no co sa elektriny ja som vodoistalater a uz ked som si vyberal skolu som vedel ze elektrina to nebude .) . mam okolo seba elektrikarov slaboprud silnoprud dokonca aj vrcharov co robia droty MHD ale vazne neviem este koho poverim zapojenim celeho ebiku co sa elektriky. chcem to ale na urovni ziadne komponenty fuserske co mozu zhoret spatne materiale setrit par eur. chcem poriadne kable od bateriek chcem poriadne konektory chcem to nabijat ako on ze on ma doslova spravene na dve casti baterky 4+4 ks dve koncovky ako zo stareho pocitaca z vela pinmi kovove a tak isto to ide aj z nabijacky taka koncovka a nabija vpodstate iba dve ks . inak co sa toho aka Voltaz no tak aby to slo co naviac cize asi tych 66V ale ten kastlik je dost velky myslim si ze by sa dalo podokupovat casom aby bol lepsi dojazd.nabijacku na tie baterky mi poradil predajca a asi kupim tuto lebo chcem to nosit zosebou a ma asi 1kg
co sa controleru chcem od LYENA
18 FET 4110 Mark II Overclocker Ready LYEN Edition Controller
on tam prerobi zopar suciastok za kvalitne a prepajkuje spoje zosilni..
prijal by som rady co sa elektriky lebo to bude dalsia kapitola. vopred dakujem za napady a rady.
ps: keby som dal 10ks 5200mah a jazdil setrne cca do 30 35kmh spomahanim myslis ze to bude mat kratky dojaz? bike bude vazit cca 35kg a ja mam 61kg cize mini mušia vaha .) som rad ze sa ti paci dizajn myslim ze ludia sa budu v lete dost casto pytat na rozne otazky.chcem to nakoniec dat laku hydrografikou zeleny digital camo folia .)
mozno nebudem nosit nabijacku zosebou mozno hej , mozno vleze zdroj do kastlika. mne slo o prevazadlo co nezere moc penazi mam aj motorku peknu dobre taha .) ale bike je bike a vadi mi protivietor a celkovo do roboty a spet kamosovi do mesta do lesa vybehnut proste take prevazadlo to by malo stacit aj dojazd ked tomu nebudem prepalovat.sam neviem co skladam ale zle by to nemalo byt…
My vozíme na delší trasu nabíječku v batohu. Pokud budeš ale šlapat a nepojedeš na doraz a do kopců, tak dojedeš daleko. Dojezd se těžko odhaduje, záleží na terénu a způsobu jízdy. My to máme vyloženě pro vyblbnutí se, takže jedem většinou na maximum a ne abychom dojeli co nejdál… Nejraději jezdíme na upravených singltrackách, kde jsou klopenky, skoky, apod. a to i směrem do kopce, když tam nikdo není…
Můj bajk s Magicem a 72V 15Ah Lifepo baterkou má 40kg. V těžším terénu ujedu na baterku třeba jen 20km, ale po rovině při ekonomické jízdě bych ujel i 80km, možná víc. Je fakt, že na kole s Cyclonem mám poloviční spotřebu a vyjedu (sice krokem ale vyjedu) skoro všechny strmé kopce, ale jízda na něm není pro mne tak pohodová (nutno neustále řadit).
Ráfek nepraskal. Když tak jen špice. Široký ráfek jsme tam dali, aby šla nasadit 3palcová guma. Použití širokého ráfku také vyloučí nebo omezí proražení duše o ráfek.
Do duše žádný přípravek nedáváme.
Vcera som dokoncil CAD model noveho uchytenia 3kW motora. Bude to z 4mm duralu, vypalene laserom a ohybane na CNC ohybacke. Oproti originalu je to cca o 5cm viac v predu a vyssie. Cize menej na rane. Z boku je miesto aj na RJ, ktora sa priamo pripevni k drziaku, ktory zaroven sluzi aj ako chladic. Kryt motora ako ochranu zatial neriesim. V prilohe su obrazky.
Tak som dnes dokoncil elektriku. Teda ani nie tak dokoncil, ako narychlo polepil, aby to bolo pojazdne. Nedalo mi to nevyskusat. Vysledok je excelentny. Fantazia. Bajk taha ako motorka. Naozaj sa to da porovnavat. Mal som predtym Yamahu XT600. Jasne, ze to nejde tak rychlo, ale ten zatah je porovnatelny. Vykonovo co som stihol pozriet na computer, tak vypisalo pri zrychlovani 3500W a na konci max. hodnota cez 5000W. To ale neviem naisto, lebo vobec neovladam ako funguje ten computer a nemam ho vobec nastaveny. Rychlost mi ukazovalo 35km/h, ale urcite som siel cez 60km/h. Nemam nastaveny priemer kolesa. S urcitostou mozem potvrdit, ze nieje potrebne davit dalsiu baterku, teda zvysovat npatie z 48V na 66V. Absolutne mi zatial vykon postacuje. Skor sa bojim o retazove kolecka. Mam dojem, ze raz pri razantnom zrychlovani mi aj preskocilo o jeden zub. Mozno bude treba silnejsiu pruzinu na napinak retaze od motora. Zatial Tolko. Dufam, ze daco pojazdim do dalsej poruchy. Mam problem sa krotit 🙂
Poznatky po druhej jazde:
1/ Original drziak ani nahodou nevydrzi. Moj novy sa mi tiez zohol. Uz vyrbam vystuhy.
2/ LiPol baterky su skvele. Bezne cez 100A nemaju najmensi problem. Cize vykonovo kdesi k 5kW.
3/ Motor sa hreje malo. Ale vonku bolo -2°, takze to sa uvidi az po jazde v lese a v lete.
4/ Rozmyslal som ako radit pri jazde. Na motorke som radil so spojkou, resp. pri zrychlovani bez spojky s jemnym ubranim plynu. Tu netreba radit vôbec. Jedine, ked sa rapidne meni jazdny styl, cize napr. ked idem z lesa na cestu a naopak. Zatial radim len pri pedalovani. Ked som skusal pod motorom, tak prehadzovac vydaval silne zvuky a bal som sa ze ho odpeciem.
5/ Dvojtanier v predu sa mi zda nanic. Uplna zbytocnost pri tomto motore.
6/ Pedalovanie je len na zahriatie. Vykonom ani pri najlepsej voli motoru nepomozem. Prip. na dojazd domov ked vybijem bat.
7/ Na ten vykon uz treba vodicak na velku motorku (ja ho mam) + sebaovladanie. Naozaj je to nebezpecne mat tolko vykonu.
8/ Ked dam na jeden z nizsich prevodov, pri silnom drzani bicykla a pridani plynu naplno ho neudrzim. Bud zacne hrabat koleso, alebo mi ujde bajk z pod ruk, alebo ma bere bajk so sebou…
9/ Je to sila, odporucam motor 1920W. Uz sa neviem dockat dalsej jazdy cez den. Len musim najprv vystuzit konstrukciu drziaka.
Ahoj Pivnicek.
Tak to je super 🙂
Tesim se na dalsi zpravy.
Napis pak, jaka je prumerna spotreba Wh/km. Baterku mas teda 44,4V 10Ah? Bude mne zajimat, kolik km najedes pri tom vykonu. Cim nabijis baterku, nabijis pokazde s balancovanim kazdeho clanku?
Kamos ted objednaval FOC jednotku od kelly. Budeme ji zkouset na Magic pie. Jsem zvedav, jake to bude.
Autor
Príspevky
Zobrazuje sa 15 príspevkov - 241 až 255 (z celkového počtu 716 )