Domov › Diskusné Fóra › Diskusné fórum pre svet elektro-pohonov › Hotové elektrobicykle prerábky a koncepty › E-bajk do terénu s výkonom 6000W
Označené ako: 6000W, down hill, Mid drive 750W, stredový motor, terén
- Toto téma obsahuje 715 odpovedí, 24 hlasov, a bola naposledny upravená pred 6 years, 10 months od
pivnicek.
-
AutorPríspevky
-
28 apríla, 2015 o 7:25 am #5668
pivnicek
Účastník (Participant)Co sa tyka zivotnosti, spolahlivosti a vydrze, myslim si, ze taivanci si s tym problem nerobia. Preto mnoho malych firiem ich produkty upravuje a vylepsuje: EGO kit, AFT, … Komponenty ako: uchyt motora, BB bracket, primarna retaz, volnobezky, tanier su vsetko lacne shity. Vlastne ani motory za vela nestoja: plastove kolieska v prevodovke, chybajuce tepelne cidlo vo vinuti (1920W), original RJ cyclone bez predradeneho odporu 1kOhm a teda odchadza pri zapojeni na baterku… Uz chapem preco si niektori ludia kupia Bosch 250W za 3500,- Eur a jazdia a jazdia…
28 apríla, 2015 o 9:00 am #5679Robikl
Účastník (Participant)pivnicek: Myslel jsem, že cyclone má kovová kolečka v planetové převodovce? Nebo asi ne každý typ.
29 apríla, 2015 o 7:08 am #5695pivnicek
Účastník (Participant)Moj motor 1920W ma plastove. Tusim, ze aj slabsie typy 1680W a nizsie rovnakotak.
Attachments:
You must be logged in to view attached files.29 apríla, 2015 o 7:38 am #5700bob
Účastník (Participant)Pivnícek
Tušíš špatně, cyclone od 250W až do 1680W má ocelovou planetovku,
viz odkaz
http://www.eclipsebikes.com/headline-motor-gearbox-250w-1680w-p-1080.html30 apríla, 2015 o 8:03 am #5720uzivatel
ČlenCav bobe. Napis ako napojit kelku na pc. Je to klasicky seriovy port? Kelka ma bit pod napatim alebo si berie napajaniw z pc? Dik
30 apríla, 2015 o 8:12 am #5721bob
Účastník (Participant)Tímto kabelem
http://www.czc.cz/premiumcord-usb-rs-232-prevodnik/80180/produktKelly musí být pod napětím
Musíš mít na PC nainstalovány všechny ovládače na ten převodník najdeš je zde
http://kellycontroller.com/support.php30 apríla, 2015 o 4:15 pm #5725uzivatel
ČlenSuuper dik
PS… viem ze mas tepomat na cyclone ,,,kde si zohnal? aka je kompatibilita?DIIK30 apríla, 2015 o 5:09 pm #5726bob
Účastník (Participant)http://shop.crystalyte-europe.com/product.php?productid=16173&cat=260&page=1
funguje pouze s tímto plynovým regulátorem, viz fotoAttachments:
You must be logged in to view attached files.1 mája, 2015 o 4:03 pm #5736pivnicek
Účastník (Participant)Hmm, ja mam presne taky isty. A tiez mi obcas blbne RJ.
Inak uz mam opraveny motor – previnuty. Stalo ma to 73,- Eur. Chlapik mi aj vymenil rozbite lozisko a zalial vinutia kvalitnym lakom na vinutia. Vraj ten motor je cinsky smejd. Nema zaliate vinutie a tym padom sa pri otrasoch vinutie postupne prederie a vznikne maly skrat, tak su ostatne vinutia namahane viac a opotrebenie pokracuje dalej. Preto mi to cele zalial do laku. Som zvedavy, ako to bude. Este som ho nevyskusal, tak dufam, ze pojde ok, lebo on ho nemal ako vyskusat.
AK BY NIEKTO POTREBOVAL OPRAVIT – PREVINUT MOTOR, MOZEM POSLAT KONTAKT. Zevraj uz take typy robil 3.1 mája, 2015 o 4:34 pm #5739uzivatel
ČlenNo neviem….ak by zhorel motor alebo prdne RJ asi skor pojdem cestou viac sa vozit a menej prerabat a platit. Cyclone ako aj gng a ine su sice fajn ale je to silne na bicykel. Problem s ret. linkou, pri velkom krutiacom momente spaduju retaze , natahuju sa , proste vsade len problem …a nehovorim o prudoch a akumulatoroch.
