E-bajk do terénu s výkonom 6000W

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 226 až 240 (z celkového počtu 716 )
  • Autor
    Príspevky
  • #4332
    dusan
    Účastník (Participant)
    #4333
    bob
    Účastník (Participant)

    Dušan, to jsi ale hodně šetřil, s takovým výkonem to musí jít i za polovinu času a dvojnásobnou rychlostí, nebo se mýlím?

    #4334
    bob
    Účastník (Participant)

    Můžeš porovnat,

    Spotřeba Ah=34,7 Wh=1297, Wh/km=16,4 km/1Ah=2,3
    Motor cyclone 720W/36V/20Ah kelly
    Celkové zatížení včetně kola 175kg
    Jízda bez šlapání
    průměr stoupání 5,7% misty i 14%

    • Táto odpoveď bola upravená pred 10 years používateľom bob.
    • Táto odpoveď bola upravená pred 10 years používateľom bob.
    • Táto odpoveď bola upravená pred 10 years používateľom bob.
    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #4339
    dusan
    Účastník (Participant)

    Bob, snažil som sa držať kadenciu motora na mojej. Terén bol ťažký aj prevýšenie v zavere. Určite by to ale išlo aj rýchlejšie(a urcite aj efektívnejšie), po rovine a z kopca som išiel pomalšie pripadne brzdil, nemám ešte dorieseny obal na batérie a nechcem aby mi obhorela zadná časť 🙂
    Mne to teda vychádza cca 3Ah na 16km, čo je cca 0.18Ah/km.

    #4340
    bob
    Účastník (Participant)

    Tak to jsi ale musel hodně přišlapavat.

    #4473
    karel
    Účastník (Participant)

    Ahoj Pivnicek!
    Dlouho jsi se neozval. Už jezdíš??
    Dnes jsem jel do práce lyžokolem 🙂

    #4474
    pivnicek
    Účastník (Participant)

    Vobec nie 🙁 Od mojej prvej a poslednej jazdy – cca 200m a roztrhnutia retaze a ohnutia uchytov som s bajkom nespravil nic. Do konca roka mam strasne vela prace. Musim v robote podokoncovat projekty a cez Vianove sa do toho snad pustim. Planujem si navrhnut uplne novy uchyt z duralu, pevnejsi a posunut motor vyssie, aby nebol tak na rane. Zaroven by mal sluzit ako drziak RJ a jej chladic. U nas bol sneh tak 1/2 dna zatial…

    #4476
    karel
    Účastník (Participant)

    Tak se nezapomeň ozvat, jak to zprovozníš 🙂
    Kolik ti to jede, jaká je spotřeba, max. ampéry apod. a hlavně postřehy ze samotné jízdy!
    Taky mám v plánu nový úchyt a chlazení pro cyclona, ale jezdím většinou na kole s hub motorem, tak mne to netlačí. Nasadili jsme teď dozadu 24palcový ráfek se 3palcovou gumou. To je pohodlíčko 🙂

    #4505
    dusan
    Účastník (Participant)

    Z mojej skúsenosti sa nikdy nedostanem v lese/teréne na viac ako 20A, t. j. 800-1000W maximálny výkon. Je to z jednoduchého dôvodu, nedá sa tam ísť rýchlejšie.
    Jediné miesta kde môžem mať kontinualnu spotrebu vyššiu ako 1000W sú asfaltové cesty pri ťažkých prevodoch.
    Pôvodne som si aj myslel, ze do terénu treba výkon. Teraz viem, ze je tam zbytočný. Do terénu treba dostatok prevodov.

    #4508
    dusan
    Účastník (Participant)

    Osobne by som si dovolil tvrdiť, ze Bafang bbs 2 750W by bol ideálny výkonom. Pri 48V a 25A, vie poskytnúť špičkový výkon 1200W. Druhá strana mince je jeho životnosť. 3000km je trochu málo, za predpokladu že je to jednorazový kit.
    http://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=28&t=50104&start=3900#p982737

    #4510
    teslabike
    Keymaster

    3000km je jedna slabá sezona a 400 euráky vyhadzovat nik nechce.. Čo odchádza prevodovka ? cievky ? inak dajú sa nanho zohnat nahradné diely pohladám a hodím to sem

    #4516
    dusan
    Účastník (Participant)

    No ja by som povedal, že sú to mechanické časti, prevodovka, ložiská, uchytenie a podobne keď chlapík píše, že si dáva pozor aby ho príliš nepretazoval. Tiež integrovaný stred môže byť kameň úrazu. To už asi nevymenis v tomto prípade.

    #4517
    dusan
    Účastník (Participant)

    Ja rozmýšľam o svojom vlastnom Bafangu 🙂
    GNG a
    http://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=2&t=65508
    S PAS znížim spotrebu, 5Ah batériu vymením za 8Ah a mohlo by to mať celkom slušný dojazd.

    #4518
    klotas
    Účastník (Participant)

    ahoj
    ja som sa rozhodol postavit si vlastny e-bike v lete chcem sa uz vozit .) zatial mam spravenu kostru z duralu a kupeny motor crystalyte h4080 . uz mam objednane prve baterky BH Power 5200 mah 6S 30C (60C).planujem ich tam dat 8 az 10, kastlik je krasny dlho som hladal na pohlad nieco pekne co netrha oko robim da sa povedat kopiu chalana z endless sphere menom rodgah. kastlik som ale musel sam navrhnut vymyslet zohnat kostru specialized 2005 kupit plech duralovi,vyrezat vodnym lucom ohnut v lise zohnat zvaraca na TIG proste veeela prace,ale ja uz mam doma kastlik a motor .) myslim ze sa vlete povozim motor bude mat nejaku silu je to celoodpruzene bateriek tam bude da sa povedat na povozenie dost. chcem tri rychlosti do 25kmh do 50kmh a plny vykon.kolesa chcem dat ako chalan 24″x 3 plaste halo contra. motoru by sa malo lahsie dychat kedze budu mensie kolesa .tu vam prikladam fotku nech si spravite chut .)

    • Táto odpoveď bola upravená pred 9 years, 11 months používateľom klotas.
    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #4522
    karel
    Účastník (Participant)

    Ahoj Klotas! To bude fajnovy bajk ☺.
    Ne jak ten muj, kde mam navesane baterky po celem ramu a vsude same draty…
    Na jake volty poskladas baterku? 44, 66 nebo vic? Pri 66V nominalu pri 9kusech 6S to bude 15Ah baterka coz neni az tak moc, kdyz u lipolek se neda vyuzit jejich cela kapacita. Cim to budes nabijet? Jakou mas ridici jednotku?
    Zde na foru jsou skoro vsichni priznivci stredovych motoru, tak ti to mozna moc neoceni…
    Ale vypada to fakt nadejne!

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 226 až 240 (z celkového počtu 716 )
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.