opravil som si zadny tlmic , ako ? teflonovim sprejom som postriekal ako sa spaja kyvka ten srob potom vsetky srobi kde je uchyteny tlmic najprv raz pomahalo potom zas este menej pisaklo a az som poriadne akoze dal a uz to nerobi iba obcas zapiska mini cize je to zasopinene tie uchyty kde je uchyteny tlmic a aj ten srob kde je kyvka spojena cize treba rozobrat vycistit namazat a uz teraz viem ze to neni pokazeny tlmic. a dalsia vec co som si vsimol ze je nejako podozrivo sa hybe kolecko zadne ked pridam tak proste je videt ze nejde rovno ale ze to ma nejaky pohyb a mam podozrenie na tie lacne cisnske loziska co obsahuje motor alebo aj ta oska moze byt kriva . ma niekto skusenost z vymenou lozisk a osky ? .)
Ahojte vsetci,
chcel by som poprosit klotasa, ako sa mu dari na biku. Ci je vsetko aj po case tak ako planoval a ci by do toho isiel znovu. Zaujima ma aj pohodlnost nabijania baterii, a ci stale tahaju ako nove.
a este by som chcel poprosit aj mysiak-a keby sa podelil ako je na tom s qulbixom a ci aj po case kvalita zodpoveda predstavam.
Ja som totiz dosetril a chcel by som ist tiez do niecoho ako Qulbix…
ahoj
ebike slape ako hodinky. obcas sa mi po case jazdenia prida taky zvuk zapukania pri rozbehu nevedel som dojst co to je stale som mazal stredovi srob co spaja kyvku a kostru lebo zvuk siel stade a zistil som ze sa mi to uz stalo 2x po case sa proste odtiahne zadna skrutka na kolese.. a dotiahol som a zvuk prestal. potom ide ako maslo ticho a sialene rychlo. bratranec si ide kupit quibixa.boli sme ho kuknut na vlastne oci u Lubona. ja som menil motor dal som mxus 3k turbo. no a nemozem mu nic vytknut akurat to ze musim extra dat vyrobit kotuc zadny velky lebo nevleze mi prasiatko zadnej brzdy do kotuca ten motor je tucny. ale dobry .) na tvojom mieste by som siel do quilbixu ale jednoznacne kontroler adaptto a baterie ako ty chces ale asi naj na rychle nabijanie je lipol ale su nebezpecne ked ich prepichnes .) . ja mam nabite cca 30 max 45 minut to by uz musela byt vybita asi na dno .. nabijanie je parada dva kabliky a do zasuvky a hotovo. dojazd mam ze ked ide na eco mod to je do 25kmh tak mi to zere 1 percento z baterky na 1km . a ked normal mod tak ides cca 30kmh tak tych 50km ale to sa vozis ze davas si aj viac ako 30 proste sa vozim ako chcem. dobre vozitko to je az neverim ako to slape zatial som nemal defekt a ani ma nesklamal ebike. tak sa drzte .)
Ahoj klotas.
Dakujem za odpoved. Ja sa na ten qulbix uz pripravujem … Len ja mam trochu ine poziadavky ako vacsina nadsencov.
Ja to chcem ako dopravny prostriedok do prace a spat (cyklocesta). Akurat ze jedna cesta tam je 80 km a uz to nechcem pedalovat. Takze potrebujem velku bateriu. No neviem…
No a chcem to mat bezudrzbove… Ako sa len da.
Tak snad mi to vyjde. Dam vediet co mi odpisu z qulbixu. Ak mate pre mna nejake rady, budem vdacny…
rch- ja mam Qulbix a vyuzivam ho ako dopravny prostriedok do prace… posledne 2 mesiace intenzivne kedze mam od konca jula auto v servise 😀
Dokopy to mam denne 60km – (trva mi to jednym smerom do okolo 43-50min.) a ked dojdem domov este mi ostava 35% +/- bez zataze, cize v klude mi moj kontroler ukazuje ze najslabsi clanok ma okolo 3,72V mozem sa pozriet este zajtra presnejsie. Do praáce mam rovinaty povrch a 80% idem po asfalte/cyklochodniku prakticky 85% casu idem na cruise control rychlostou od 37-42km/h.
Vaha mojho biku je 57kg aj s blatnikmi a nosicom, ja mam 90kg
mam tam 10x 4s16000mAh Multistary a QS205 motor + Max-E adaptto.
Tymto tyzdnom som od januara spravil nieco cez 5000km.
No a aby som nezabudol teraz jazdim poslednych 2000km Midi-E, moje Max-E je spat v rusku na zarucnej oprave. Neprezil 10minutovu jazdu v prietrzi mracien. Odvtedy si davam pozor ked prsi tak vzdy davam okolo kontroleru igelit. Od konca jula do predminuleho tyzdna nam tu prsalo 6dni v kazdom tyzdni tak som si to oskusal mnohonasobne 😀
Defekty som mal zatial len 3 na zadnom kolese, ale odkedy osm kupil inu znacku duše tak je to v pohode. Cize bol asi problem v tej dusi.
Táto odpoveď bola upravená pred 7 years, 2 months používateľom mysiak.
