Domov › Diskusné Fóra › Diskusné fórum pre svet elektro-pohonov › Hotové elektrobicykle prerábky a koncepty › prve testy ebiku
- Toto téma obsahuje 335 odpovedí, 14 hlasov, a bola naposledny upravená pred 7 rokmi, 8 mesiacmi od
LuboN.
-
AutorPríspevky
-
27 júna, 2016 o 6:19 am #8088
LuboN
ÚčastníkČo sa elektriny týka ostala ešte jedna dôležitá vec nedoriešená, nutne treba aspoň na jednej brzdovej páčke mať senzor, bez toho je to nebezpečné a tiež by nešlo používať brzdenie motorom. Na ktorej (prípadne na oboch?) by si chcel mať senzor?
27 júna, 2016 o 8:42 am #8089klotas
ÚčastníkBrzdenie motorom asi nebudem vobec vyuzivat tu je iba jeden kopcek.. A senzor nemal som to a dalo sa jazdit ale ked tak asi na obe co myslis inak castejsie asi prednou brzdim ako na motorke..ale keby to nebol problem tak asi na obe packy neviem ako sa to montuje nechcem ti pridavat. Esze budu haluze neboj sa .)
27 júna, 2016 o 1:58 pm #8090klotas
Účastníkneviem na akom principe funguje senzor a nechcem tam ziadne kable navyse …
28 júna, 2016 o 6:30 am #8093LuboN
ÚčastníkSenzor funguje na princípe malinkého neodýmového magnetu a drobnej súčiastky – hall sondy, z hľadiska bezpečnosti je to podľa mňa nutnosť lebo to je jediný spôsob ako okamžite vypnúť motor v prípade krízovej udalosti, prípadne pri zlyhaní alebo zaseknutí plynovky. Obzvlášť na tak silnej a rýchlej mašine… Tu už ide o život…
28 júna, 2016 o 8:01 am #8094klotas
Účastníkok da sa to ale budes muset pouzit dieru na adaptto displej a tade viest kable senzor aj diesplej.ale najprv musis na necisto spojit ci ide cele adapto a vsetko a potom konektor odpajkovat prevliect cez kastlik a zapajkovat lebo inak bude mega diera.ked sa da tak na obi dve packy senzori. ako funguje ta rekuperacia neviem presne. ci ked si ju zapnem na displeji a potom ked zmackmem brzdu? alebo ked pustim plyn bez zabrzdenia uz brzdi motor ? ale vratme sa k senzorom . to musim byt pekne spravene a naj vyuzit tu dieru co je na adaptto displej troska zvetcit a nejaku peknu prechodku inak si to neviem predstavit.a to este taku koktinu tam nalepit na brzdy nejaku cinsku vec …
29 júna, 2016 o 7:54 am #8096LuboN
ÚčastníkPoužije sa nejaký supertenký káblik, ide tade aj tak iba signál. Senzor asi vyrobím lebo číňan to určite zabalí do pol kila zbytočného plastu a to ozaj nepotrebujeme. Samotná súčiastka má pár milimetrov. Najprv ale zapojím celý pohon ako si písal, či všetko funguje…
29 júna, 2016 o 1:10 pm #8097klotas
Účastníkno tak potom je to ok to sa pomesti potom do tej diery na adaptto displej. .)). ja som vcera myslel nateba ze dost malo casu som ti asi nato dal tak to rob v klude ziadny stres.kedy to bude vtedy to bude.potom este tu nabijacku aku by som mal kupit aby to bolo potom ako keby na tu nabijacku robene nech ja uz nemusim nic iba do zastrcky a do biku .drzim ti palce nech sa dari.neni to len tak ja viem .))
5 júla, 2016 o 12:12 pm #8115klotas
Účastníkcaf,
Lubon nieco nove? uz zacinam byt polonervozny hh lebo nemam prehlad co robis ako postupujes ci sa ti dari ci nie. daj nejake info .)) . a co ta nabijacka aku mam zohnat?6 júla, 2016 o 12:06 pm #8117LuboN
ÚčastníkAhoj, ospravedlňujem sa že sa neozývam, mal som tu nejaké stresy a tiež mám dlhšiu prípravu kým sa do niečoho pustím. Rád robím veci tak že viem ako to idem urobiť a mám pripravené čo treba. Najbližšie pošlem nejaký report, a skúsim ešte dnes zistiť aká by sa najlepšie hodila tá nabíjačka a napíšem, dobre?
6 júla, 2016 o 1:12 pm #8118klotas
Účastníkok len sa nato priprav dobre .) len uz som dlho nevidel nieco nove uz som zacinal byt nervozny .)
6 augusta, 2016 o 8:12 pm #8181LuboN
ÚčastníkTak ma napadlo hodiť aj sem niečo nové, dnes bike druhý krát jazdil, predchádzalo tomu nabíjanie cez cievku, takže je to vyskúšané a funguje to. Batérie vyzerajú byť OK, pekne šli nahor až po 4,3V na článok (nastavil som nabíjacie napätie na 86V). Myslím že tlačiť to na tých 4,35 je zbytočné, asi by bežne stačilo nabíjať aj na bežných 4,2V. Musím odsledovať koľko kapacity je medzi 4,2V a 4,3V, ale moc to nebude.
Moje podozrenie že nastavenie nie je ideálne sa dnes prehĺbilo, na môj vkus sa motor moc hreje. Keď si pozriem čísla ktoré ukazuje motor simulator tak je to celkom mimo. Výkony a rýchlosti zhruba odpovedajú tomu na čo som zvyknutý u MagicPie, ale možno v tom je finta, s Adapttom a účinnejším motorom by to predsa malo mať menšiu spotrebu.
Aktuálne to s plne nabitou batériou šlo takmer 65km/h, ale akcelerácia sa mi nezdá byť dostatočná… Verím že to pôjde nastaviť lepšie.7 augusta, 2016 o 6:07 am #8182bob
ÚčastníkSákryše LuboN, čtu dobře že hustíš lipolky na 4,3V na článek nebo píšeš o jiných bateriích?
65km/h udělám i na svém cyclone 1680W napájeno pouze 36V 🙂7 augusta, 2016 o 6:56 am #8183LuboN
ÚčastníkBob, bez obáv, sú tam LiHV LiPolky čo idú štandardne do 4,35V/čl 🙂
Štandardným LoPolkám by som to nikdy neurobil 🙂
My hubisti potrebujeme na poriadnu rýchlosť poriadne volty 🙂 A tiež pre poriadny výkon 🙂7 augusta, 2016 o 7:38 am #8184bob
ÚčastníkJJ, už jsem si toho všimnul na fotkách že to jsou havečka 🙂
7 augusta, 2016 o 8:10 am #8185klotas
Účastníkcafte
tesi ma ze to ide aj nabijanie s cievkou.hriatie motora to hrialo brutalne aj nam ale my sme nic nemerali nevedeli sme ziadne udaje .)) .mna este napadlo ze na lavej strane toho motora je taka umela krytka na kabel a tam ci to neni stiahnute ze krytka sa dotyka motora ci ta nedrhne a nerobi + teplo navyse ale to by sa uz asi roztopila.. nezda sa ti akceleracia ?tak skus doladit nejako to by som chcel skusit a porovnat si to stym ako to bolo prvy krat. kedze neviem ziadne udaje z minula..iba s pocitu jazdy by som vedel posudit..hlavne ze to ide vsetko. pekne testuj a daj nejake video .) -
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.
Komentáre