E-bajk do terénu s výkonom 6000W

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 211 až 225 (z celkového počtu 716 )
  • Autor
    Príspevky
  • #4218
    pivnicek
    Účastník (Participant)

    Slava, dnes som sa prvykrat previezol na svojom e-bajku. Tesim sa, lebo je to presne to co som chcel. Ma to grady, je to sila. Bohuzial mi roztrhlo retaz od motora po par metroch, na obr. Dokonca na dvoch miestach naraz. Ale to som skusal plny plyn na velkom prevode. Ten motor ma velky krutak. Bohuzial Vam neviem povedat vykony, lebo konektor wattmetra mi odtavilo pri merani prudu namiesto napatia na meraku. Nechapem, ako to mohol merak prezit, odtavilo mi aj 5mm z bananika na meraku. Takze som jazdil bez meraka. Pre porovnanie este posielam Kelly vs. cyclone RJ. Vidno ako je Kelly pekne mensia. Co sa tyka zapajania, tak 1kOhm odpor zapojim najprv a po chvilke priamo a je to v pohode. Hodi omnoho mensiu iskru pri zapajani. Zajtra idem kupit poriadnu retaz a novy konektor, nech sa este pred dalsimi upravami troska povozim…

    #4238
    teslabike
    Keymaster

    test

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #4243
    pivnicek
    Účastník (Participant)

    Vcera neslo nahrat subory, tak posielam dnes.

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #4248
    bob
    Účastník (Participant)

    To je vidět že to byl velmi špatně snýtovaný řetěz a nic moc kvalita.
    Odtavený konektor vypovídá o špatném zapájení nebo nedostatečné styčné ploše kde vznikalo jiskření a přehřátí.
    Ta spodní řj. je ta co jsi vyreklamoval?
    Na tom kole je to zatím taková nevzhledná dratařina:-)) Ale až to bude koplet asi to bude bomba.

    #4250
    karel
    Účastník (Participant)

    Gratuluji ke zprovoznění!! Udělej víc fotek, i ze druhé strany a hlavně detaily uchycení motoru. Škoda, že jsi tak daleko.
    My používáme na všechny silové spoje konektory XT60, mají je na DX nebo HK. Jsou asi mnohem lepší než ty, co máš na fotce. U nás v modelářském obchodu chtějí cca 60 Kč za pár, z DX a HK vyjdou mnohem levněji. Řídící jednotku bych dal raději někam výš. Není úplně vodotěsná. Jaké máš teď baterky v tom vaku? Jsem zvědav na to, kolik vydrží v terénu (ujeté km, max. rychlost, spotřeba Wh/km, max. a celkové vyjeté ampéry). Lepší než wattmetr by byl Cycle analyst. Mně řetěz zatím kupodivu drží 🙂 I když tam mám spojky místo nýtování (na řetězu od motoru i na řetězu k zadnímu kolu).

    #4251
    pivnicek
    Účastník (Participant)

    Bobe, zapojenie bat. som modifikoval odporom. Problem s iskrenim pri zapajani sa tym eliminoval. Konektor som odtavil mojou chybou. Zle som zapojil voltmeter, bolo uz pozde a bol som unaveny, nedaval som pozor. Odtavilo mi aj kus z ihly voltmetra ako zo zvaracej elektrody. Baterky tam mam teraz 2xTatuu 22Ah, cize 44,4V. Napatie ukazuje cca 50V. Ta retaz je asi fakt slaba. Mam vsak obavy, ze motor bude asi nedostatovne ukotveny. Mam to teraz namontovane originalnym BB bracketom a asi sa to cele kruti pri tom vykone. Dnes ked otestujem druhu poriadnu retaz, uvidim to na svetle. Vcera som to skusal v tme o polnoci 🙂 RJ je ta vacsia ta stara. Nova mi este neprisla. Je tiez celkom mala, ale kelly je o triedu mensia este. Droty som este neriesil. Len som ich provizorne pripevnil paskami na prve povozenie po ulici.
    Karle, fotky dnes nejake spravim. Na bat. pouzivam konektory XT150. Asi objednam z DX, ked vravis, ze ich tam maju. Vyzeraju omnoho solidnejsie ako tie cervene. Tie cervene som tam ale chcel nechat kvoli neporuseniu zaruky na wattmeter, bol dost drahy, nerat by som ho strihal. RJ som priplacal za „waterproof“ 19,- dolarov. Je zaliata takym plastom pri kabloch a spojoch. Tak preto som ju dal nizsie, verim, ze to bude ok. Vak je specialny na LoPol. Pri skrate by mal horiacu LiPolku zahasit, resp. nemal by vyslahnut plamen von. Ten cyclone watmeter ma pamat na celu jazdu, da sa z neho vsetko vytiahnut. Zatial som to neskusal, to az ked bude bajk hotovy. Retaz by bola lepsia dlhsia, tym by sa viac kompenzovalo axialne hadzanie taniera a tiez krutenie motora pri pridavani. Je mozne ze sa pustim do kompletnej prerabky uchytenia motora. Mohol by ist viac dopredu a vyssie. Ale ram nema trubky, ale take zvlastne prierezy, bude to fuska…

    #4252
    pivnicek
    Účastník (Participant)

    Pre Karla, nasiel som jednu starsiu foto zo strany retaze.

