No väčšiu výpovednú hodnotu by to malo (to video) bez gumy, lebo gumu dokonale osadiť je ťažké a tak mi to príde že je to skôr gumou že to hádže než niečím iným… podstatné je či ide ráfik rovno – to z videa ale zistiť nejde…
a je to normalne? pojde stym jazdit? budem to citit na riti? .) a mam pokracovat v skladani? alebo sa tu mam zastavit pri motori a zistovat co je krive a patrat po pricine a hladat riesenia. lebo roztocil som moju staru herklu bike meridu a ked som to videl bolo to skoro rovnake hadzanie a ked natom idem nemam ani tusenie ze nieco hadze.a ta nema ani predne odpruzenie a o zadnom mozem snivat a necitim nic ze by hadzalo. lebo dotahovat sa z predajcom motora ze je nejaky vadny ze sa neda vycentrovat ked oni tvrdia ze to je bezne a skoro vsetky to maju. ale aj mna napadlo ze guma je tam 3″ a oni mi dali ne 3″dusu ale mensiu
Kolotas
Jak píše LuboN sundej plášť nech jen holý ráfek a natoč to samé video, myslím že zjistíš že nic neháže.
To co háže na videu je pneumatika, takto to hází skoro na každém kole.
Je super, že i Slovací mají rádi Tři veterany. 🙂 No a co se týká motoru, tak měl jsem tenhle problém na prvním přímém motoru od Šikuly. Stranově házel, ale to samozřejmě není tak velký problém, jako kdyby házel v směru svislé roviny. Asi má Číňan fakt problém s přesností, třeba jak tam lisují ložiska, tak je to trošku šejdrem. Ale nemělo by to nějak moc vadit. Leda bys na to daval koutoučovou brzdu.
Táto odpoveď bola upravená pred 9 years, 6 months používateľom Robikl.
ano traja veterani je super pokazde sa dobre zasmejem . ale ja nato planujem dat kotucovu brzu a 200mm kotuc uz som nato myslel ze to bude asi sakra problem poprve som nikdy nemontoval hydraulicku brzdu a chcel by som tam dat nejake lepsie lebo to bude velky ebike tazky 35kg a neviem ked tam bude ten kotuc tak pri toceni bude skrkat neviem aka je tam vola na tej brzde cize to bude dost drsny problem. este pridu konstrukne haluze .
Dopredu kotucovku 200mm das, tam je najdolezitejsia. Ked uberes plyn, tak Ti zadne koleso bude trochu brzdit. Co mam skusenost s 200mm kotucovymi hydraulickými brzdami, tak jedna prena Ti bude stacit podlamna. V zadu skus aspon nejaku kvalitnejsiu rafikovu a postaci…
Hmm, vidim, ze nielen so stredovými motormi su problemy, ale aj s HUBmi 🙁
Táto odpoveď bola upravená pred 9 years, 6 months používateľom pivnicek.
Pivnicek: problém je so všetkým čo je buď nedomyslené, zle navrhnuté, alebo nekvalitne vyrobené…
Klotas: S tou kotúčovkou môže byť problém, ak tam ide nahodiť ráfková brzda asi by som sa netrápil a dal len takú, ak dobre nastavíš regen brzdu v RJ tak stačí ak bude silná brzda vpredu.
to si neviem predstavit tam dat normal brzdu a vpodstate sa tam ani neda dat tam je pripravene iba na kotuovu to je kostra z bighit fsr2004 2005 neviem a regen budem mat prepinac ale neviem ci to budem vyzivat . este by som to mozno vyriesil ze v predu 200mm a vzadu najmensi kotuc co je mozne dat ale skusit hydrauliku. nechcem nic podcenit stymi brzdami . a sice na motorke pouzivam len prednu brzdu ale na biku len zadnu tak teraz neviem . kazdopadne to bude tazky stroj tak brzdy nemozme podcenit.a na ktoru stranu dat aku packu brzdu ? na pravo prednu ako na motorke ?
Táto odpoveď bola upravená pred 9 years, 6 months používateľom klotas.
Nedať regen brzdu na takýto motor by bol hriech… ja si to neviem vynachváliť, je to ako posilňovač bŕzd, aj v šialenej rýchlosti stačí trošku stlačiť brzdovú páčku a pekne ma oprie do riadítiek… Z malej rýchlosti už dobrzdím aj ráfkovými brzdami bez problémov. Hodne to šetrí brzdy a ako bonus to niečo vráti do batérie (pri dlhých zjazdoch z hôr idem niekedy celý čas na regen brzde a vtedy to dokáže celkom pekne dobiť baterku). Mám to nastavené tak, že to brzdiť začína pri rýchlosti okolo 20km/h a dolu kopcom to ide podľa strmosti zjazdu od 20-30km/h.
ale ja tam mam iba nejaky kabel akoze regen a to mozem na zvlast kupenom prepinaci kde je akoze truba potom smerovky co bude prepinac rychloti lavy blinker do 25kmh stred je do 50a pravy blinker na plne a nad tym je akoze vypinac on off a to som chcel dat ako zapinac rekuperacie cize ani som netusil ze nejake nastavovacky proste iba on a off skopca pojdem zapnem ale inak som to nechcel pouzivat lebo asi to viac bude hucat ci nie?
To nemá prečo hučať, mne to ide prakticky bez zvuku, naopak je to super pocit jak to krásne brzdí a nič nešúcha a nedrie ako ktorékoľvek brzdy, a zapája sa to na brzdovú páčku (použije sa taká s mikrospínačom, alebo v prípade hydrauliky sa použije tlakový spínač a najlacnejšie je dať hallovu sondu a malinký magnet na páčku tak, aby pri jej stlačení signál z hall sondy zapol regen.) Nie je zlé mať ani ten obyčajný vypínač, tiež ho mám keď idem dlhý zjazd aby som nemusel páčku držať. Navyše aktivácia regen brzdy zároveň slúži na mojej RJ na vypnutie tempomatu ktorý hojne používam. Pokiaľ sa používa tempomat je nutné aby sa stlačením bŕzd vypol. Inak jazda s tempomatom je hospodárnejšia a pohodlnejšia. Akú tam vlastne máš RJ?
no ja nemam ziaden tempomat a ani neplanujem ziadne taketo vychytavky proste iba to bude zapnem alebo vypnem uvidim ako to bude vlastne fungovat a RJ je od Lyena 18fet
LuboN
Jen by mně zájímalo jak asi dlouho sjíždíš ty hory (hodinu a nebo jen pár minut?) že říkáš jak ti to krásně dobije baterie.
A kolik že ti to dobije?
Rekuperace jako brzda dobré ale k nabíjeni to fakt stačit nemůže:-)
Autor
Príspevky
Zobrazuje sa 15 príspevkov - 31 až 45 (z celkového počtu 69 )