Bral jsem spíše to že na balíku je cena 15E a zaplatil jsi 150E které doložíš.
Jinak si mysli co chceš, jen ti přeji aby jsi na své přesvědčeni nikdy nedojel.
Nákup v číně je sice hezká věc ale platit až 3500Kč za dopravu při větším objemmu byť i levnějšího zboží je nehoráznost. Takto jsem se vydupal s prvním nákupem lipolek kdy jsem si nevšimnul že jsem přepnutý na global house. Za 3lipolky jsem pak solil 1500 za dopravu + CLO a DPH. Druhý nákup už proběhl v evropě a poštovné činilo 190Kč Celkový nákup byl o pár tisíc levnější a dodán za tři dny. Na lipolky z číny jsem čekal 3 měsíce.
Kdo má ovšem zbytečné prachy a dlouhou trpělivost nechť kupuje v číně. Ja si raději nakoupím v ověřeném evropském obchodě kde mohu i uplatnit reklamaci.
V číně ji uplatnit nelze, nebo jen velmi nákladně pokud vůbec.
Tak to mas zlu skusenost bobe. S tou dopravou to ale nieje chyba Cinanov. Oni ponukaju roznu cenovu politiku. Napr. na aliexpress rovnaky produkt za 6,- Euro + 8,- Eur doprava. Ten isty produkt dalsi predajca ponuka za 12,- Eur + doprava zdarma, atd. Treba len pozorne citat a dobre si vybrat. Co sa tyka zaruky, tak to mas pravdu. Reklamacia je dost komplikovana. Ale u produktu ako LiPol je dost komplikovana aj tak. Neviem si predstavit, ze pridem s nafuknutou LiPolkou ze po „normalnej“ zatazi sa toto stalo anilen tu u nas do obchodu. Vseobecne su LiPolky dost tazko reklamovatelne. Dokonca ani 2 roky u nas nedostanes zaruku, lebo je to podobne ako v novom aute. Zaruka sa nevztahuje na baterku, gumy, zapalovacie kable, stierace a podobne. Resp. je len 6 mesacna tusim. Co je ale velky klad je cena. Za 80,- Eur (cena vratane dopravy a cla a DPH) baterku 22.2V 10Ah tu kupis realne za 250,- Eur bez dopravy. A to uz je nad cim premyslat. Jasne, ze ked je rozdiel 25%, tak si kupim radsej tu v Europe.
Je to možné ale Ali je zrovna ten druh obchodu kterému nedůvěřuji (párkrát už mně vypekli a prachy v čudu naštěstí jen malé položky.) Třeba konkrétně cyclona u nich asi nekoupíš. A to je oč tu běží. Baterie ať jsou jakéhokoliv druhu raději beru u ověřených shopů. Na ebay jsem si objednal do foťáku 2Ah lipolku no a přišla mně kopie originálky 750mAh, Jak říkám už jsem s podobnýma podvodníčkama skončil a raději si zaplatím za kvalitu a jistotu.
Jiní mají třeba lepší zkušenosti a nebo štěstí.
Pivnicek: 🙂 Je to tak jak píšeš. Adrenalinové vyžití, nikoliv dopravní prostředek 🙂 a vyždímat z toho maximum! Určitě jsi udělal dobře, že jsi vzal silnější motor. Kdyby ho měli na jaře na eclipsebike, vzal bych ho místo 1680W taky. Těším se na tvé zprávy. Ta fotka porovnávající oba motory je fakt pěkná.
