Kurnik… uz cyclone sa /aspon mne/ prilis obnazene, technicky retazovo komplikovane, hlucne a na bike uz posobi rusivo. Moc prevodov, retazi, kociek , bedniciek atd…a nieto este toto! Ale neber to v zlom, moze to mat vyhody a v terene alebo na krosovej trati OK…..
Predsa len hub motorcek , baterka flaskova , RJ sa schova v kapsicke a stale je to bicykel!!! a pomaha do kopcekov 🙂
No, myslím že toto je viac bicykel ako s hub motorom. Jazdím XC, ťažisko je pre mňa veľmi dôležité. Prevodov mám toľko ako ty na hube. 2×9, 22/38 píla, 11/32 kazeta. Váha 20kg, nová batéria 36V/12Ah stále pod sedlom, dojazd bude do 100km. Používam iba PAS.
Porovnateľné s Bafangom BBS ale vlastný stred, dve píly a náhradné diely v najbližšom zeleziarstve.
Chce to ale čas. Stále je čo vylepšovať.
Tie km nabeham na asfalte. Čisto les je tak ako píšeš ty, od 5Wh /km. V lese v princípe nemáš rovinku, takže buď idem do kopca s pomocou alebo dolu bez.
Dusan: páči sa mi Tvoj minimalistický design 🙂 Motor a baterka ktoré pri šlapaní na bajku takmer necítiť, a keď to je treba, pekne to pomôže do kopca… Nahádzať tony bateriek a 10kg motory už dávno nie je problém, ale to už prestáva byť bajk. Keby to nebolo tak komplikované so sprevodovaním, najviac by sa mi páčil RC motorček tak 0,5kg a nejaká malá baterka… proste celý systém tak do max. 2kg, a odhliadnuc od tých prevodov by to mohlo byť aj celkom lacné.
citat LuboN “ Keby to nebolo tak komplikované so sprevodovaním…. “ tak tak Dusan o tom sprevodovani ako Lubo som PISAL
citat od DUSAN Prevodov mám toľko ako ty na hube“ srandujes? ved na standardny bike das napr do predneho alebo zdneho kolesa hub motor….aky prevod tam mam? ODPOVED:::: ziadny oproti obycajnemu bike….spocitaj si ty retaze …ja som ich tam napocital na tvojom bike 3ks mylim sa??? preco pises bludy?
ozaj Dusan…. ako mas poskladany ten aku pack? Mas tam 40 ks. Nominalne nap pises 48V to je 15ks x 2 je 30 to by bola 2 x kapacita ako si nalozil s 10 ks ? preco tam chybaju 5 ks aby si kapacitu zvysil 3 nasobne?
SFSF: Dusan chcel povedať, že má k dispozícii pre pedálovanie obdobný počet prevodov ako bežný bicykel, alebo aj bicykel s hub motorom. To je výhoda jeho bastlu, napr. 8-fun stredový má vpredu len jednu pílu.
Píšem tam 36V battery pack. To je 10s4p. Vypadá že máš problémy s čítaním. Pod pojmom prevod rozumiem kombináciu píly a pastorku, nie počet reťazí. Je to také zložité?
Cafte…citat kusocek viem, ale len kusok….
Nazov clanku Gng gen 1.1 – 48V/450W tak nic moc ..kto pisal ten nazov clanku malo vystihuje tvoj pripad…tvoju stavbu…Ale nejdeme sa hadat.,…ja mam tiez cyclone stredovy ale aj hub bike…ten tvoj ale uz vyzera ako z marsu alebo 19 storocie…Jenoducho mne osobne sa totalne nepaci….nie ako bicykel ale prevedenie toho pohonu….to radsej FUN8 stredovy s jednou „pilou“ a jednym koleckom v zadu trebars aj len stare torpedo- ak to prezeniem… bez urazky….Ale ak tebe vyhovuje a paci sa ti…OK…beriem. Vela zdaru v dalsom ladeni..a drzim palce.
Ono pisat clanky je dobre cloves sa uci a hlavne precita si osobne skusenosti …a to je na nezaplatenie.
SFSF: Ešte šťastie že si nevidel môj bajk 🙂 Niektorí z nás sú viac zaťažení na funkčnosť a jazdné vlastnosti pri použití toho čo je k dispozícii, a tak je celkom možné že to oku neulahodí… Keď sa veziem a všetkých predbieham do kopca, je mi fuk na akej rárohe to sedím, hlavne že to valí a dovezie ma tam aj späť 🙂 A keď to niekde odparkujem, moc sa o to nebojím, lebo to už kto by sa odvážil vziať, tak neviem čo by s tým robil… Používať by to nevedel a predajnosť na bode mrazu… Navyše je to tak „originálne“ že to nejde hneď nespoznať 🙂
hej hej… uz som to pochopil….ospravedlnujem sa dusanovi…zistil som ze design ma hlboko v r..i ..:-) Ja si zase na to potrpim..funkcnost, nenapadnost a oku lahodiace…
Táto odpoveď bola upravená pred 9 years, 10 months používateľom uzivatel.
Autor
Príspevky
Zobrazuje sa 15 príspevkov - 16 až 30 (z celkového počtu 39 )