Ahoj vsem,
obracim se na vas s zadosti o pomoc pri navrhu elektro-kolobezky. Ta by mela byt pouzivana prevazne v mestskem provozu, ale mela by zvladnout take hlinene polni a lesni cesty. Zvazuji koupi nejake starsi kolobezky a pote jeji prestavbu. Rad bych aby byla skladaci a vesla se do kufru auta. Kola bych rad kolem 20 palcu z duvodu rozumne prostupnosti terenem. Motor asi MagicPie. Napajeni cca 48V. Dojezd bych rad vice nez 25km. Mate prosim nekdo zkusenosti s takovou stavbou ? Jak nejlepe zacit ? Diky
TOM
Na kolobežky nie som odborník, ale napadlo ma pár vecí… Predné kolo by mohlo byť väčšie ako zadné, ideálne keby bolo aj odpružené. Magic v 16″ alebo 20″ ráfku bude ťahať jak blázon a vďaka vyšším otáčkam bude mať dobrú účinnosť aj do kopca. Ak nevadí jeho váha, je to super pomer cena/výkon. S Magic RJ a 48V sa to bude poľahky stavať na zadné 🙂 Jazda bez motora nebude nič moc, motor mierne brzdí aj v 26″ a v menšom ráfku bude ešte viac. Tipujem že by to pri rozumnej jazde mohlo mať v priemere okolo 10Wh/km (v teréne asi aj viac) tak z toho by šlo odhadnúť kapacitu batérie pre nejaký dojazd…
Ahoj,
kola uvazuji 16, 18 nebo 20 palcu. Potrebuji to postavit tak aby to veslo do kufru auta. Pokud udelam hnane zadni kolo, tak predni mohu udelat vetsi a behem transportu ho mohu sundat. Predni kolo bych videl kolem 24-26 palcu, zadni 18-20 palcu. S odpruzenou vidlici pocitam. V motorech se moc nevyznam, ale zvazuji Magic. Mate nekdo zkusenost s tou jejich verzi 5 ? Integrovana ridici jednotka se mi moc nezamlouva.
presne tak, ridici jednotku vemu externi. Tet mi jde hlavne o tu stavbu. Potreboval bych poradit se stavbou ramu kolobezky, pripadne s prestavbou nejake stavajici. Hlavne to potrebuji vkladat do auta. Nevite jak jsou na tom 16 palcova kola a prostupnost terenem ?