Roman: chtěl jsem zkusit, zda ten kocept s baterkou v batohu (má to třeba egokit) je použitelný. Asi do nějaké hmotnosti baterky ano. Zkoušel jsem to zatím s LiPolkami jen na malé vzdálenosti. Nepříjemný pocit je ten kabel od batohu a co bude, když spadnu. Asi jde jen o zvyk. Při každém zastavení je potřeba se odpojit od kola. Taky mám baterku LiFePo 72V u kola s Magicem na rámu. Váží asi 12kg, v batohu bych ji nechtěl 🙂 Můžeš poslat pro zajímavost odkaz na tvou novou baterku LiMn? Nechtěl bych se vzdát převodníku 48, ale na jízdu do kopce to asi fakt není. Když jedeš do do 30% kopce jen na 17A, tak asi nejedeš moc rychle? Já to furt srovnávám s kolem s motorem Magic, na kterém jsem si navykl na určitý standard rychlosti a nechce se mi smiřovat s tím, že Cyclone bude v některých situacích pomalejší… Musím dořešit v rámci pořádného uchycení motoru a nového chladiče ten přesmykač, snad nerezignuju jako ty 🙂 Zatím nemohu říct, že středový motor Cyclone je pro jízdu v terénu rozhodně lepší než hub motor Magic Pie s pořádnou baterkou a řídící jednotkou, jak se dá obecně dočíst na mnohých místech na webu. I spotřeba je srovnatelná. Fakt je, že kolo s Cyclonem mi váží cca 27 kg a kolo s Magicem cca 40kg. Kolo s Cyclonem je ale enduro 160/160 s lipolkami 44V, 16Ah a kolo s Magicem je sjezďák 200/200 s LiFePo 72V 15Ah. Jízdní vlastnosti těžšího kola nejsou ale z kopce rozhodně horší než s lehčím kolem. Lidi se té váhy většinou děsí, ale pokud není potřeba kolo přenášet na zádech a nedojde baterka, tak není problém vyjet nebo přinejhorším vytlačit (s motorem)cokoliv. Mám 9 kg carbonové mtb kolo v garáži, ale 2 roky jsem na něm nejel. U elkola mám úplně jiný pohled na věc než dřív, nevadí nějaké kilo navíc, hlavní jsou jízdní vlastnosti a výkon.
Kolo vypadá hodně dobře! Máš ale vymyšlené, kam umístíš baterky? Ideální jsou kola, kde jde dát baterky do trojúhelníku mezi sedlem osou a řídítky. Tam máš ale zadní tlumič, stejně jako já na kolech Canyon. Budeš je muset dát pod dolní šikmou trubku nebo nad horní rámovou trubku, pokud je teda nechceš mít na zádech v batohu… I když ty 2 Lipolky by se mohly asi dát i zboku na tu šikmou dolní trubku.
Kolo asi nemá přesmykač?
Karle, dobre sa pytas. Na zaciatok si budem chciet vyskusat najma motor. Tak baterky dam najprv do batohu. Po case asi zacnem spekulovat kam ich dam. Ked som vyberal bajk, chcel som celoodpruzeny DH a take v strede stavby ramu nikdy nemaju miesto na baterky. Dnes som primeral ten moj novy DH so starym horakom a o dost nizsie je horna trubka ramu toho DH. V podstate ked dam hore na trubku baterky, tak su v rovnakej vyske ako na klasickom horaku keby boli v rame. Tiez som uvazoval dat ich na bok trubiek. Uvidim. Tie 10Ah su uplne male, tie dam takmer kamkolvek. Tie vacsie 22Ah este nemam, tak to zatial neriesim. Bajk ma len jedno kolecko vpredu a 10-kazetu vzadu. Asi budem musiet kupit novu dlhsiu retaz, ked budem chciet dat velky tanier od cyclone dopredu. Inak povodne som chcel tiez priamy motor crystalite TC65. Ale kvôli ucinnosti som ho zavrhol. Tvoj nazor, ze v ucinnosti nebadas podstatny rozdiel je premna zaujimavy. Inak DH bajk sa mi veeeeeelmi paci. Konecne poriadne pruzenie, ako som mal na enduro motorke. 15cm obrubnik zhltne ako nic bez nadhadzovania predného kolesa. Az to je proti pudu sebazachovy ist priamo proti takej prekazke, velmi ma to bavi…
som zvedavy ako ti pojde poskladať, ja som prave osadzal motor c 1680w na meridu -/www.google.com/#q=merida+one+forty+1500 a nie a nie to dať dokopy tak aby to fungovalo, stale pada reťaz, vzdadu kazeta 10 pastorok 11-36, a stale to dako kríži, zavadzia stavba zadneho odpruženia …musim dať iba jeden prevodník, jeden prevodník je nevýhoda, bud ide motor do sily alebo do rýchlosti, podla toho kolko zubový je…naj riešenie som vymyslel vzadu kazeta 11-42z, ak nemožno dať dopredu dva prevodníky…alebo je este nejake ine riešenie?
