E-bajk do terénu s výkonom 6000W

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 391 až 405 (z celkového počtu 716 )
  • Autor
    Príspevky
  • #5319
    roman
    Účastník (Participant)

    moc sa mi nezda, žeby crystalyte motor hadzal, to je dobrý produkt, ale ak ano, výplet tomu nepomože, lebo motor je ťažky a budeš to citit. ale nejak mi to nesedí, žeby sam motor hadzal.

    #5320
    roman
    Účastník (Participant)

    dusan vitaj, dopracoval si sa tam, kde aj ja, mam niekolko zožuvaných reťazí, pričm jedna c9 je skoro 30e a zničil som 3 za sezonu a vylomil zub primarneho prevodu na prevodníku.nehovoriac o tom že umyvanie bicykla je hodinova práca s malým stetcom. už ma to prestalo baviť

    #5322
    dusan
    Účastník (Participant)

    Jj, Roman, vcelku sa teším na ten Bafang. Tento týždeň by mal dôjsť.
    Batérie tiež, už iba doskladat mojich 10s na 13-14s, stále som si nie istý ale asi 14s keď už, zvysim kapacitu.
    Dúfam, že mi dôjde aj adaptér od pivnicka tento týždeň, no nahodím asi na fulla aj keď na hardtaily nemusí byť zlý ale na 4-5h trasy ten full.
    Dám tam zatiaľ stock pílu, potom z hardtailu zoberem a budem skúšať čo mi viac zapasuje, keď dôjde adaptér.
    Myslím, že kilo aj stiahnem z váhy zaroven, výmenou.

    #5323
    dusan
    Účastník (Participant)

    Sfsf, aj tá cena je inspirativna.

    #5325
    pivnicek
    Účastník (Participant)

    Caute, dnes som spravil 6km testovania. Bajk je super, zvlada naozaj paradne rokliny, skoky, strminy. Pokial mi nezacala blbnut RJ, tak som vybehol na taky strmy kopec, asi 45° cca 20m dlhy, co som predtým zvladal s motorkou. Akurát s omnonoho lepsim pocitom, ze ak rozbeh nevypocitam spravne, tak len polozim bajk a skacem z neho dolu, co sa s motorkou sice dalo tiez, ale skoda by pri povalanej motorke bola niekolkonasobne horsia 🙂 Ku koncu testovania mi zacala zahadne vypinat RJ Kelly. Baterky takmer nabite, nove LiPol 22000Ah. Zrazu som nevedel vyjst ani jemny kopcek a po rovine s bajkom trhalo ako na zbesnetej koze. Bolo uplne jedno aky prevod som hodil, chvilku zatiahlo, potom vypinalo, potom zas trosku zatiahlo a tak dalej. Ani vypnutie a zapnutie RJ nepomohlo. Bohuzial sa mi tiez zoomlela volnobezka na motore. Uplne hrkota lozisko v nej a pri pedalovani bez motora ju doslova melie, cize som radsej jazdil len s motorom. Budem musiet objednat druhu. Neexistuje nejaka poriadna ako ACS? Zacinam sa priklanat k nazoru, ze budem musiet urobit to co som nikdy nechcel – obmedzit vykon v RJ. Bohuzial pri prudkom pridani to sice naozaj ide na zadne a zadna stavba sa krasne zabori, predok dvihne a opojne zrychlenie je super. Ale ten skripot napnutých retazi so zaberom zubov tanierov, kazety a volnobezky mi dava neisty pocit, kedy sa to cele rosype. Neviem tiez naisto, preco mi uz nejde prehodit na zadne velke kolecko kazety. Nijakym nastavenim to neviem docielit. Mam dojem, ze sa to asi cele poohybalo pod tym vykonom cez 5kW. Proste to budem musiet dat asi na 2-3kW, alebo vsetko vyhodit a dat tam priamy motor ako som chcel na zaciatku…

    #5327
    pivnicek
    Účastník (Participant)

    Na eclipsebikes maju original „14 Tooth Cyclone Dicta Motor Freewheel“:
    http://eclipsebikes.com/tooth-cyclone-dicta-motor-freewheel-p-1001.html
    Zda sa mi ale, ze to je blato. Na cyclone stranke ponukaju aj Heawy duty 13T motorovu volnobezku tu:
    http://www.cyclone-tw.com/order-parts.htm
    Skoda, ze taku nemaju aj na eclipsebikes. Budem musiet objednat asi z Taiwanu. Dufam len, ze sa mi to podari rozmontovat… 🙁

    #5328
    LuboN
    Účastník (Participant)

    Klotas: Ak hádže celým motorom, výplet nepomôže, asi by stálo za to kuknúť dovnútra v čom je zádrhel… Niečo nie je v poriadku a lepšie je to opraviť skôr ako sa niečo zomelie…
    Pivnicek: niekde na ES fóre som si pred časom prekvapený prečítal od jedného skúseného a dôveryhodného prispievateľa že Kelly jednotky sú shit… Takže jedna z možností bude, že má pravdu… Aj keď dúfam že to tak nie je, lebo dlhšie pokukujem po funkciách ktoré majú. Čo je samozrejme k ničomu, ak to ako celok nefunguje spoľahlivo.
    Zatiaľ mám skúsenosť iba s Magic jednotkou, ktorá doposiaľ strpela všetko čo som jej „naložil“ a bolo to vrchovato. Až niekedy zmením RJ, určite sa nemienim zmieriť s nejakým svojvoľným vypínaním, navyše bez zjavného dôvodu. Keby mi toto urobilo, chytím, rozoberiem a dôkladne preskúmam či nenájdem príčinu. Lebo počasím to nebude…

