Zdravim Teslabikeri…
Chcel by som sa s Vami touto cestou podelit o svojich skusenostiach so stredovym motorom.
Jazdim na biku do prace a z prace a pre deti do skolky a na vylety a sem tam i na nakupy… A to za kazdeho pocasia. Teda maximalne ako sa da.
A vzdy ma stave ked sa do mna vietor oprie a ja sice sa snazim ako kon a stojim zrazu na mieste.
Inak cesta do prace 6km v pohodke a dokazem to i bez spotenia. No vietor ci dazd to su svinsky protivnici.
A tak som premyslal, ci kupit moped alebo co. No vozim deti a tak vyhral doplnkovy motor k biku.
Kedze jazdim po verejnych komunikaciach tak som nechcel riskovat a kupil som 250W motor s 13Ah bateriou 36V.
Vyhlaska hovori ze bicykel jazdi maximalne 25km/h a ma maximalne 250W dopomoc…
Takze som nakupil na skladacikola.com
Prislo krasne zabalene komplet (motor, cyklopocitac, baterka, senzor, 2x brzdova packa, akceleracna packa, ovladacie tlacitko, prepojovaci kabel) a ktomu este naradie na odmontovanie strdoveho naboja a pedalov. (objednane extra)
Za 3-4hodky som s kamosom zhodil pedale a tanier a nahodil motor a ostatne na svoj Author TRIUMPH kde uz bola nahodena detska sedacka a na riaditkach kosik. Bike vyrazne otazel.
Prva jazda s maximom 25km/h docela dobre. No po precitani navodu sme prisli na moznost zmenit maximalku. Je tam vcul 50km/h.
Potom bola dalsia jazda Fuuuu, super. Maximalka 45km/h po rovinke na najtahsom prevode pravda so sliapanim… Ak by som sa do toho este oprel dam i viac.
Takze uz dva mesiace jazdim s dopomocou tohto motorceka ktory mi na biku pridal 7kg hmotnosti.
Okrem toho na sedacke v zadu sedava mladsi syncek a aby toho nebolo malo v predu vozievam starsieho na tyci. Len dnes sa mi podarilo zbuchat sedatko dopredu pre starsieho.
No jazdim s tymto e-bikom v pohodke vo vetre i dazdi do prace i na vylety ci kam treba i netreba.
Uzivam si.
S detmi som zmakol i jazdy do kopcov, ked dostal motor riadne zabrat.
Baterka minule dala 65km pri priemerke 27km/h v protivetre a po tom este dalsich 25km len tak maximalny tah mestom. Zatial sa mi nepodrilo baterku tak vystavit ze by som domov nedosiel. Asistencia prebieha v 3-stupnoch. Na prvom stupni asistuje do asi 25km/h, na druhom stupni taha i 33km/h a na 3-stupni taha a taha a taha. Az na maximum…
Na displayi pise kolko W prave asistuje. A pri tretom stupni su tam pri sliapani i 300W a ked prestanem sliapat a zatlacim packu akceleratora tak i 500W.
No spokojnost.
Moj e-bike sice teraz vyzera i s tymi sedackami dost podivne ale zatial to zvladame. Synom sa vozenie s motorom paci. A tak spolu tahame 30km/h a ideme kam chceme.
V pripade otazok kludne napiste.
Mozem takyto motor len odporucit.
Policajti ma zatial neriesili i ked som kolo nich prefrcal bez sliapania 30…
No uvidime. Za 2 mesiace mam najazdene cez 1000km!
Takze posudte ako sa s tym jazdi.
Ahoj, to je veľmi zaujímavé. Hlavne ta hmotnosť. Ako sa na tom jazdí do kopcov v lese? Je to dobre sprevodovane? 46 zubov je dosť veľa na nejaký lesný uphill, nie?
Ako je to s tými brzdovymi packami, je tam možné pripojiť aj hydraulicke brzdy?
Máš tu 36V/13Ah bateriu? Tam už musí byť slušný dojazd.
Nevieš životnosť v km, tohto kitu?
Táto odpoveď bola upravená pred 10 years, 3 months používateľom dusan.
Táto odpoveď bola upravená pred 10 years, 3 months používateľom dusan.
Dakujeme na za tvoje skúsenosti , tie 8fun motory s kombináciou 13ah baterkou sú skvelou volbou čo može človek kupiť.
rýchlost/cena/celkový výkon/prevedenie/..
Mam trekovy bike s hladkymi gumami, do kopcov moc nejazdim.
To si skor kukni na Rebelbike.com tam testovali tieto motory na odpruzenych bikoch v lese. A zda sa ze im to slo.
Iste 46 zubov je v predu vela ale ak je v zadu 34 tak to do kopca ide uplne v pohode. Treba ratat s prehadzovanim.
Ja mam klasicke brzdy a ta ich packa obsahuje vypinac ktory zastavuje motor, no nemusi sa pouzit.
Motor zastavi hned ako sa prestane sliapat. Takze kludne vlastne brzdy a ides.