to bob..
prišli mi baterie LiMnO z linergy shopu, nie je k nim nič, žiadny papier ako instruktáž ako ich skladovať ci nabite a ako s nimi v zime,
ako to ty robíš?
sme na tom podobne, ja mam karbonového treka, 9,8 a tiež na nom vobec nechodím, elektrika je lepsia.baterky Limn su z linergyshopu, 2 x 14,5Ah, 48V, jedna važi 3,2kg..už ma nebavi vlaciť lifepo, lebo s rovnakou kapacitou by mali cez 15kg.
k spotrebe do kopcov, jazdim s prislapom, nemam problem prejsť aj bez motora 100km v horách, ale takto šlapem aby som sa nenudil, obcas sa zadýcham, obcas spotím, ale po 100km som neni moc unaveny.temer všetky kopce prejdem do 20A, jasne nie rýchlo, lebo chodím daleko a nemám kde dobíjať vždy,rýchlo jazdim rovinky, dolukopce, kde to žere ozaj malo, okolo 5-10A.
no a vyhoda cyclona pri dobrom sprevodovaní je v tom, že ťažke technicke useky viem isť krokom, samozrejme i prenášam, dosť vela prenášam,skaly, popadane stromy, extremne strminy tlačím a pridavam miere plyn.u nas su hrozne kopce, vo fatre som kracal dolu kopcom vedla bajku, ruky na brzdach,smyklo sa mi a klzal som sa este 10ma s bicyklom.
bob, ja mam baterky na 48v, to ich mam skladovať na 38V? alebo si sa len zmylil, nie? plne nabite ich mam 54,5V, tak skladovať hadam okolo 50V, ci ako je to?
ten presmykac nechcem to už ani vidieť, čo som už mal s tym problemov, dnes som skusal kombinaciu prevodov vpredu 38 zubov, kazeta 11-40, max rýchlosť klesne asi na 50km/hod, co mi je jedno, lebo jazdim tak do 35km a kombinacia 38/40 je pomer pod 1, 0,95a to výjdem kazdy kopec. skusim to tak, malo by to byť dobre, ak nie, budem spekulovať dalej
Roman: Jsem velmi zvědavý, jak budeš spokojený s těmi baterkami. Dej vědět. Budeš je mít zapojené paralelně nebo pojedeš postupně na jednu a pak na druhou? Je fakt, že lehčí kolo se v terénu snadněji přenáší přes překážky 🙂
karel :
este neviem. ale vzhladom na pokles napatia pri zaťazi ich asi paralene prepojim aby pokles bol pomalsí, spojim ich cez konektory, nabijať budem…neviem ako…necham si tu poradiť, možno bob, možno dakto iný bude vediet.
zatial pozitivne hodnotim velkost a vahu. zvysok este neviem, len pred chvilou som dorobil dalsi bajk, 150mm zdvihy, predok i zadok, vpredu 38 zub. jednoprevodník, vzadu kazeta 11-40.je to dobré, spokojnosť, ak by som jazdil mensie kopce, vpredu by to znieslo i vacsie kolo…
Autor
Príspevky
Zobrazuje sa 15 príspevkov - 121 až 135 (z celkového počtu 716 )