I stím bych si poradil aby to šlo centrovat a přitom to bylo podobně jak to mám já.
Hoď sem foto té plynovky, pokud máš tuhle (viz foto) pak 60v asi nevezmě v pohodě.
Je tam elektronika která si ze 48V vyrábí nějaké napětí pro ten IO co tam je. Pokud tám pustíš 60V tak to napětí se asi dost zvýši.
je to ovšem jen doměnka že by to mohlo dělat zrovna tohle. Zkus tam zapojit jen těch 48V pro ověření, jinak to asi nezjistíš.
Táto odpoveď bola upravená pred 9 years, 4 months používateľom bob.
Pivnicek, neskúšal si si odmerať čo máš na výstupe z plynovky do RJ? Možno by to vrhlo nejaké svetlo na Tvoj problém… Ak je tam aj pri nulovej polohe plynovky na výstupe priveľké napätie, môže to byť dôvod aj na to že nejde RJ zapnúť (bezpečnostné opatrenie v RJ)
Žiju v tom, že z řídící jednotky jdou do plynovky tři dráty. Zem, +5V a „regulační“ drát, na kterém se mění napětí otáčením plynovky a to dává podnět řídící jednotce, kolik šťávy pustit do motoru. Jakou používám baterku, zda 48V nebo 60V nebo 72V je podle mne jedno (pokud je na to dělaná řj). Nebo ne? Plynovek je samozřejmě víc druhů (halové s jednou nebo více halovkami , odporové, …).
Nikoliv do plynovky jde drátů 6, jednak na hally zem, +5V a výstup hall, dále tam jde napájení z baterie a kábel pro zapnutí řj.
Dále je řj kelly uzpůsobená k motoru cyclone a tím i jeho ovládací prvky musí být v souladu s daným napětím jinak to nefunguje. Je to tak ovšem jen u té jedné řj. u té druhé je to jedno, až budu mít čas a chuť tak to nafotím.
Táto odpoveď bola upravená pred 9 years, 4 months používateľom bob.
Bobe, mam inu plynovku, taky hladsi povrch. Asi fakt budem musiet skusit odmerat napatie na vystupe z plynovky. Diky za rady. Volnobezky som si dnes obednal z ecliprebikes 3ks. Dufam, ze mi do konca leta vydrzia 🙂 Kotvenie motora trosku zpevnim.
Tak potom je problém v nastavení kellky, jinak z té plynovky v nulové poloze by měla být na výstupu 0 a na vstupu + 4-5V proti zemi. motor by se měl začít točit až při výstupním napětí 1-1,3V.
Prosim o radu. Skusal som zapojit original cyclone RJ nominal 40A, 60V, 100A max. na motor 1920-3000W. Plynovku predpokladam, ze som zapojil spravne (+ – a throttle signal). Tiez som pripojil Hall senzory, ich napajania a fazy motora. Napajanie RJ je na priamo na bat. Jedine co mi nieje jasne, ako sa zapne RJ. Predpokladam, ze je to na tom najvacsom konektore 6-pin „red-key switch wire“. Na neho treba dat 5V, teda pin 3 (napr. z pinu 2?). Alebo tam napojit priamo + z baterky? Chcem to spustit na 44V nominal. RJ je na 60V nominal. V minulosti som to zapojil a islo mi to, ale teraz som opatrny a nemapatam ako som to vtedy zapajal a zo schémy mi to nieje jasne. Vdaka vopred za rady.
Dakujem pekne za radu Robikl. Uz mi to funguje. Pripojil som + z baterky. Ono to v podstate bola posledna moznost, len som nemal odvahu… Meral som hall a vsetky su ok. To je ten moj stary odpeceny motor. Dal som ho previnut a vymenil som hall senzory co mi poradil teslabike. Vsetko ide. Ide mi ale motor opacne. Neviem teraz, lebo motor je bez prevodovky a predpokladam, ze planetovka nezmeni zmysel otacania vystupneho hriadela, alebo ano?
Autor
Príspevky
Zobrazuje sa 15 príspevkov - 556 až 570 (z celkového počtu 716 )