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #4256
    autofelicia
    Účastník (Participant)

    To je ale riadny motor . Pekny bajk . Uz sa tesim ze ta stretnem niekde v lese aby som videl ten vykon 🙂

    #4257
    pivnicek
    Účastník (Participant)

    Tak som dnes kupil novu retaz. Vyzera dost robustnejsie, vraj na BMX na staly prevod. Lenze ked som sa pozrel za svetla na bajk, uvidel som paseku zo vcerajska. Uz chapem preco retaz nevydrzala. Uchytenie cez originalny BB je uplne slabe na ten motor. Poohybalo mi spodne podlozky. Teraz neviem, ci vyrobit komplet svoje uchytenie nove, alebo opravit toto + vystuzit ho. V kazdom pripade to nevyzera na to, ze by som si v dohladnej dobe zajazdil 🙁 Nakoniec som celkom rad, ze ide zima a mam dost casu na spekulovanie a montovanie.

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #4261
    karel
    Účastník (Participant)

    To vyosení se mi přihodilo taky hned při mé první testovací jízdě. I ten motor 1680W má dost sílu. Měl jsem to ale narychlo chybně smontované. Pak jsem tam dal nějaké provizorní zpevnění, chtělo by to ale nějaké pořádné uchycení, jako má třeba AFT. Mám to zatím jen v plánu, stejně jako lepší chladič.
    Ty konektory XT150 jsou samozřejmě ok 🙂 Mně se za vodotěsnost řj nechtělo připlácet, ale asi to nebude na škodu 🙂
    Baterku máš teda 44,4V 22Ah. To by mohlo stačit na nějaké poježdění. Jsem zvědav co vydrží, kolik Ah z ní vyjedeš ve skutečnosti… (jak jsem psal, já vyjel minule z 16Ah baterky jen necelých 12Ah)
    Jinak my jezdíme i zimě na sněhu (pokud nelyžujem), takže moc neodpočívej! 🙂
    http://www.youtube.com/watch?v=FGAKsX-u6jc (dva roky staré video)

    #4262
    pivnicek
    Účastník (Participant)

    Hezkyyyy 😀 To je ono, parada…

    #4285
    Anonymný
    Neaktívny

    vyzerá to super, dá sa takto bicyklovať s lyzami na nohách v hlbokom snehu a lyžiarky si mal počas pedálovania na nohách?

    #4290
    karel
    Účastník (Participant)

    Ahoj. Pouzivame kratke lyze, cim jsou sirsi tim lepe. Pedalovat s lyzemi na nohach se musi opatrne aby se lyze nedostala do spic. Kolo jede ale i bez pedalovani 🙂 kdyz ma motor…
    Jinak se da jezdit na snehu v normalnich plastovych lyzarskych botach (ja pouzivam boty na skialp). Vypada to legracne, ale je to celkem pohodlne. Nejlepsi je vyjet do kopce po nejake upravene ceste a dolu pak terenem. Posledni dobou si na predni kolo davame take lyzi, aby se neborilo. Predni kolo stoji (netoci se).

    #4319
    dusan
    Účastník (Participant)

    Ja viem, že ste tu všetci Cyclone positive ale GNG vie urobiť 4kw. http://teslabike.online/forums/topic/gng-gen-1-1-48v450w/#post-4316
    Okrem toho vie aj iné veci. Určite treba trochu entuziazmu a skúseností.
    Okrem toho riešiť bajk nad 2kw vyžaduje veľa zmien. Ja momentálne bežím do 2kw a používam všetky pôvodné súčiastky.
    S konfiguraciou 22 zubov som schopný vyjsť kopce na 2-3 amperoch.
    Pokiaľ použijem tempomat, môžem sa dostať ešte nižšie. To znamená na 5000 mah viem jazdiť 2-3 hodiny teraz.

    #4320
    bob
    Účastník (Participant)

    Dušane, máš sice pravdu ale ty 4kW si koupí jen velmi úzký oruh fajnšmekrů na pouhé vyblbnutí. V užití pro dálkové tůry to asi moc vhodné není, ono krmit 4kW energií je finančně hodně náročné:-))
    Kolik Km v těch kopcích najezdíš?
    Ja vyjedu jakýkoliv kopec i s motorem 720W převod 28-36 i když při větší spotřebě 6-8A ale při 36V a bez šlapání. Na svých 42Ah/36V najedu bez šlapání 130km se zátěží 170kg.

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 211 až 225 (z celkového počtu 716 )
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.