Domov › Diskusné Fóra › Diskusné fórum pre svet elektro-pohonov › Hotové elektrobicykle prerábky a koncepty › E-bajk do terénu s výkonom 6000W
Označené ako: 6000W, down hill, Mid drive 750W, stredový motor, terén
- Toto téma obsahuje 715 odpovedí, 24 hlasov, a bola naposledny upravená pred 6 years, 10 months od
pivnicek.
-
AutorPríspevky
-
7 apríla, 2015 o 10:53 am #5366
pivnicek
Účastník (Participant)Ono je to na 63mm BB. Ja mam 83mm. Tie pliesky tam sa mi zdaju jemne a tiez male primarne koliesko a obrovsky tanier. Neviem, neviem, ci je to lepsie ako cyclone. Tak ci tak na moj bajk je to nenamontovatelne. Moj ram je profil „halabala“ a nie kruh. Cize to nemam kam chytit… Zatial zostanem s cyclone. Ked to nebudem vediet doriesit, pojdem do priameho motora. Dik za ponuku.
7 apríla, 2015 o 11:03 am #5367pivnicek
Účastník (Participant)Bobe, tak to si ma nepotesil. Ak sa rozpadne aj ta Heawy Duty, budem musiet vyrobit adapter pre BMX volnobezky. Tam je vybber obrovsky a aj ceny… Hadam aj kvalita je niekde odpovedajuca cene:
http://www.cyklonemcik.cz/zbozi/volnobezka-bmx-acs-fat-1-8
http://bmxshop.sk/produkt/volnobezka-bmx-odyssey/
http://www.lispol-bike.com/kazety-a-vicekolecka?pagenumber=1
http://bikeprod.cz/produkty.php?kat_id=10&podkat_id=1287 apríla, 2015 o 11:22 am #5368bob
Účastník (Participant)Řekl bych že na ten tvůj výkon to bude rozumější řešení.
7 apríla, 2015 o 6:59 pm #5374roman
Účastník (Participant)acs crossfire,13T….ta mi vydržala najviac, viac ako všetky ostatne dokopy, aj 4500w vykonu, ale iba obcas
7 apríla, 2015 o 7:07 pm #5375roman
Účastník (Participant)dušan, celoodpruženy z kategorie allmountain so zdvihmi okolo 15cm a sedadlom, ktore za jazdy možeš zvysovať a znižovať. to je to naj čo mam doma, ato mam 4 celodpružene bajky a 4 len s odpruženym predkom. rozdiel je obrovsky ak jazdiš viac ako 2-3 hodiny v terene.
7 apríla, 2015 o 7:10 pm #5376pivnicek
Účastník (Participant)acs crossfire som nasiel len 18T alebo 20T. 13T nikde. Kde si ho kupil?
7 apríla, 2015 o 7:16 pm #5377uzivatel
Člen7 apríla, 2015 o 7:40 pm #5381pivnicek
Účastník (Participant)23+35=:(
7 apríla, 2015 o 9:37 pm #5385pivnicek
Účastník (Participant)Teraz ma napadlo, ze standardna volnobezka ACS 13T crossfire sa vlastne neda pouzit. Potrebujem ju vlastne s lavotocivym zavitom. Pravotocivy je na BMX ok, ale mne toci motor a teda opacny smer. Takze uz ostava len ACS klasicke volnobezkove a na to malu pilocku 13-14T.
9 apríla, 2015 o 6:12 am #5404neverican
Účastník (Participant)Pivnicek mozno by ti pomohla volnobežka z babetty, ta by mala mať opačný smer ako klasické BMX.
9 apríla, 2015 o 10:24 am #5408pivnicek
Účastník (Participant)Dobry tip, diky. Tu som nasiel:
http://motodilymm.cz/motodily/nd-babetta
220,- Kc
Vykonovo to je okolo 2000W, otacky podobne, cize celkom by to mohlo fachcit 🙂Alebo dokonca za 105,-Kc 😀
http://www.jawadily.cz/volnobezka–cvrcek–babetta-18z,987.html
a dalsie:
http://www.automotokonicek.cz/zbozi/volnobka-18z-cvrek-babetta-207-210-n-v10 apríla, 2015 o 9:06 am #5423neverican
Účastník (Participant)ale pozor táto volnobežka nieje na retazi od motora ale na druhej strane na pedáloch. Neviem aký výkon vydrží, len som chcel dať info že niečo také existuje a je to ľahko dostupné. Kolega to chce použiť na cyklo-4-kolku namiesto diferenciálu pri pohone zadnej osi.
10 apríla, 2015 o 9:18 am #5424pivnicek
Účastník (Participant)Aha, lebo je aj dicta za par supov, ale su aj ine, drahsie. Tak jednoznacne nejaku lepsiu. Z dicty nemam vobec dobry pocit. Taiwansky shit… Ale uz som Grekovi zaplatil za HD volnobezku original, tak toto mi ostane asi ako rezervny plan B.
12 apríla, 2015 o 7:09 pm #5471pivnicek
Účastník (Participant)Dnesna 12km trasa bola super, nic sa nekazilo. Po rovinkach sa bajk valil 63km/h. S tymto vykonom je tazke jazdit usporne. Skor je to taka jazda plyn/brzda. Cize ucinnost nie najlepsia. Po týchto 12km + vcerajsich 5km, cize spolu 17km mi odislo zhruba 1/2 baterky, cize nieco cez 10000mAh. Tolko ukazala nabka pri nabijani. Na konci jazdy som si vyskusal dlhy prudky kopec so strednym prevodom na plny plyn. Bohuzial sa uvaril motor. Zrejme vinutie vovnutri sa muselo prepalit. Bohuzial motor 1920-3000W nema ziadny teplotny senzor, tak som to nevedel, ze sa uvari. Cim dalej tym viac mi je jasne, ze budem musiet obmedzit vykon RJ. Asi tak na 3kw. To je jeho rozumny limit. A aj limit ostatných komponentov. Problémom je radenie. Je tazke ubrat plyn a preradit napr. vyssie do prudkého kopca. Radsej to riesim plnym plynom a motor to potiahne… A to nieje najlepsie. Pri mensom vykone by sa dalo preradit, ale takto je to len otazka casu, ked sa pozabudnem, spravim chybu a zlomim prehadzovac, ked budem radit pod plynom. Nikomu neodporucam stredovy motor cez 3kw. Zda sa mi lepsia volba HUB na vykony nad 3kw. Výsledok môjho dnesneho testovania:
22 apríla, 2015 o 9:00 pm #5615pivnicek
Účastník (Participant)Dnes som konecne stiahol volnobezku z motora a skusal som odpeceny motor. Je zaujimave, ze uz siel inak ako minule. Aj sa otacal, ale prikon bol obrovsky, az 2kw a ledva sa hriadel tocil:
Motor som nasledne rozobral a vidim, ze ma plastove 3 koliecka planetovej prevodovky. Vyzeraju celkom velke, tak by hadam mali cosi vydrzat. Po rozobrati dekla od vinutia sa z motora zacal sirit zapach spaleniny. Obe fotky mate v prilohe. Zajtra skusim niekde v Ke nechat previnut ten motor. A tiez reklamovat u Greka, kde som ho kupil.
Attachments:
You must be logged in to view attached files. -
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.
Komentáre