solarne nabijanie ebajku

Zobrazuje sa 5 príspevkov - 16 až 20 (z celkového počtu 20 )
  • Autor
    Príspevky
  • #5718
    LuboN
    Účastník (Participant)

    Základ pre konštruktívne riešenie je stanoviť si, čo od toho očakávam, a následne rátať s reálnymi číslami aby to potom nebolo sklamanie. Voziť so sebou solárne panely je skôr pre trojkolku, najlepšie tú kde sa sedí dolu a pedále sú vpredu, má nízko ťažisko a zvládla by odviezť aj veľký panel primontovaný ako strieška s možnosťou nejakého toho naklápania aspoň doprava/doľava… Navyše celodenná cesta by v nej bola celkom pohodlná, a vďaka panelu by človek nebol ani vypečený od Slnka ani zmoknutý ak by spŕchlo. Takto by som si ja predstavoval jednoduché solárne vozítko realizovateľné v kutilských podmienkach. Taká trojkolka by poľahky odviezla aj väčšiu batériu a nejakú batožinu, pre menej časté jazdenie by som osadil LiPo, pokiaľ by to malo jazdiť denne a takmer celoročne tak skôr LiFePO4.
    Neberte to nikto ako nejaké „správne“ riešenie, len som sa nechal uniesť predstavami ako by som na to šiel keby som na to šiel 🙂

    #5722
    Robikl
    Účastník (Participant)

    Luboš: S trikolkou souhlasím. Tak to koneckonců řešili u kůží z Azubu. No a další možnost využít plochu nad přívěsem. Třeba to za hodinu nedá moc, ale při půldenní zastávce s koupáním na přehradě to už něco dobije.

    #5723
    LuboN
    Účastník (Participant)

    Panely by mali byť ľahké a nerozbitné, takže tie klasické v hliníku so sklom na tento účel určite nie. Tie tenké ohybné sú zas dosť drahé, neviem či sa robí ešte aj niečo iné vhodné. Malá ale výkonná nabíjačka schopná dobiť do hodiny celú kapacitu batérie by tiež bola vhodnou súčasťou výbavy. Elektrických zásuviek je habadej, k nejakej sa dostať počas menšej zastávky je celkom reálne, teda ak to nie je uprostred púšte Gobi, tam by ale Slnko určite stíhalo dobíjať 🙂

    #5724
    bob
    Účastník (Participant)

    Pánové kupte si více baterií a nemusíte řešit panely a výkonné nabíječky:-))
    Já mám kapacitu baterií 3x15Ah + 12Ah = 57Ah vše 36V o celkové váze 14kg a dojezd bez šlapání po rovině za bezvětří 180km. Celkové zatížení je 24kg e-kolo, 118kg jezdec, 14kg bat., 4kg další drobnosti = 160kg
    Tak že šlapající lehčí jezdec by na mou kapacitu batrií ujel s klidem 350km.
    Mýslím tim vás co se nehoníte za nesmyslným výkonem svých motorů.
    Dělat z kola elektromotorku je přinejmenším zhovadilost:-)

    #5817
    Hacked By KholilXploit
    Účastník (Participant)

    Musim pockat do konca jula a potom mam este raz napisat email na „STK“(tu v NL je to RDW). Momentalne upravuju zakon a koncom jula by to malo byt jasne ci sa da podomacky vyrobeny S-pedelec dat atestovat a nasledne na neho primontovat registracne znacku. Jenda sa o europsky zakon 168/2013/EG.

Zobrazuje sa 5 príspevkov - 16 až 20 (z celkového počtu 20 )
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.