Spotřeba Ah=34,7 Wh=1297, Wh/km=16,4 km/1Ah=2,3
Motor cyclone 720W/36V/20Ah kelly
Celkové zatížení včetně kola 175kg
Jízda bez šlapání
průměr stoupání 5,7% misty i 14%
Táto odpoveď bola upravená pred 10 years používateľom bob.
Táto odpoveď bola upravená pred 10 years používateľom bob.
Táto odpoveď bola upravená pred 10 years používateľom bob.
Bob, snažil som sa držať kadenciu motora na mojej. Terén bol ťažký aj prevýšenie v zavere. Určite by to ale išlo aj rýchlejšie(a urcite aj efektívnejšie), po rovine a z kopca som išiel pomalšie pripadne brzdil, nemám ešte dorieseny obal na batérie a nechcem aby mi obhorela zadná časť 🙂
Mne to teda vychádza cca 3Ah na 16km, čo je cca 0.18Ah/km.
Vobec nie 🙁 Od mojej prvej a poslednej jazdy – cca 200m a roztrhnutia retaze a ohnutia uchytov som s bajkom nespravil nic. Do konca roka mam strasne vela prace. Musim v robote podokoncovat projekty a cez Vianove sa do toho snad pustim. Planujem si navrhnut uplne novy uchyt z duralu, pevnejsi a posunut motor vyssie, aby nebol tak na rane. Zaroven by mal sluzit ako drziak RJ a jej chladic. U nas bol sneh tak 1/2 dna zatial…
Tak se nezapomeň ozvat, jak to zprovozníš 🙂
Kolik ti to jede, jaká je spotřeba, max. ampéry apod. a hlavně postřehy ze samotné jízdy!
Taky mám v plánu nový úchyt a chlazení pro cyclona, ale jezdím většinou na kole s hub motorem, tak mne to netlačí. Nasadili jsme teď dozadu 24palcový ráfek se 3palcovou gumou. To je pohodlíčko 🙂
Z mojej skúsenosti sa nikdy nedostanem v lese/teréne na viac ako 20A, t. j. 800-1000W maximálny výkon. Je to z jednoduchého dôvodu, nedá sa tam ísť rýchlejšie.
Jediné miesta kde môžem mať kontinualnu spotrebu vyššiu ako 1000W sú asfaltové cesty pri ťažkých prevodoch.
Pôvodne som si aj myslel, ze do terénu treba výkon. Teraz viem, ze je tam zbytočný. Do terénu treba dostatok prevodov.
3000km je jedna slabá sezona a 400 euráky vyhadzovat nik nechce.. Čo odchádza prevodovka ? cievky ? inak dajú sa nanho zohnat nahradné diely pohladám a hodím to sem
No ja by som povedal, že sú to mechanické časti, prevodovka, ložiská, uchytenie a podobne keď chlapík píše, že si dáva pozor aby ho príliš nepretazoval. Tiež integrovaný stred môže byť kameň úrazu. To už asi nevymenis v tomto prípade.
ahoj
ja som sa rozhodol postavit si vlastny e-bike v lete chcem sa uz vozit .) zatial mam spravenu kostru z duralu a kupeny motor crystalyte h4080 . uz mam objednane prve baterky BH Power 5200 mah 6S 30C (60C).planujem ich tam dat 8 az 10, kastlik je krasny dlho som hladal na pohlad nieco pekne co netrha oko robim da sa povedat kopiu chalana z endless sphere menom rodgah. kastlik som ale musel sam navrhnut vymyslet zohnat kostru specialized 2005 kupit plech duralovi,vyrezat vodnym lucom ohnut v lise zohnat zvaraca na TIG proste veeela prace,ale ja uz mam doma kastlik a motor .) myslim ze sa vlete povozim motor bude mat nejaku silu je to celoodpruzene bateriek tam bude da sa povedat na povozenie dost. chcem tri rychlosti do 25kmh do 50kmh a plny vykon.kolesa chcem dat ako chalan 24″x 3 plaste halo contra. motoru by sa malo lahsie dychat kedze budu mensie kolesa .tu vam prikladam fotku nech si spravite chut .)
Táto odpoveď bola upravená pred 9 years, 11 months používateľom klotas.
Ahoj Klotas! To bude fajnovy bajk ☺.
Ne jak ten muj, kde mam navesane baterky po celem ramu a vsude same draty…
Na jake volty poskladas baterku? 44, 66 nebo vic? Pri 66V nominalu pri 9kusech 6S to bude 15Ah baterka coz neni az tak moc, kdyz u lipolek se neda vyuzit jejich cela kapacita. Cim to budes nabijet? Jakou mas ridici jednotku?
Zde na foru jsou skoro vsichni priznivci stredovych motoru, tak ti to mozna moc neoceni…
Ale vypada to fakt nadejne!
Autor
Príspevky
Zobrazuje sa 15 príspevkov - 226 až 240 (z celkového počtu 716 )