E-bajk do terénu s výkonom 6000W
-
kurnik… vyzera ze budem musiet tiez prerabat….
Umna je to tak …prevodnik /tac/ momentalne testujem takto na primar 48z a sek 32 iba jeden kazeta 42z -11z. Nohami standard ako bike vsetko slape ako hodinky. Motorom….naprazdno tiez ale pod zatazou:
-predok 32z zadok 42 a 32 spadne vzdy zadna sekundarna retaz
-predok 32z zadok 28-16 skoro OK
-predok 32z zadok 13 -11 ppadne primarna
vsetko len pod zatazou.
Testujem aj tak ze bike pristavim ku stene roztocim motorom a nasledne pritazim koleso o zem ….
Když se pokusím na velkém tácu (40z) zařadit na největší kolečko kazety (36Z) padá to o kolečko dole. Tzn. že křížení je již příliž velké a ani napnutí řetězu tu nepomnůže.
Dej ještě jeden tác a máš pokoj:-)
Fotky nějak nejdou nahrávat, admin by se měl mrknout proč.
Cavte
V noci som rozmyslal a napadla ma myslienka ktoru som rano zrealizoval a po skuskach retaz nepada ani jedna ani druha. Vsetko slape na 100% ako ma.
Mal pravdu aj bob aj pivnicek. Podla boba som dal naspat do predu dvojprevodnik a podla pivnicka som zosili pritlak na napinac primarnej retaze. Kumst bol najst to riesenie ako jednoducho ten pritlak zosilit. Riesenie bolo ze zo starej celustovej brzdy zn favorit som vybral pruzinu. Ta sadla ako rit na nocnik. Su na nej dva ocka /ved vsetci viete/ no a jedno som prevliekol na srubku a podlozkou a matkou prikrutil. Dva zvisne konce – jeden sa opiera o motor a druhy o ramienko napinacieho kolecka. HOTOVO a funkcene. DIK za radu.
To LUBO: omlouvám se za dotaz mimo téma, objednal jsem ten Diodový můstek B1000C35000-K
(http://shop.official.cz/diodovy-mustek-b1000c35000-k-7669.html). Ale nejsem si jistý, zda budu vědět, jak ho zapojit 🙁 Má to 4 nožky, jde popsat, jak to zapojit mezi zdroj a baterku? Na netu jsem to zatím nezjistil. Děkuji!
Máš to přímo označené na plašti toho mustku, AC střídavý a + za nim mínus:-)
je to „graetzův můstek“ tak ako pise BOB ale http://jeenda.com/productpage85.html
Karel: zo zdroja ide plus na nožičku mostíku označenú mínus, z nožičky označenej plus pokračuješ na bat. Mínus ide priamo zo zdroja na bat. Treba dať na chladič (kus Al), púzdro je izolované takže na chladiči nebude žiadne napätie. Nepoužité vývody mostíka by som zaizoloval kúskom zmršťovačky (zvyknem ju dať aj na fastony).
Lubo: Děkuji! Můstek mi má dojít zítra, ještě jsem ho z blízka neviděl…
Ano SFSF, aj pritlak, a aj nekrizit retaz. To je jedina cesta na vyssi vykon u stredoveho motora…
Lubo: došel mi ten můstek. Má čtyři nožky. Když ho dám na stůl nožkami nahoru, vlevo dole je +, vpravo dole je AC, horní dvě nožky nejsou označené. Všechny nožky jsou vodorovně kromě +, který je svisle. Který z těch dvou horních je minus?
http://shop.official.cz/diodovy-mustek-b1000c35000-k-7669.html
Karel, + a – sú do kríža, to znamená v opačných rohoch. Ak by Ti úbytok napätia stačil polovičný (to musíš len vyskúšať), môžeš zapojiť + a miesto mínus pripoj tie dva zvyšné vývody (spoj ich dohromady). Bude sa to polovične hriať.
heh, pekne. Ale je to mimo. Tazke, napadne, hlucne… To uz radsej crossu.
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.
Komentáre