    #5329
    pivnicek
    Účastník (Participant)

    No teda. Na eclipsebike to nemaju a na oficiálnej cyclone stranke si uctuju za heawy duty volnobezku 24,- Dolacov + 36,- Dolacov za dopravu a balne. Spolu teda 60,- Masaker…
    Tu je video z mojej „zatial“ funkcnej volnobezky na motore:

    #5353
    pivnicek
    Účastník (Participant)

    Nikto z Vas nemal problem s touto motorovou volnobezkou? Nikto si nekupil Heawy Duty od cyclone? Rozmyslam, ze namiesto objednania si vyrobim adapter medzi vystupnym hriadelom motora a klasickou BMX volnobezkou od ACS. Kvalitnejsie, dostupne nahradne diely a rychlejsie ako cakat na predrazenu postu z Taiwanu…

    #5356
    bob
    Účastník (Participant)

    Mám tam tuto
    http://www.eclipsebikes.com/tooth-cyclone-dicta-motor-freewheel-p-1001.html
    A zatím bez problému najeto už 3500km.
    Jenže já nemám extrémní výkon a extrémní terén nejezdím.

    #5357
    dusan
    Účastník (Participant)

    Ja som mal ACS heavy duty freewheel na strede, nie motore, vydržala do 1000km. Bol tam veľký klopny moment, ako si to ty nazval, mal som tam tri píly. Pokiaľ ti pár krát pokryvilo uchytenie motora a stále cítiš že je tam bočný tlak, nečudoval by som sa tomu.
    Výrobcovia to riešia podpornymi ložiskami ako napr Bafang, aj GNG.
    Na motore priamo volnobezku nemám, je na druhom stupni hriadeľa. Keďže hriadeľ ide cez rám na druhu stranu, tie sily sa čiastočne anuluju.
    Obávam sa, že tak veľký moment na jednej strane nezvladnes. Preto sa GNG robí výhradne bez internej prevodovky, ľudia ho s úpravami bez problémov používajú na 3-6kW. Pokiaľ by si mal záujem, môžem ti taký kit posunúť a môžeš elaborovat. Ja na to nemám také možnosti ako ty.

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #5360
    pivnicek
    Účastník (Participant)

    bobe, prave tato volnobezka mi odisla. Preto ju uz nechcem. Aj ked mozno dostala zabrat predoslymi pokusmi. Vsetko chcem ale pre istotu heawy duty, kedze mam taky vykon. Idem popozerat bezne volnobezky, jednu kupim a skusim sa postavit za sustruh 🙂
    Dusan, ten GNG motor je co zac? Kolko stoji? Ake napatie, nominalny vykon? Ale to je bez moznosti pedalovania, ci? Ono v podstate drziak motora uz mam vyrieseny. Zda sa, ze uz len ta volnobezka je posledny problem…

    #5363
    pivnicek
    Účastník (Participant)

    Kupoval som motorovu sadu z turbobikekit.com a musim povedat, ze ten Grek – George je celkom mily tipek. Vzdy rychlo odpovie, vyreklamoval mi RJ v pohode a teraz som skusal reklamovat tu moju volnobezku. Hned mi odpovedal toto:
    Yes your freewheel is destroyed
    Waranty does not cover the chainwheel or or metal parts only the electronics
    The Heavy duty freewheel has a price of 40euros with shipping fee
    because you are a returning customer
    Thank you
    PLease elt ius know so we can setn you the paypal link

    Tak si kupim asi tu Haewy duty od neho. 40,- Eur s dopravou je fer. Priamo od cyclone by to vyslo omnoho drahsie. Bohuzial za dopravu viac ako za samotnu volnobezku. Ceny kvalitnych volnobeziek na BMX su nad 30,- Eur. K tomu trapenie s vyrobou adaptera + cena za dopravu a som cez 40,- Eur…

    #5364
    bob
    Účastník (Participant)

    Sranda je že leiftrasovi se rozpadla právě heavy duty freewheel:-)
    http://teslabike.online/volnobezka-motoru-cyclone/

    #5365
    dusan
    Účastník (Participant)

    Ja som kupoval túto verziu
    http://www.gngebike.com/60v650w-brushless
    Ten výkon platí pre uvedenú riadiacu jednotku a je nominálny.

    Toto je ten istý motor ale „trochu“ vylepsene ostatne časti. http://www.lightningrodev.com/
    http://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=28&t=68123

    Výkon si urcis vhodnou riadiacou jednotkou. Ja mám dve, jednu na výkon (cca 2kW) a druhú slabšiu na pedalovanie. Je to na tebe čo pouzijes.

    Cena by bola 200E, vrátane náhradných dielov.

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 391 až 405 (z celkového počtu 716 )
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.