prve testy ebiku

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 196 až 210 (z celkového počtu 336 )
  • Autor
    Príspevky
  • #7969
    LuboN
    Účastník (Participant)

    Ja mám cca 500wh batériu, takže úsporným štýlom 5wh/km viem prejsť aj 100km, ale bežne jazdím výlety do tých 10wh/km a keď sa prepravujem do mesta a späť a podobne tak jazdím naplno čo je cca 45km/h a to mám spotrebu 15-20wh/km. Všetko je to samozrejme s príšľapom, nie som motorkár 🙂
    1000wh nebude na Tvoj bike zlých, samozrejme čím viac tým lepšie, ale zase budeš mať bike ľahší…

    #7970
    klotas
    Účastník (Participant)

    Lubon : na vyplatu budem moct kupit tie baterky.este raz pre istotu . budes to vpohode moct zapojit?myslim tie konektory a balancne aby sedelo s bms. nevyrabam nieco zle ked sa kupia? lebo tieto maju v EU sklade, dojazd by stacil na letne poblaznenie a myslim ze vojdu do kastlika. aspon to musime rozbehat to adaptto ci vobec funguje. cize 5ks potom objednat .)aby bolo 5×4 20S . aj by ma uz zaujimalo co by si chcel za to zapojenie lebo ja neviem kolko coho minies casu a materialu .) ale este nemam nasetrene na teba .) ale snad to nejako poriesim.hlavne su teraz baterie . su zlacnene a mne sa paci ze su 16000mAh .potom mi napis na klotas31@gmail.com

    http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__84152__MultiStar_LiHV_High_Capacity_4S_16000mAh_Multi_Rotor_Lipo_Pack_EU_Warehouse_.html

    #7971
    0.0.0
    Účastník (Participant)

    Keď už sa ten bike skompletuje alebo ak sa mení elektroinštalácia či už e-bikeu alebo aute tak to ma najviac baví na tom celom to ostatné je len prkotina

    #7972
    LuboN
    Účastník (Participant)

    Klotas, máš to správne, 5ks treba a nezabudni k tomu objednať konektory:
    http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__42066__Nylon_XT90_Connectors_Male_5pcs_bag_EU_Warehouse_.html
    Ťažko povedať koľko roboty to nakoniec bude, ale určite sa nejak dohodneme, netráp si s tým zatiaľ hlavu 🙂

    #7973
    LuboN
    Účastník (Participant)

    Len teraz som si všimol že tieto LiHV verzie nemajú konektory, takže bude treba kúpiť kompletné páry XT90:
    http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__91716__Nylon_XT90_Connectors_Male_Female_5_pairs_Black_EU_Warehouse_.html

    Mne to ale stále nedá, určite tam nevojde 5ks tých 4s/20Ah? Lebo podľa rozmerov čo si písal by to tam malo vojsť… A na tej strane kde budú na sebe len dve by navrch šlo to BMS… Máš ešte tie makety? Neskúsiš to tam ešte raz zmestiť? Tie 20Ah majú aj konektory, potom by stačili tie samce…

    #7975
    klotas
    Účastník (Participant)

    nemam makety. mam vykresi mohol by som spravit ale pokial si ja dobre pametam bolo to brutakl ohubu nehovoriac o tom ze sa mi to predrazi a tym padom prejde aj leto hh. akoze na tieto mam. viem asi sa ti nechce moc sa jebat s konektormi to sme uz mi to zazili ale ako dalo sa to ale chapem ta. lenze tie mozno ani nevlezu a nemam na ne. a takto aspon odskusame adapotto pred padnutim zaruky .. co sa ti na nich nezda hh vidim ze tieto nemas rad .)))ale mne by sa hodili aspon na toto leto

    #7976
    LuboN
    Účastník (Participant)

    Ok v pohode, máš pravdu, hlavne treba jazdiť, rád Ti tie konektory urobím to nie je problém. Lepšie bude to dokončiť takto ako to naťahovať, leto ubehne rýchlo… Proti tým LiHV v podstate nič nemám, aspoň uvidíme ako budú fungovať v praxi.

    #7977
    klotas
    Účastník (Participant)

    to je slovo chlapa .) ano hlavne treba jazdit uz mam toho dost sa nato kazdy den pozerat a nemoct jazdit. na vyplatu objednavam tie baterky a este mi pls daj vsetko co by si potreboval na zapojenie nejake rozbocovacie kable alebo hocico co maju v hobbykingu a mozem to objednat .. premyslaj .)))

