Domov › Diskusné Fóra › Diskusné fórum pre svet elektro-pohonov › Hotové elektrobicykle prerábky a koncepty › prve testy ebiku
- Toto téma obsahuje 335 odpovedí, 14 hlasov, a bola naposledny upravená pred 8 rokmi od
LuboN.
-
AutorPríspevky
-
6 októbra, 2017 o 8:25 am #11104
bublifuk21
ÚčastníkSvetlá nahodené. Svieti to naozaj dobre, myslím, že niektoré motorky nemajú také svetlá 🙂 Môžem teda odporučiť. http://www.ebay.com/itm/2PCS-CREE-LED-U1-Lens-Motorcycle-Headlight-Driving-Fog-Light-Spot-Lamp-Switch/232433252463?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m2749.l2649
Len mojou nepozornosťou som si skoro vyskratoval baterky. Treba na to dávať bacha, ešteže je cín taký ľahko taviteľný, skratujúci kontakt sa dá vytrhňúť skôr, ako sa roztavia a navaria na seba káble. Pár sekúnd a mohol byť ohňostroj… Fakt to nie je sranda.
6 októbra, 2017 o 8:28 am #11105bublifuk21
ÚčastníkLen som pod šošovky vložil vystrihnutý krúžok z hrubého euroobalu. Kužeľ bol moc jasne ohraničený a dosť úzky. Takto sa kužeľ rozšíril a prechod do tmy je jemný a pozvoľný.
5 novembra, 2017 o 5:36 pm #11114mysiak
Účastníknazdar kočky co noveho? Ja akurat balancujem baterky, uz to robim od vcera od nejakej 18tej 😀 Robim to cez adaptto. Zatial mam vybalancovanych 5ks baterii na rozdiel 0,003V. Akurat balancujem dalsich 5 a akurat som na hodnote 0,031V cize este par hodin to bude pracovat.
Ozaj objednal som LMX 161-H ale dodacia lehota az v maji takze moj qulbix bude buduci rok na predaj 😀 okolo marca.
ozaj nejak sa mi podarilo nastavit kontroler a uz mam spotrebu okolo 25-28Wh/km. Posledne dni som siel za 25Wh/km.
Zatial vela zdaru a stastnych elektronov.
7 novembra, 2017 o 6:59 am #11118rch
ÚčastníkAhoj mysiak.
Ake mas dovody na predaj QB a kupu LMX? Budes s nim jazdit na cestach, v podstate ako motorka?
Minas vela casu na udrzbi Qulbix?Vdaka
7 novembra, 2017 o 9:39 am #11119mysiak
ÚčastníkAhoj, ziadne extra velke dovody na zmenu nemam. Qulbix je super, ale viac sa mi paci dizajn LMX, na indigogo mali velmi dobru cenovu onuku a este sme brali 2aja naraz tento stroj tak nam dali zlavu.
Bude to mat aj znacky tak s tym mozem legalne jazdit o cestach, chcem sa stahovat do svajciarska a tam buzeruju za kazdu ch…nu, hlavne davaju tazke pokuty za vsetko. Tak aj to je jeden z dovodov. Dalsia vec je o skoro 14kg lahsi ako Qulbix, plus dost jazdim v alpach na tom, tak v do kopcov je lepsi mid-drive.
Kazdy den jazdim do roboty 60km na Qulbixe, za kazdeho pocasia a byvam v baraku na 4 poschodi bez vytahu, nechavam bike stat v chodbe baraku a dost by mi vyhovovalo mat vyberatelnu baterku a nabijat doma v byte, resp. pri 43kg si ten bike vynesiem do 4ho poschodia kedykolvek. Qulbixa do 4teho poschodia nosim iba ak mi treba dlho balancovat baterky, alebo ak mam defekt a musim sa hrat s tym atd…
Na udrzbu ten bike vobec nieje narocny. Ja som s nim velmi spokojny. Nabehal som na tom dost km a mal som az 3krat defek na zadnom kolese, plus problem bol s Adatto kontrolerom 2 krat. Nieco chlapci v rusku dojebali lebo vela novych Max-e slo na reklamacku. Teraz tam mam pozicany Midi-e a ten ide bez problemov. Ked pride domov Max-e tak dufam ze uz bude v poriadku.
8 novembra, 2017 o 9:05 pm #11120LuboN
ÚčastníkMysiak, super že sa Ti to podarilo nastaviť lepšie, je treba sa s tým proste pohrať… Trochu máš aj výhodu že denne jazdíš tú istú trasu tak môžeš pekne porovnávať… Zadarmo si získal väčší dojazd a motor sa bude menej hriať 🙂 A my ostatní teraz vieme že to ide 🙂
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.
Komentáre