Ale ano dojazd mam pekny. 13ah aku nabijam po kazdom navrate dom a ako pisem, zatial ma v stychu nenenechala.
A to som dal minule 150km!
Presne o tom som uvažoval. Kompenzovať tych 46 zubov vpredu, kazetou s 42 zubami vzadu. http://www.wolftoothcycling.com/pages/giant-cog
Tym by som poriesil minimálne dve veci, zvýšil dojazd 48V verzie pri znížení rýchlosti a teda výkonu pri uphille a možnosť jazdiť s vypnutym (napr. vybita baterka) motorom tu istú trasu.
Touto konfiguraciou môžem konkurovať Cyclonu a mať zapuzdreny kit s možnosťou neobmedzenej rýchlosti. Naviac hmotnosťou +7kg sa dostávam na bezkonkurenčné miesto s možnosťou voľnej hornej ramovej trubky a pripadneho prenosu biku trebárs aj na pleci.
Stále mi ale nie je jasné ako je to s tými brzdovymi packami pokiaľ chcem používať tu funkciu vypnutia motora a ostať pri hydraulických brzdach.
Vidim ze ponúkajú zložené ebiky aj hydraulickymi brzdami, takže nejako by to mohlo ísť.
Pokud jsi dal na 13Ah baterií 150km tak přípomoc byla 3,1Wh/km, v paxi je to přípomoc 0 a tím pádem i vyhozené prachy za motor:-) Věřím že to bylo jen vyjměčně a že jsi na té trase dobře šlapal a nebo jsi jel jen samospádem.
Taková nejnižší přípomoc se počítá od 4-5Wh/km, průměrně vychází 8-10Wh/km, kdo jezdí 3Wh/km tak motor ani nepotřebuje.
Tohle mám ověřeno 4 letým důkladným měřením a vlastní praxi. No jak vidět někdy se najde i vyjimka:-)
V den ked som bikoval 150km som spravil 67km s manzelkou ktora nemana biku motor teda sme sli lazo plazo 20km/h po tom som stretol braceka ktory si chcel zamakat a tak sme proti vetru do Kyselice a s5 tahali 30km/h a to uz siel motor vacstinu cesty na 2-stupni. A po tom som si este vecer pri nocnom osvetleni presiel kesto a s5 asi 20km a to som sa uz len vozil. Na 3-stupni alebo bez sliapania s akceleracnou packou…
A po tomto vykone baterka ukazovala len cervene svetlo a na displayi svietila jedna palicka. Teda vybite.
No celkom to bolo 150km na ktore by som sa bez toho motoraurcite nevydal. Teda minimalne s bracekom ten rychlyvylet do Kyselice a s5 s protivetromcl tam i s5.
Ale co som sa bavil s jednym manikom, a sledujem.to i sam. Prestanes sliapat a motorvypne. A ked brzdis nesliapes.
Takze sa da fungovat i bez snimacov.
Ja mam ich packu len lavu, teda prednu brzdu.
Mam do paciek brzd zdruzene prehadzovacky takze prava packa ostala povodna. A nevidim problem ked pribrzdujem len zadndou a uz nesliapem.
Velmi pohotovo ten motor reaguje na tocenie – netocenie pedalmi.
Odporucam.
A na rebelbike fb stranke ponukaju ich prerobene a otestovane biky na predaj.
Ten cerveny odpruzeny s 500W stredovym motorom je paradny.
Dusan dobre premyslas ak o stredovom motore premyslas.
Lahky bike len s jazdcom a zadnou kazetou 11-34 musi zmaknut ozaj co kolvek.
Ja nejazdim velmi lesom, vozim na biku deti. Ale i tak viem ze vyjazd z garaze plne nalozeny zvladne na 2 stupni a v zadu na 4-tom kolecku samozrejme so sliapanim do pedalov.
Dojazd je vzdy otazny. No je mozne ho maximalozovat zaloznou bateriou v batozine.
Ak si z BA, ci okolia mozme sa dohodnut a skusis si ten moj stroj…
Jazdim uz na ebiku skoro vsade
Zdravim
Mozno mi poradite dala by sa dakde zohnat redukcia ako je v prilohe?
Aby som mohol nahradit 46 zubovy tanier mensim.
Pripadne mat 2 taniere a prehadzovacku. na tah do kopcov by to bolo idealne.
Co poviete, slo by to?
Dik
Inac, osobne si myslím, že keď dáš dopredu 42 a dozadu 11-36 tak by to mohlo byť OK. Na horských je najmenší 36/32 a to je už len o stabilite, čo by som s dvomi deťmi neskúšal :-).
Pripadne ako som písal hore, tak najväčšie koliesko v kazete vymeniť za 40 alebo 42. Samozrejme treba zistiť či to zvládne prehadzovacka.
Tiež by bolo vhodné zistiť pri akých otáčkach má motor najvyššiu účinnosť a podľa toho to sprevodovat. Predpokladám ale, že keď je to pedelec, malo by to byť podobné otackam jazdca.
Autor
Príspevky
Zobrazuje sa 15 príspevkov - 1 až 15 (z celkového počtu 320 )