To jsem si taky myslel že je to bimetal, jelikož termistor by to asi při zvýšeném odporu nedokázal vypnout. Napájecí napětí kellky se pohybuje od 18V výše a termistor takový rozsah nemá. Bohužel u kolegy pracuje špatně a vypíná už při 40°C, klema by ho měla vyřadit.
Se mi nyní vybavilo, že jsem kdysi četl na ES, že v motoru Cyclone je nějaký bimetal. 🙂
Mně poslali z Kelly jednotku s udanou hodnotou 50USD (ani jsem jich o to nežádal) a z toho jsem platil u nás poplatek cca 200Kč (už nevím přesně). Poslali to přes DHL, měl jsem to ani ne do týdne doma. Když jsem kupoval další jednotku, tak jsem jim napsal do poznámky, ať tam dají zas těch 50USD.
Pivnicek byl rychlejsi 🙂
Za tu malou jednotku KBS-X jsem platil postovne 37 USD. Za tu velkou KEB vcetne kablu J2 to bylo 56 USD. Postovne maji podle vahy. Dodani bylo vzdy velmi rychle.
CW/CCW 69USD 36V 100A max cyclone controlelr( throttle 36V) 36V 40A continue cyclone controlelr size 8x15x4 cm non programable (controller with 3 speeds and manual cruise control function)
Výhoda jsou konektory a plynovka, nevýhoda cena, doba dodání a asi clo a DPH.
Sehnat všechny ty konektory samostatně tak by se dala koupit levněji od Kelly i když koukám na ceny přímo u kelly tak tam za ní chtějí 99USD.
Tak teď „babo“ raď. Spolehat na to že napíši jinou cenu se asi nedá, clo a DPH mně taky nemusí minout.
Bobe, chvilku pockaj. Ked sa mi podari vyreklamovat moju cyclone 24-60V 40A, 100A max. Tak Ti ju mozem posunut. Grek mi ma dnes dat odpoved, ci mi uzna reklamacku. Throtle mam ale asi 48V. Neviem, ci je to problem, snad len diodky Ti nebudu svietit, ci sa mylim?
resp. aj tu: http://www.cyclone-tw.com/order-motors.htm
je na lavej strane asi v strede s popisom:
CW/CCW 79USD 36-60V 100A max cyclone controlelr( throttle 48V) 36-60V 40A continue cyclone controlelr size 8x15x4 cm non programable (controller with 3 speeds and manual cruise control function)
mne to tiež iskrí, aj lifepo i LiMn, ale je je to iba take puknutie.
to karel: ziadne oneskorenie po pridaní plynu, funguje mi to na dvoch motoroch stopercentne, pridam, zvysujem rýchlost okamzite
to pivnicek:
parkrat pri odstranovaní vad som nadaval a uz som si pozeral fabricky haibike s yamahovým motorom.keby mal aspon 500 w…
bob, mam prislubenem ze mi poslu druhu RJ. Tu cyclone co som Ti poslal odkaz. Ak mas zaujem, prosim napis mi na yamdae@gmail.com a dojedname cenu a dorucenie. Predpokladam, ze asi tak za tyzden ju bydem mat doma.
Kelly je doma. Preclenie za 12,- Eur len za DPH. Da sa pekne s Kelly dohodnut… viete asi o com. Kelly je mensia ako slabsia cyclone RJ co ma tesi. Konektory som objednal aj protikusy, ale netrebalo, lebo kelly pribalila aj protikusy standardne, skoda penazi navyse. Contactor vazi 400g. Je to pekne hovado, vlastne rovnako tazke ako RJ. Dost ma to stve, taku kravu si zavesit len kvôli spinaniu na bajk… Plynovka je pekne celootacacia ako na motorke. Celkovo od objednania to prislo za tyzden, parada. Zajtra vecer sa pustim pomaly do montaze. Motivacia je nizsia, kedze u nas udreli mrazy.
Hmm, vyzera to dobre, najma ta vaha. Ale obavam sa, ze to nieje na LiPolky (od Pb, přes Li-ion až po LiFePO4). Tiez je to len na 48V. Mam v umysle ist na 66,6V. Aj z toho dovodu som kupil 72V Kelly. Dalej je to len do 50A. Neviem ako by to zvladalo obcasne spicky 120A. Polovodic odide aj po krátkodobom pretazeni. Ale dik za tip. Ked to nepojde inak, budem hladat aj nieco taketo, len vykonnejsie. V kazdom pripade pred zapojenim premostim odporom, ktory Kelly pribalila 1kOhm 10W.
Autor
Príspevky
Zobrazuje sa 15 príspevkov - 196 až 210 (z celkového počtu 716 )