Vyzera ze najlepsia cesta je dva bicykle. Jeden stredovy pohon „originalnejsi“ bez kompikovanych prevodov/ proste nieco slabsie 250W ako napr bafang alebo yamaha bosch pripadne daky hub motor….a druhy bike na blaznenie v terene tam dat HUB okolo 6KW alebo aj normalny BLCD bez prevodovky a sprevodovat podobne ako na motorke. Hrubsia retaz, moto rafik aj guma daka z 85ky a na dojazd v pripade vyjazdenia kapacity aku dopedalujes dako aj na jednospeede.
PS: ozaj Bob dik za info o pc …vsetko funguje…program ako aj prepojenie a konecne kusok skrotol ten motor a aj prudy su realnejsie z mojho pohladu.-
Táto odpoveď bola upravená pred 9 years, 11 months používateľom
uzivatel.
1 mája, 2015 o 4:45 pm #5741karel
Účastník (Participant)Presne tak to mam 🙂
Jedno kolo s cyclonem 1680 a druhe s hub motorem magic (cromotor je na ceste do cr). Na vyblbnuti v terenu je lepsi to druhe.2 mája, 2015 o 1:43 pm #5765uzivatel
Členmam jednu otazku…na cyclone pouzivate cely rozsah kazety a v predu ci uz je dvojprevodnik alebo len jeden to je jedno?
Priklad v predu 32 zubov zadok 8kol od 11 do 34 napr a podobne….otazka je linka retaze / zkrizovanie/ …mne to robi tak ze ak taham pedalmi nech prehadzujem a jazdim akokolvek ci extrem kopec a vstanem do pedalov alebo nie vzdy vsetko ide na 100%. Ak vsak ma tahat motor tak na stojane ide ukazkovo …prehadzuje taha…OK.
Ine je to pod zatazou, v kopci. Tam uz spadne retaz. Niekedy ta na koleso ak je v predu 32 a v zadu 34 tak spadne ona. Inokedy zase spadne Primarna retaz aj ked linka je krasna …a niekedy spadnu obe. VZDY LEN POD ZATAZOU DO KOPCA. Vy nemate s tym problem?2 mája, 2015 o 2:13 pm #5766bob
Účastník (Participant)To vypadá na málo napnuté oba řetězy.
Ja používám kazetu 12-36 a tác 48/40/28, 28 tác používám jen na tři velké kolca kazety a 40 tác na zbytek. Žádné padání řetězu se nekoná, jenže já mám upravené konzoly ke svým potřebám.
Systém na prvním obrázku se mně neosvědčil, zde občas řetěz spadl.
Osvědčil se mně systém napínání na druhém obrázku.
Dnes už to mám překopáno takto
http://bob54.rajce.idnes.cz/Kompletni_prestavba_elektrokola_2015/-
Táto odpoveď bola upravená pred 9 years, 11 months používateľom
bob.
2 mája, 2015 o 2:17 pm #5768bob
Účastník (Participant)Zase to nechce nčítat fotky i když májí jen pár KB
2 mája, 2015 o 2:51 pm #5769pivnicek
Účastník (Participant)SFSF, cim vyssi vykon, tym vacsi pritlak musi byt na retaz. Ja som si musel dat vyrobit specialnu tuhu pruzinu, aby mi zuby nepreskakovali. Obcas totiz pri pridani cez 5kw mi preskocilo o zub (primar). Sekundar zatial drzi, ale je pravda, ze ten prehadzovac SRAM X9 velmi silno napina retaz. Vraj je to nejaka novsia verzia s so zosilnenym napinanim. Chvalabohu, to sa mi hodi do konceptu. Ja budem musiet dokonca asi robit aj novy uchyt na pritlacacie koliesko primarnej retaze, lebo tie pliesky, co su k originalu sa mi casom poohybali od takeho silneho pritlacania. Koliesko mam to s loziskom z eclipsebikes. Fotka je este zo starej verzie, ale napinanie mam dodnes rovnake…
-
Táto odpoveď bola upravená pred 9 years, 11 months používateľom
pivnicek.
-
Táto odpoveď bola upravená pred 9 years, 11 months používateľom
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.
Komentáre