Jeden uživatel ma cyclone a kelly riadiacu jednotku chce si ju naprogramovať
otázka je či je v kábli nejaká špeci elektronika ako je tu u magic pie alebo kábel je len reduckia com portu na usb ? poprosím nekoho do má tento kábel nech sa len napiše Ano / Ne a je to vybavené ..
Táto téma bola upravená pred 10 years, 2 months používateľom teslabike.
Táto téma bola upravená pred 9 years, 6 months používateľom teslabike.
Zdravím , Som majiteľom Ebiku „Vozenie sa na rakete“ , a postavil som nový elektrobike. Rám a zadná vidla doma vyrobené ,stredový motor cyclone 1680W s riadiacou jednotkou Kelly KBS48101L-L. Baterku som kúpil z bazáru tu na stránke od uživatela ROMANA , baterka by mala mať podľa Romanových slov LiFePo4 48v 20AH. Maximálne nabitá baterka má 54,3V.
Pri prvej jazde mi motor vypne ked voltmeter ukáže 47V, po ubraní plynu sa motor opätovne spustí. Začnem zrýchlovať , volty klesajú, rýchlosť narastá približne na 35km/h a opät to vypne.
Problém je ? – Batéria s nízkym C?
– Kelly naprogramovaná na malý odber A?
– Alebo BSM ?
Jazda bola uskutočnená pri plne nabitej baterke. Po hodine jazdy baterka ukazuje 53V. Km neviem nie nie je to dokončené.
Milan: co se týká toho vypínání tak bez jakýchkoli debat je nutné Kelly jednotku naprogramovat… bez toho je i riziko ji používat. Může například dojít k podbití baterie, přetěžování vyšším proudem apd. Rozhodně to nepodceňuj a všechny parametry pečlivě zkontroluj… nejvíce si ověř hodnotu vypínacího napětí aby si baterii nevybíjel za hraniční hodnoty. Pečlivě si ještě pročti manuál jak jednotku při programování připojit na napájení. Nesmí být připojena k motoru ani akcelerační rukojeti. Napájení nepřipojuj na hlavní napájecí vedení z baterie ale na napájecí vstup a RTN… při programování se nenapájí plným napětím 48V z baterie ale nižším – například 19V – pročti si to důkladně v manuálu.
Táto odpoveď bola upravená pred 10 years, 2 months používateľom Joda_cz.
Táto odpoveď bola upravená pred 10 years, 2 months používateľom Joda_cz.
Joda, můžeš sem hodit odkaz na ten manual co zakazuje vše propojit tak jako když chceš rovnou vyjet?
Ja když jsem na kelku nazapojil motor a všechny ovládače a plné napětí tak jsem se do nastavení vubec nedostal.
Kelly se dá kdykoliv nastavovat a není třeba odpojovat motor ani ostatní periferie ostatně bez zapojení to ani nefunguje.
Pokud projdeš diskuse tak jeden kolega nezapojil plynový ovládač a taky mu to nešlo se dostat do programu nastavení. Až po zapojení ovládače a zapnutí plného napájecího napětí mu to šlo.
Nějak se mně to nezdá leda že mluvíme o jiné řj.
přepíšu do češtiny ty nejpodstatnější body jak jsou v manualu na straně 18
– odpojte kabeláž motoru od kontroléru
– nezapojujte vstup z baterie B+ , nezapojujte akcelerační ovladač. Dioda kontroléru bude blikat oranžově jako chybový stav – to je normální. Na průběh programování to nemá vliv.
– připojte jednotku pomocí propojovacího RS232 (COM) nebo pomocí převodníku RS232/USB k počítači.
– připojte napájecí napětí o hodnotě >+18V na PWR pin ( vstup 7 růžový), mínusový vodič ke kterémukoli RTN vstupu.
v dřívějším příspěvku jsem se zmínil že by se jednotka neměla programovat plným napětím 48V z baterie – to jsem se zmýlil. Je tam pouze požadavek na minimální napětí +18V. Je to zmíněno asi z toho důvodu že se někteří lidé pokoušeli jednotku programovat s napětím 12V přímo z počítače a pravděpodobně jim to nechtělo fungovat. Já osobně použil 19V napájecí adaptér od notebooku. Pro jistotu jsem si do obvodu zapojil i pojistku.
Jinak co se týká toho motoru a akcelerační rukojeti tak se přiznám že nevím – mají to v manuálu napsané tak jsem se tím řídil a pro jistotu odpojil motor i rukojeť. Vše normálně fungovalo. Proč to tam mají napsané těžko říct – možná nějaké minimální riziko že při zapisování programu někdo roztočí motor a dojde k chybnému zápisu? 🙂 Třeba to žádný vliv ani nemá 🙂
Milan: také zvažuji vyrábět vlastní rám… můžeš lépe odfotit i z blízka? Hlavně uchycení motoru a klíčové části 🙂 hoď to třeba někam na web.
Táto odpoveď bola upravená pred 10 years, 2 months používateľom Joda_cz.
Joda
Tak mně to podle tohoto návodu nefungovalo a ani Agilkovi.
Dokud jsem nezapojil motor a ovládání tak jsem se do programu nedostal.
zřejmě máš odlišný typ řj. ja tam totiž žádné signalizační diody nemám.
všechny fotky mám zde http://bob54.rajce.idnes.cz/
Nákres nového uchycení v příloze
Tak jsou tam konečně i kliky ISIS jen zvažuji zda se to vyplatí.
Celé to vyjde na 1454Kč a doprava na 262Kč z číny to vyjde mnohem dráž.
Jen mně sere že tam nemají tu 24z pilu s uchycením na tu volnoběžku.
Táto odpoveď bola upravená pred 10 years, 2 months používateľom bob.
Tou diodou kontroléru nemyslím přímo na těle jednotky, tam samozřejmě žádná není. Ovšem výstupy číslo 11 a 12 oproti RTN pinu umožňují zapojení signalizačních diod. ( viz manuálové schéma na str. 10) Zelená dioda indikuje zapnutí kontroléru a to že je připraven k chodu. Červená dioda je určena pro signalizaci chybových stavů. Podle druhu závady bliká odpovídajícím kódem (jakoby morseovka). V manuálu na straně 19 jsou vypsané tyto LED kódy.
Bobe kelly jednotku mám tu od tebe, minulý rok si mi ji posílal poštou 🙂 Proč to tobě a agilkovi nefungovalo opravdu nevím, já jen přepsal popis který mají napsaný v tom manuálu. Mě to podle něj zrovna funguje bez problému. Jinak co se týká toho ISIS středu tak ti odpovím do pošty ať tu neplníme zbytečně diskuzi.
Jo tak už tomu rozumím, ta co jsem ti poslal byla původně zakoupena k magic pie, kdežto ta origo u cyclone je již se všemi konektory a přebytečná kabeláž je zaizolována a bez označení. Tak že jediná možnost zapnutí je jen přes vypínač plynového ovládače a přes motor. Proto k tomu je jiný manual než od originální kelky který jsi výše citoval. Je to vidět i na fotkách co jsem ti dal odkaz konkrétně na této http://bob54.rajce.idnes.cz/Elektrokolo_-_technicke_foto/#P1010924.jpg
Autor
Príspevky
Zobrazuje sa 13 príspevkov - 1 až 13 (z celkového počtu 13 )
Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.