Zrejme LiFePo su jemne nizkoamperove makke baterky. LiPolky su tvrde a robia taky obluk, ze sa da nimi zvarat. Mne pri kazdom zapojeni tak slahli, ze mi postupne natavili konektory urcene na 150A.
Karle, v podstate to moze aj „pomoct“ Tvojmu problemu s vypinanim motora pri prehriati. Ked vyradis termistor tak „nemas problem“. Len Ti moze zhoriet motor… 🙂 Po prestudovani wikipedie som dospel k nazoru ze je to tak ako som napisal. RJ je napajana priamo cez termistor, resp. presnejsie pozistor, ktoreho odpor teplotou rastie, az pri medznej hodnote vypne RJ. Opravte ma ak sa mylim.
Přesně tohle jsem před polednem říkal kolegovi (m.chromca) jelikož se mu taky často vypíná motor zřejmě na teplotu.
Ten termistor ovšem vyřadit nelze jelikož by pak nešlo napětí do řj.
Šlo by ho snad přemostit ale nevím zda to bude fungovat a zda je to vůbec možné.
bobe, ako zapnem RJ tak aby bola vypnuta? 🙂 Na tej cyclone RJ nieje nic. Na riaditkach mam taky cerveny vypinac, ale bez ohladu v akej polohe ho necham, tak pri zapajani tam preskoci obluk jak hovado. Mozno je to tym, ze mam silnejsi motor – vyssia indukcna zataz v kombinacii s velmi tvrdym zdrojom. Aky mas Ty motor? Co sa tyka toho termistora, tak premostenie by malo spravit to, ze bude vyradeny. Teoreticky by to tak malo fungovat uplne v pohode. Inak dik za odkaz na traktorove odpinace, ale skusim to riesit radsej originálom od vyrobcu Kelly: http://kellycontroller.com/main-contactor-cz-72vdc-coils-100amps-p-75.html
Kelly to ma krasne poriesene, contactor, dioda, odpor a je to v pohodke. Cyclone to ma odflaknute. Inak dnes som meral Hall senzory a su chvalabohu ok. Odisla len RJ. Ale vôbec mi za nou nebude luto. Objednavam tu Kelly KBS72121X 72V, 55A, max. 120A.
dusan, na stranke vyrobcu pisu, ze 1920W toci na vystuoe 450-750rpm a Grek pise, ze je to 3000rpm motor, cize z toho vychadza prevodovka 4:1. Je to v celku pomalobezny tichy motor s krutakom 100Nm.
pivnicek: zapojení kelly k cyclonovi:
plochý 7 žilový konektor od cyclonu k řj (orientace s kontakty nahoře)
zleva do prava barvy vodičů vedoucích z cyclona – číslo vývodu na Kelly
žlutý na 18
modrý na 16
zelený na 17
růžový na 7
oranžový na 5
černý na 21
červený přes vypinač na + a k tomu je tam zapojen ještě kolík na +
konektor 3žilový (kontakty nahoře, zleva do prava)
oranžová na 4
tmavě zelená na 3
černý na 19 nebo 20
ještě fáze do motoru – kelly
červený – zelený
černý – žlutý
bílý – modrý
Pivnicek: jsem rad ze tam termistor mam. Mne se to odpoji, kdyz je motor fakt vrelej. Asi by se jinak rozpustil 🙂
Jsem zvedavej na ten tvuj, kdyz mu das pokourit 🙂
Bob: ten tvůj objev s termistorem by mohl být pravda. Mám teda na 7 pinovém konektoru asi jiné barvy vodičů, ale vedle třech pinů s halovýma sondama je zapojen vývod č. 7 od Kelly, což je pwr (napájení ř. jednotky). Když se termistor zahřeje, tak se přeruší napájení řj, jak píšeš. Do motoru jde + přes krajní pin a pokračuje do řj přes termistor… Jak jsi myslel, že to má někdo změřit? že když se to zahřeje, tak nejde do řj těch + 36V a když to vychladne, tak tam pak jde? Nebo za studena změřit odpor termistoru mezi krajním pinem a vývodem pro řj a pak změřit za tepla?
Dík za návod k nastavení reakce plynu. Vyzkouším to.
Karle, dakujem. Pozeram, ze Tvoje kable su uplne identicke so zapojenim Kelly? Presne rovnake kablovanie je v manuali ku Kelly KBS-X. Napisal si mi farby z motora urcite? Ja mam vyvody z motora 7pin konektor taketo: zeleny, cierny, zltozeleny, cerveny, zeleny, modry, zlty… A ako tak pozeram na cyclone wire table, tak tam ziaden termistor nevidim. Ten motor 1920W ho asi ani nema…
Včera jsme s kolegou po telefonu něco zkoušeli proměřit ale nesedělo to. Jde o to že na káblíku č7 na kelce (růžový) by mělo být plné napětí baterie, jenže nevím zda měřil spráný kablik. Dnes má volat tak to ještě ověříme.
Na oranžovém č5 na kelce by mělo být +5V pro napájení hall sond motoru, nikde to tam nenaměřil. Ale jak říkám nevím co a peoti čemu měřil. Všude prý měřil plné napětí.
Jestli se k tomu dnes dostanu zkusím to na svém 720W cyclonu.
Pivnicek: promiň, som sa pomýlil 🙁
Opsal jsem to z poznámek, které jsem si dělal, když jsem odstřihl 7 pinový konektor od originálně dodané Kelly s Cyclonem. Pak jsem pájel konektor na jinou Kelly, která neměla ten 7 pinový konektor… Ty barvy, které jsem uvedl, jsou barvy vodičů vedoucích z Kelly, tak jak píšeš. Barvy vodičů, které vedou z motoru, jsou uvedeny na obrázku od Boba. Doma na to mrknu, zda mi barvy souhlasí s Bobovým obrázkem (pokud na to bude vidět). Ty uvádíš ale úplně jiné barvy, než má na obrázku Bob. Že by to bylo u tvého motoru jinak nebo jen změnili barvičky? 🙂
Dakujem pekne priatelia. Pisal som priamo do cyclone a odpovedali mi, ze 1920W motor vobec nema termistor. Odporucaju mi obmedzit prud na 40A v RJ. Takze teoreticky by som mal vediet zapojit vsetko. Posledne co som nevedel bol ten termistor. Ziadal som od nich aj schemu pinov, kedze mam ine farby ako u 1680W a dalsich verzii. Ku podivu mi odpisali, ze potrebuju vediet 3 velke zily ake maju farby, lebo nevedia o ktoru verziu 1920W ide. Maju v tom riadny neporiadok. Doma musim odfotit a poslat im. Inak uz som objednal tu Kelly 72V/55A. Som zvedavy ako to preclim. 🙁
Z Kelly mi odpisali, ze termistory u cyclone motorov su len rozpinacie teplotne bimetaly, cize realne ziadne termistory. To len naokraj…
Autor
Príspevky
Zobrazuje sa 15 príspevkov - 181 až 195 (z celkového počtu 716 )