Názov vlákna je podľa verzie kitu, môže to byť zavádzajúce, uznávam. Jedine táto verzia sa robí s reťazou. Remeň som nechcel. Pre 36V som sa rozhodol kvôli otackam aby mi sedeli s kadenciou do 80-90.
Ešte k tej externej prevodovke. Niekomu to môže vadiť, mne to nevadí, je to ľahko servisovatelne. Mám rád jednoduché veci.
Niektorí ľudia bežia tento motor aj na 6kW. Taká planetarna prevodovka sa bežne nevyrába. Pravdepodobne bežnú planetarnu prevodovku by roztrhalo.
A áno, táto zostava je predovšetkým na dlhé stúpania do kopcov, mám tým na mysli hory, Tatry, Alpy…
Má zvládať takúto záťaž bez zahrievania sa, za každého počasia a terénu, ľahko servisovatelne i v teréne, s minimálnou spotrebou a váhou, schopná pracovať aj bez dopmoci.
Po mojich skúsenostiach s podobnými výstupmi, približne viem čo je potrebné. Samozrejme cením si aj vaše hodnotné prispevky 🙂
Tuto je napríklad jeden z dôvodov prečo som si nevybral Bafang, chlapík jazdí XC, padá mu reťaz a zahrieva sa kontroler. Ja mám síce 3 reťaze ale ani jedna mi nepadá. Nemám totiž kombináciu 32 píla a 11-42 kazeta. Môj kontroler nemeni teplotu vôbec. Bafang kontroler hravo dosiahne 60C a vypne sa. http://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=28&t=62646&start=25#p957068
Cyclone s integrovanou prevodovkou je širší ako moje GNG. Myslím že k Cyclonu by som nedal 128mm stred. Keby som sa s mojim kitom ešte trochu pohral mozno dám aj 118mm stred. Ak sa niekomu páči viac Cyclone, nech sa paci, sú to vaše kolená.
Tak že by při maximálním odběru řj. nehřála nevěřím ani náhodou:-)
Káždé zařízení kde tečou vysoké proudy se hřeje.
Kolega si koupil bafaga 350W/18A a nepřehřívá se, hřeje ale nevypíná se a řetěz mu taky nepadá.
No práve, ja nekompenzujem prevody výkonom. Čiže na maximálny výkon idem iba pre zabavu. Dnes som skúšal používať len 38z pílu. Na PAS 4-5, 5 je maximum, som sa niekde dostal. Batéria vydržala polovicu.
Závisí ako jazdí tvoj kolega. Asi sa nedá porovnávať kopec za domom a kopec v horách.
Reťaz mu padať nemusí keď nemá také veľké rozdiely na kazete, ako som písal. Štandardnú kazetu 11-32 to určite zvláda.
Chcem tým povedať to že väčšina kitov je prevodovana na cesty pripadne ľahké lesné cesty. Ani Bosch nerobí horské bicykle, ktoré sú 1:1 ku klasickému horskemu. Tá jedna píla tam proste chýba a 250W motor to nevykompenzuje. O tom ma nepresvedcis, keďže to mám n krát vyskúšané.
Nenamontujem si kit, ktorý ma automaticky, či už prevodmi alebo výkonom obmedzí na cesty pre autá.
Jazdím všetko, cyklistické trasy, turistické chodníky, prípadne iba tak hocikade. S 22z pilou, čo nie je možné na Bafang prirobiť lebo je tam 104mm BCD a konštrukčne to nie je možné, nemám problém so žiadnym terénom. Pokiaľ udrzim stabilitu. Bežne sa pohybujem na 100-300W. 300W a správny prevod je už len o otacani pedalov aby nevypol PAS 🙂
Jazdím v okolí Bratislavy.
Zdar Dusan, neda sa nenapisat volaco, uz viem preco sme si zo zaciatku nerozumeli 🙂 Ja mam elektrobike 2ks, 1ks moja manzelka a jeden ks mam pre syna najmladsieho, starsi slapu ak vobec idu s nami… /dohromady 4ks/ Najcastejsie ale chodievam sam…..Jeden bike ma 250W hub v zadu seriovka, druhy bike ma 750W v zadu hub seriovka oba horske….treti je merida 20 rocna cela odpruzena prerobena nanovo a domontovany 250W hub predok….to je kombinacia najcastejsie pouzivana …je to efektivne na bezne cesty , chodniky a hlavne TICHE a NENAPADNEEE. Potom zo 40 rocneho favoritu mam poskladany „cestak“ kolesa 700×23 cize 28″ a najtensie co ide s dusami…a na nom mam cyclone 1.6KW ten mam najradsej ale nie pre motor ale ten bicykel….ale uz huci motor aj retaz ak ho zapnem a nenapadnost sa straca ..je to ako som pisal ako z marsu alebo venuse – 2 retaze, napinak, motor, pri pedaloch plieky a cacky………a poviem ti ze kopcov a zimy som si uz uzil…som totiz z Vysokych Tatier….a na tom starom favorite nemam problem aj bez motora vyliest z Tatranskej Polianky na Sliezsky dom co je slusne prevysenie…cca na vzdialenost 5km – 800 metrov
Ozaj a na mojom „horskom“ 750W hub mam tiez plaste najtensie co sa dalo zohnat…
Cize vysledok je ty mas rad nespevneny teren a ja asfalt. A podla toho si aj staviame a upravujeme stroje, pohony a prevody…..:-) Takze asi tak…
Zaverom….ak pojdes na dovolenku do tatier tak napis a pokukam co to mas za stroj.
Autor
Príspevky
Zobrazuje sa 9 príspevkov - 31 až 39 (z celkového počtu 39 )