kto tu ma dake skusenosti s bafangom BBS02 s 25A rj? neprehrieva sa motor pri plnom výkone v kopcoch?
kde vziať redukciu na 38-40T prevodník? da sa volakde kupiť? či len vyrobiť?
prave som jeden taky motor objednal, žena a dcera nechcu jazdiť na cyclone 1680w, boja sa, dcera nechtial pridala do kopca, prud mala 84 A /pri 48V/a letela ako na motorke…ale ma 48kg.
cyclon bude na predaj, keby niekto chcel, vobec na nom nejazdili..
rovnako, ma niekto skusenosti s radenim nu vinnci n360?chcel som ho namontovať už k cyklonu ale som sa bal či znesie výkon.bafang ma menší výkon, ale i tak, ak niekto ma osobnu skusenosť, sem s nou, už 2 prehadzovacky som zlomil v lese
Roman, neviem, ci Ti ide o tento adapter, ale ja som si jeden vyrobil a SFSF jeden odomna kupil. Vid. prilohu. Je to adapter medzi volnobezkou a klasickou pilou, tusim rozostup dier 104mm. Este kreslim pre SFSF dalsi adapter z klasickej pily (104 na 64mm) na 22T pilu. Ak chces, dam toho vyrobit viac. Ten DM adapter2 aj s postovnym v ramci SK poslem za 15,- Eur. Ten odlahceny „Adapter taniera na volnobezku“ za 20,- Aj s postovnym. Posli mi svoje udaje na yamdae@gmail.com ak mas zaujem.
Ty průměry dir nemusí být 10,2 a 8,1 ale přesně 10 a 8mm když je to větší je tam vakl:-)
Já to vyřešil tak že pilu 40z (104) používám rovnou i jako adapter pro pilu (64mm) 28 potažmo 24z.
Kždý další adapter zvětšuje šířku celého kompletu a pak to může dřít o konzolu.
Táto odpoveď bola upravená pred 9 years, 7 months používateľom bob.
ide mi o adapter na bafang bbs02, standardne sa dodava prevodník 46 zubový, ale do strmých kopcov treba menej zubov.ak ho vymením, potrebujem este adapter, 5 dierovy lebo bežne kupený prevodnik nepasuje.
pri motore cyclone 1680w použivam jednoprevodník 38 zubovy, s dvojprevodníkom som mal problem.nepotrebujem ist rýchlo, stací že to ma silu, a to má riadnu pri 38/34t
Bobe, adapter nezvacsuje sirku. Ide o to ako ho namontujes. Moze Ti naopak aj zmensit celkovu stavbu. Da sa dat zvnutra, zvonka – volnobezky – pily, cize 4 varianty. Tvoje riesenie je super, ak ale chces pouzit40z pilu. Ja som mal doma novu od cyclone 48T a to je velke cudo zbytocne. Chcel som dat YT-industries 36T a nemal som to ako nahodit. Tak som vymyslel ten adaper a teraz mozem kombinovat s hocijakymi dostupnymi cyklo-pilami. Co sa tyka dier 10.2 tak to je rezerva kvoli presnosti vyroby. Kazdy vyrobca sa trafi do nejakej tolerancie. Osadenie na volnobezku adapter vystreduje, cize je to presne. Mne to hadze menej (resp. vobec) ako ked som mal original cyclone velky 48T tanier.
Roman, kolega „autofelicia“ to overi, ci tie adaptery sedia aj na jeho novy bafang. Tak ak ano, bude aj pre Teba ked budes chciet. Prip. ak mi to skreslis rukou, vsetko zakotujes ako chces, dam Ti to vyrobit.
Objednal som aj ja tú 750W verziu, uvidím čo je to za zázrak.
Myslím, že ideálne by bolo ten adaptér urobiť tak aby píla bola odsadena do vnútra. Tiež je tam ešte možnosť na ten adaptér urobiť diery aj na 74mm pilu, mozno.
Pošlem potom presné rozmery.
Cavte
bobe …ono na sile ani tak celkom neztratis, ide to predsa len cez „2 prevodovky“.
Ja myslim ze ta prva píla skor meni kadenciu „pomoci“. Myslim ze ak na motor das prevod 13z:32z a na stred a koleso das 22z:36z to je motr 0.4 koleso 0.6
a 13z:48 motor a koleso 32z:36z to je 0.2 motor a koleso 0.8 tak vysledok je 1:1 co sa rychlosti a sily tyka….akurat rozdiel bude v motor voci kolesu cez 2x prevod cize kadencia motora verzus pedale cize akokeby tahal clovek….mylim sa?