Mysiak: dakujem za info. aku mas vlastne kapacitu baterky? Mne qulbix odpisal ze ich baterka 72V 30Ah s prehladom staci na 80-90 km pri rychlosti 60kmh. To sa mi zda dost prehnane… co si o tom myslis?
Este mi odpisali ze adaptto prestalo vyrabat kontrollery a preto ich neponukaju…
LuboN
Nemam ziadny, zatial zbieram vsetky informcie a rozhodujem sa…
Od Qulbix urcite 140, lebo do mensieho sa nemesti ani ta 72V30Ah a ja potrebujem asi este vacsiu bateriu… 80km jednym smerom…
rch prepáč, ja som večer už bol trochu mimo, chcel som sa to opýtať mysiaka… Inak do 76-ky by sa s odretými ušami a malou úpravou malo zmestiť 10ks Multistar 4s/16Ah, čoskoro to zistím presne lebo to budem niekomu skladať… To je 74V/32Ah s možnosťou rýchleho nabitia 1800W Eatnom ak to bude mať adaptto (prípadne aj dvomi naraz). Alebo vyskladať z 18650/3500mAh, ak by sa batéria urobila ako niekoľko samostatných blokov (obíde sa limit bočného otvoru) malo by sa tam takto zmestiť aspoň 45Ah, možno aj 50…)
mysiak, neposlal by si foto ako tam máš tie baterky uložené? Máš 76-ku alebo 140-ku?
Inak Multistar má pri kľudovom napätí 3,72V už iba 25% kapacity, a ak nechceš vybíjať na takmer 3V tak ešte menej… Určite by som s tými 35% nepočítal…
mam quilbix 140 a s tymi percentami nejak neratam stale sa pozeram na napätie a ked uz viem ze sa pohybujem v limitnom pasme tak uz sledujem len graf samotnych buniek… Mal by som asi upravit pocet watov nech mi znizi %
-doteraz som este pod 3,68V nesiel cize urcite nechcem vybijat na 3V… 3,68V je moja NO GO hranica
myslim ze do noveho 76 ramu by sa nejak dalo naskladat 32AH, do stareho to nebolo urcite mozne, co viem tak Lionky by si tam nalozil s prehladom v takom „objeme“
rch: co sa tyka dojazdu tak v qulbixe ti kecaju 😀 je to sprostost, poznam osobne dalsie 3 qulbixy s kadejakymi konfiguraciami pri 60km/h dojazd 80km na 30Ah je nemozny… Pri 40km/h to pri 32Ah je na hrane. Ako vravim ja robim 60km pri 40km/h a mam tam rezervu ze v kludovom napati mi ostava 3,72V, dnes mi ale ostalo 3,74V len som to kontroloval az po hodine ako som dosiel domov.
Ak nebude zajtra prsat tak tie baterky odfotim na dennom slnku 🙂
Adappto este vyraba kontrolery a predava ich Artur-Vector v Mnichove, len Qulbix nejak rozviazalo dohodu s Arturom cize uz ich neponukaju, este mozes ist cestou Sabvotonu.
Ozaj ak by si chcel tak mam tu znameho ( Merlin z ES ) co dost casto ma par dielov poruke 😉 Napr. motory QS, zdroje, FF, Hubsinks, rafiky za lepsie ceny.
A co by som ti 100% odporucil, resp. do coho by som ja isiel tak predne aj zadne koleso urcite 17tku alebo 18tku z motorky. Ja mam 18″ vzadu a vpredu mam 24″downhill ale chcem to vymenit cez zimu za 18″ z motorky. Ma to lepsie vedenie stopy vacsi komfort a vydrzi viac ta guma. Ak dostanes defekt tak to nemusis tlacit domov ale proste len znizis rychlost a pojdes na defekte domov. A v cene tam nieje ziaden rozdiel. Pneumatiky stoja podobne peniaze a disky tiez.
Inak mam na motore Hubsink-chladic a ferofluid. Odporucam este pre kontroler kupit nejake pasivne chladice z ebayu a paradicka.
mysiak
Dakujem za info. Aj za typ na merlina.
Ja uvazujem ze si bateriu poskladam sam, 20S12P z clankov Panasonic NCR18650B 3350mAh, co by mi malo dat dostatok energie na 80km pri priemernej rychlosti 45-50kmh. Predpokladam spotrebu 35 Wh/km.
Teoreticky by sa tam este mestilo 20S14P, ked som to prepocital dava to 30.2 x 14 x 20 cm, popripade by som BMS ulozil mimo baterie.
Jedinu nevyhodu vidim v dlhom nabijani, takze nakoniec mozno 20/14 z LG INR18650-HG2 3000mAh…
co znamena dlhe nabijanie? Ja nabijam priblizne vacsinou 2h ak tam tlacim 12A. Obcas ked potrebujem tak tam tlacim aj 24-32A ale nechcem si vypalit kabelaz v stene 😀 ma to odber okolo 2kwh pri takom nabijani.
Akurat som dnes dostal defekt po ceste doroboty… uz asi 4ty odkedy mam bike. Stale to dostanem na zadne koleso co je riadne debilne na opravu.
Autor
Príspevky
Zobrazuje sa 15 príspevkov - 256 až 270 (z celkového počtu 336 )