Řekl bych že to bude spíše příkon a né výkon. U svého 720W motoru při plném záběru mně cycleanalyst ukazuje odběr i 1200W.
Tak že to vypadá že ten deklarovaný 1680W bude mít asi daleko vyšší výkon než je papírově.
Ostatně tento motor požívají u egokitu kde do něj pouštějí vyšší napětí.
Možná by pro tebe byl vhodný i egokit, cenově ovšem položen mnohem výše jelikož má mnoho úprav a vylepšení.
Keramická ložiska, olejovou převodovku atd. Počíst si můžeš zde http://www.freeride.cz/bike/clanky/tech/ego-kits-sjezdovani-s-elektromotorem–15321/
Premyslam este ako chranit baterku a regulator, ked chcem napojit LiPol modelarsku baterku. Tie mavaju napatia 22.2V, resp. v serii 44.4V a k nej BMS je tazsie zohnat. Resp. sa mi ani velmi tie BMS nepacia, ze ich treba nosit so sebou. Napadlo ma pouzit toto: http://www.svetmodelov.sk/rc-modely/regulatory/striedavy-regulator-foxy-r-85-opto.html
ako ochranu pred znicenim regulatora keely 48V 100A max. Mate s tym niekto skusenosti? Fungovat by to malo…
BMS nemusíš tahat sebou. Podmínkou je ovšem dobré měření napětí baterie lipol na cestách. K balancování při nabíjení stačí tohle http://www.rcm.cz/produkt/GRAUPNER-balancer-pro-2-6-cl.-i39171
používám dva kusy a stačí to.
Regulátor kelly ma své dostatečné ochrany a není potřeba je znásobovat něčím co není ověřeno.
Motor bude ok , vyššie napätie vinutiu neublíží , no bude viac zaťažovaná mechanika , to je jasné.
prí kupe sa treba kuknuť čo dovoluje riadiaca jednotka a baterka continuálny prúd to je čo pojde stále ..a špičkový prúd pulz
Na turbobikekit sa teraz nedostanem ale je to asi maximálny kontinuálny prúd
Dá se koupit tato kellka http://kellycontroller.com/kbs72121x55a24-72v-mini-brushless-dc-controller-p-529.html
Umí 55A trvale a 130A špička.
Pokud použije cyclona 1680W nom. 2400W max. tak by na to měl stačit v pohodě odběr 40A při 48V.
Když tam prdneš 72V bude ti stačit 30A odběr.
Jasně že ve špičkách to dá i více ale je na provozovateli aby si nastavil možnosti dle svých potřeb.
Rychlost i síla je pak hlavně věcí dobré volby převodových poměrů. Je ovšem potřeba si promyslet priority zda chci rychlost a nebo výkon do terénu. Jinak je třeba mezi tímto zvolit nějaký rozumný kompromis.
Táto odpoveď bola upravená pred 10 years, 2 months používateľom bob.
Tady budeš platit tak 3000-3500Kč dopravu a pak z toho všeho včetně ceny komponentů DPH, CLO a celní poplatky.
Doba dodání je nejistá. Na baterie jsem čekal čtvrt roku. No ale třeba se to už zlepšilo.
Vazne ISIS? To je problem zohnat, alebo to vela stoji, ci ako? Sakra, to som nevedel. Co sa tyka cla a DPH, tak s tym ratam. Dodanie pisu, ze do 10 dni, tak uvidime. Baterku riesim cez modelarsky obchod rcm-pelikan. Lebo s baterkami je to tazke. Modelari ale predavaju len preverene, takze najlepsie tam. Na roznych cinskych strankach pisu casto nezmysly…
Keď berieš priamo z Cyclonu, tak si môžeš kit vyskladať. Ja by som zobral tu verziu s 24 zubami a asi ISIS stred aj kľuky a heavy duty volnobezku. Majú tam aj Wattmeter. Plynovú packu by som zobral tuto
Jo překopaný cyclone, přez zimu bych na něm chtěl taky udělat podobná vylepšení, jen nevím kde sehnat ty ložiska a kvalitní gufero pokud se tam vejde, aby se olej nedostal do rotoru.
Autor
Príspevky
Zobrazuje sa 15 príspevkov - 16 až 30 (z celkového počtu 716 )