SFSF: tu sú dosť sýte kopce, a čo sa regenu týka tak je jedno či idem jeden mega dlhý alebo 7 menších… Motor mi ťažko zhorí, už som ho trápil kadejak a nemá s tým problém. Musel by som hodne zvýšiť výkon (súčasná RJ ide na max.) alebo ísť ako úplný blb aby som ho prehrial. Škoda že nás je zatiaľ tak málo a sme roztrúsení po celej krajine (vlastne dvoch), bolo by super chodiť s niekým kto má ebike na výlety a nie sám…
presne tak sme roztruseni. a da sa teda na tej vydle vymenit ta oska za 20mm? a este jednu ozatku mam .)) . to co ste videli posledne video tak sa krutil motor na polku nastavenia cize to by malo byt do 50kmh . ale slo to na jeden 3jpack. cize iba tri baterky.a budem mat 3 packy po 3ks. no a mne kamos este tvrdi ze keby som zapojil vsetky baterky cize 3×3 tak ze by sa mi to tocilo rychlejsie alebo ani ne ze rychlejsie ale ze lepsie zrychlenie. co je natom pravdy . cize teraz idem na jednom packu a ked pridam dalsie 2 tak to pojde inak ako na videu?
co sa akumulatorov tyka tak je to tak: ak ma pack nominalne napatia 12V tak ak pripojis 3x do serie tak mas 36V a kapacitu tu istu ako ma jeden. Ak ich pripojiš tie 3ks paralerne tak napatie ostva rovnake 12V ale kapacita sa znasobi 3x. Potom je este serioparalerne zapojenie a to je kombinacia oboch.
U teba daj bacha na max povolene napatie na riadiacu jednotku ako aj na motor a ostatne komponenty pripojene do sustavy…..Ak to prekrocis je problem…
Mozno motor toho znesie viac..su zvadsa predimenzovane a niektore su vinute na viacero napati a tym aj zvysenie vykonu ale RJ nie. Teda nie vsetke. MAGIC 50A zvlada napatia od 24V-do 48V podla naprogramovania–….ale su RJ iba na 36V napriklad
nee motor ide na 72V a ja mam na RJ nastavene 66,6V lebo baterky maju 22,2V. budem mat 3baterky to je ako jeden pack a este dalsie dva take iste po 3 . ale to som chcel vedet ze ked som toto video tocil na jednom paku a tocilo ako tolcilo keby som pridal daslsie dva paky zmenilo by sa nieco na rocivom momente alebo co by bolo ine nic? iba dojazd?
Pri LiION, LiFePO si to strazi balancer priamo na baterke takze ak motor by zatazil slabu – kapacitne / velky vn. odpor ak by mala/ a napatie by zislo pod nebezpecnu prahovu hodnotu tak by balancer odpojil pack. Vtedy ak by si sa zmestil medzi max nap a to prahove a pridal baterku paralerne aby „posilila“ tak by motor neznizil otacky ale udrzal by nominalne….toto vsetko je ale len teoria a ty mas urcite LiPOL ked mas pack 22.2 V to je 6S a to asi minimalne 20C alebo viac a tak pri 10Ah packu to da minimalne 200A to je minimum takze ten motor pridanim akupackov paralerne urcite nepojde rychlejsie. Rychlejsie pojde ak motoru das len22.2V potom do serie pripojis dalsi pack tak budes mat 44.4V I=P/U takze Vykon ak mas 1000W pri nap U to bude 22.2V to je 1000/22.2=45A a pri U 44.4V to je 22A
To jest zaklad elektro prud je priamoumerny napatiu. Ale ak motoru budes menit RJ aj vykon co ti vlastne umozni vacie napatie tak prud bude napr 45A a to potom bude uz pri U 44.4V a I 45A 4.5KW a to bu uz motor isier urcite rychlejsie.
Klotas: otáčky motora naprázdno sú priamo úmerné napätiu. 3x väčšie napätie znamená 3x vyššie otáčky. V záťaži to samozrejme bude točiť pomalšie. Krútiaci moment je priamo úmerný fázovému prúdu motora a ten závisí od otáčok a zaťaženia, napätia a nastavenia RJ. Napr. pri rovnakom nastavení RJ na 40A (odber z bat.) to pri 22V bude mať max. príkon 22×40=880W, pri 44V 44×40=1760W a pri 66V 66×40=2640W. Ak fázový prúd nie je v RJ limitovaný (alebo je limit dosť vysoko), tak aj krútiaci moment v nižších otáčkach a zrýchlenie budú s vyšším napätím stúpať.
Dojazd je daný kapacitou batérie vo Wh (nominálne napätie V krát kapacita v Ah) a samozrejme spotrebou (napr. Wh/km). Samozrejme pri tej istej spotrebe je s batériou ktorá má viac Wh možné prejsť väčšiu vzdialenosť. Z tohto vzorca je jasné aj to, že kapacita batérie sa dá zvýšiť pridaním ďalších Ah, ale aj V.
Klotas, mám pre Teba asi užitočnú informáciu, nedávno som rozoberal a skladal MP2 hub motor, a po zložení mi robil to čo Tebe. Predpokladám že na tých dekloch má aj Tvoj motor diery trochu väčšie než sú skrutky a tým pádom to treba vystrediť pred dotiahnutím. Proste ten dekel sa dá trochu posúvať do strán aj keď tam už sú vložené (nedotiahnuté) skrutky. Magnety majú tendenciu to potiahnuť do niektorej strany a tak to samo od seba bude vždy zle. Možno bol už číňan moc unavený keď to skladal… Skús si to preveriť, som zvedavý či je to aj Tvoj prípad…
dik za info , prikladam foto ale asi to nemam tak ako ty .ale ja uz uz idem tie komponenty kupovat a musim sa previest otestovat a potom keby sa nieco pokazilo budem to riesit alebo keby to bolo nepojazdne to hadzanie este to neni jasne ako to je az ked sa prevezem .. ale uz sa pracuje na kabelazi na nabijacih kabloch ale este daleko.. .)
To vyzerá ako zapustené hlavičky skrutiek, ak je to z oboch strán tak to vycentrovať nepôjde, v tom prípade je zle vyrobený ten dekel (alebo sú zle navŕtané diery) a preto to hádže. Každopádne neporiadna práca a QC prižmúrila obe oči…
Autor
Príspevky
Zobrazuje sa 9 príspevkov - 61 až 69 (z celkového počtu 69 )