    #7978
    klotas
    Účastník (Participant)

    Lubon: mozme objednavat baterie .) a konektory . keby ta este nieco napadlo co maju v hobbykingu tak napis. este by ma zaujimalo ze co idu kable od motora silove aj hall tak oni k adapttu dali nejake konektory jeden taky cierny umely z 5pinmi IP67 a po dva cervene a a modre tusim ale ten IP ci neni na nabijanie ale potom odkial zobereme pre motor ?
    toto mame
    https://drive.google.com/file/d/0Bw4_GE1926cnMktZNHREUEhmeHFzejlEXy1SRlU5NXJyRTQ4/view
    este by ma zaujimalo ci tie prepojovacie kable budes vyrabat alebo sa to da kupit . tam tiez bude treba vseliake konektory.. premysli to a sprav zoznam co mam kupit a ked nato bude objednam to .)

    #7979
    LuboN
    Účastník (Participant)

    Nazdar, kabeláž k batériám je jasná, treba objednať tieto konektory: http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__91716__Nylon_XT90_Connectors_Male_Female_5_pairs_Black_EU_Warehouse_.html
    Poskladám z toho silovú kabeláž na prepojenie batérií.
    4s balančné káble som objednal z číny, sú na ceste, ak ich bude treba na predĺženie ku BMS tak bude čím.
    Tie konektory na fotke predpokladám že sú protikusy ku konektorom ktoré sú na kábloch vyvedených z adaptta, je to tak?
    Budem musieť preštudovať ako sa zapája tá nabíjacia cievka ku adapttu a zrejme sa tam urobí nejaký extra nabíjací konektor kam budeš pripájať nabíjačku.

    #7980
    klotas
    Účastník (Participant)

    hej su to protikusy na adaptto to bolo ktomu pribalene . a tych konektorov bude dost 5ks? ked hej tak to potom objednam 5ks HV 4S/16000 a tie konektory este mi upresni ci bude stacit 5ks… no to prestuduj to nabijanie prosim .racej sa spytat vyrobcu ako nieco urychlit ked vtom nebude jasno. ale tesim sa ze sa to posuva .)

    #7981
    karel
    Účastník (Participant)

    Ahoj Lubo, budeme konečně zprovozňovat Multistary poskládané na 21s 32Ah. Dosud jsme nepoužívali žádný kontaktor a zvláštní vypínač na napájení jednotky Kelly (PWR). Naráz připojujem silový +vodič od baterky do jednotky a napájecí vodič PWR jednotky přes klasický jednofázový jistič. Podle návodu a schema zapojení Kelly má být připojený silový +vodič od baterky přes „kontaktor“ přemostěný rezistorem a napájecí vodič přes samostatný vypinač. Jinak prý může dojít k poškození jednotky Kelly… Je to podle tebe nutné? Zatím jsme s tím neměli s baterkami Lifepo problém, ale Multistary mají větší sílu. Je potřeba to podle tebe řešit a jak ten kontaktor a připojení baterky k jednotce vlastně funguje? Už se to tu asi kdysi řešilo. Děkuji! Schema zapojení Kelly je v příloze.

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #7986
    LuboN
    Účastník (Participant)

    Klotas, tých 5ks konektorov by mohlo stačiť, a ak ešte budeme nejaký potrebovať niečo sa u mňa nájde…
    Karel, ten silový prívod čo ide cez kontaktor má odpor aby sa zamedzilo poškodzovaniu kontaktov a tiež kondenzátorov RJ. Nemusí tam byť kontaktor, môžeš tam dať ten istič a cezeň odpor, RJ by mala byť aktívna a odoberať prúd až keď pripojíš ten druhý napájací kábel k RJ. Tam si môžeš dať vypínač a s ním môžeš RJ zapínať a vypínať „signálovo“. Pokiaľ už bike nejde jazdiť môžeš vypnúť aj ten istič. A naopak, pred jazdou si zapneš istič a potom už zapínaš a prípadne vypínaš RJ tým signálovým vypínačom.

    #7992
    karel
    Účastník (Participant)

    Lubo, děkuji za vysvětlení. Jen ještě poslední laický dotaz pro jistotu. Když je bike v klidu a není připojena baterka k napájení jednotky přes signálový vypinač (PWR) a není zapnutý jistič, nebude se vybíjet baterie přes ten odpor, který přemosťuje jistič a spojuje baterii s řídící jednotkou?

    #8003
    klotas
    Účastník (Participant)

    Lubon: baterku uz su na ceste niekde v rakusku ale podla mna pondelok najneskor utorok ich mam doma .) len nech to je vsetko OK a nech sa ti to vpohode podari ozivit .) este musim tie diery zahatat a aj vysustruzit vzadu ten naboj poistit ale to zmaknem tento tyzden lebo uz baterky su tu skoro tak to rozoberem este raz vsetko a ponatierame zavity take co sa mozu odtiahnut tym lepidlom na zavity a uvidime snad sa ti to nerozsype pocas testovacich jazd .) potom dohodneme kedy ti to donesem .)

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 196 až 210 (z celkového počtu 336 )
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.