Stredovy pohon – EVBIKE

Domov Diskusné Fóra Diskusné fórum pre svet elektro-pohonov Motory Stredovy pohon – EVBIKE

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 76 až 90 (z celkového počtu 320 )
  • Autor
    Príspevky
  • #4089
    Fantomas
    Účastník (Participant)

    No ja mam c961 displej taky jsem měl originál 3 stupně asistence, a přes ovladač co je k displeji si můžu nastavit až 9 stupňů a nepotřebuji software.Kabel na programování a se sowtwerem mám je to dobrá věcička .Člověk si tak můře kařdý stupeň asistence doladit podle svého vkusu.Např. na všechny stupně mi motor pomáhá až do 50km/h takže plynovou páčku skoro vůbec nevyužívám mám 48v/500W

    #4091
    zmobilu
    Účastník (Participant)

    Fantoma, nie si nahodou z BA?
    Mozno by si mi so zmenou nastaveni vedel pomoct.

    #4093
    Fantomas
    Účastník (Participant)

    Ze severní Moravy

    #4094
    bob
    Účastník (Participant)

    Ja jsem taky ze s.Moravy (valmez). Nejsi někde poblíž?

    #4130
    zmobilu
    Účastník (Participant)

    Tu je ukazka toho kadial sa da v BA a okoli bajkovat
    http://mapy.hiking.sk/?trasa=U3GDy
    Na e-bajku je to ale ina lahoda…

    #4151
    Siki
    Účastník (Participant)

    Presne takto ma to baví. Vidím, že sa naozaj snažíš nedať hrdzi pri odstavenom biku šancu 😛 a stále ho preháňaš.
    Mne sa podaril parádny kúsok. Dostal som mladého od počítača:

    #4181
    Siki
    Účastník (Participant)

    Alcedo 42T CNC chainring dnes konečne dorazil. Je kvalitne spracovaný, ľahší ako pôvodný originálny 48T. Po namontovaní som zistil, že posunul líniu reťaze zo zadného tretieho prevodu na štvrtý (viď. foto). Stihol som to až teraz večer a vonku poriadne fúka, takže test bude až zajtra.

    #4182
    Siki
    Účastník (Participant)

    Tak ešte raz:
    OUCH, niekde je chyba. Server nepreberá foto….

    • Táto odpoveď bola upravená pred 10 years, 1 month používateľom Siki.
    #4205
    Siki
    Účastník (Participant)

    Konečne som mal čas otestovať kombináciu 42T vpredu a 42T vzadu. Predná rozeta 42T mi umožnila využívať naplno všetkých desať zadných prevodov. Pri pôvodnej prednej 48T som najmenšie zadné 11T a 13T využíval minimálne. Nedali sa v pohode ušlapať. Teraz sa mi maximálna rýchlosť s pedálovaním znížila z 50km/h na asi 43km/h, čo mi vyhovuje viac. Pri zaradenom najľahšom prevode sa dá vyšliapať naozaj všetko a záber motora je aj pri nižších stupňoch prípomoci naozaj poriadny. V priloženom videu som sa snažil nafilmovať aj zopár záberov prevodov.
    V predchádzajúcich príspevkoch sme riešili aj prešmykovanie kolies v prudkých stúpaniach. Pri snahe riešiť tento problém som zistil, že motor ma riadny záber a dokáže otočiť kolesom v podstate v akomkoľvek stúpaní. Koleso však vždy prešlo okamžite do šmyku a situáciu neriešila ani výmena rôznych vzorov pneu do ťažších terénov. Jediná účinná technika na ktorú som zatiaľ prišiel je rozbeh na rovnejšom teréne a udržiavanie vyšších otáčok kolesa a tiež rýchlosti. Toto pomôže pri občasnom prešmyknutí kolesa neklesnúť na kritickú rýchlosť a pokračovať v stúpaní. Táto technika zaberá aj pri ojazdenej zadnej pneumatike (použitá vo videu) a vlhkom, príp. sypkom teréne.
    Stupeň prípomoci vo videu je max. úroveň 5 z 9. Predpokladám, že je to pri 500W motore asi 280W.

    • Táto odpoveď bola upravená pred 10 years používateľom Siki.
    #4207
    zmobilu
    Účastník (Participant)

    To je perfektne spracovane video. A ozaj vidno ze bike ide do kopcov uplne lahucko… No je hra rolu i vykonnejsi motor. Budem 1.11. a 2.11. v Topolcanoch a budem mat pozicany Merida e-bike ktory som v septembri prestaval pre starsieho pana. Takze ho kuknem, dotiahnem a pojazdim. Uz sa tesim na Topolcianske cesticky, hodil by sa mi sprievodca…

    • Táto odpoveď bola upravená pred 10 years používateľom zmobilu.
    #4211
    Siki
    Účastník (Participant)

    Kontaktoval som p. Iľka a dohodol na sobotu aj nedeľu pekné počko (ak náhodou nie,tak sa zas niekde stala chyba) 🙂
    Zmobilu – dostal som od admina číslo, tak zajtra cez deň zavolám a dohodneme. Topíky zažijú elektroprehliadku 🙂

    #4274
    zmobilu
    Účastník (Participant)

    Teda pocko vyslo a so Sikim sme dali paradny vyslap z Topolcian na Podhradie a dalej…
    Cez 60km a 1000 vyskovych metrov a baterky este mali 1/4 kapacitu.
    Oba motory i jazdci stihali a jazdu si plne uzivali.
    Siki dik, hadam sa nam este zadari.
    I vo vacsej skupine bikerov z tejto stranky

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #4278
    Anonymný
    Neaktívny

    To z mobilu: siki mal bbs02 a ty si mal bbs01 alebo iny motor?
    Tiez mam bbs01 a rad by som tieto dva motory porovnal a aj sa rad k Vam pridal len Kosice su trochu od ruky. Mohol by som Ta poprosit o Tvoj porovnavaci komentar?

    #4281
    zmobilu
    Účastník (Participant)

    Brano je to ako pises, Siki ma 750W 48V bbs02 utlmeny na 500W s dopomocou do 50km/h v 9 stupnoch bez akceleracnej packy. Ja taham s bbs01 250W 36V tiez s dopomocou do 50km/h no v 3 stupnoch a s akceleracnou packou.
    A vsetko ide ako ma. Dnes sme dali vacsinou po asfalte no kus i po lesnych cestach. Do kopcov i dolu. Tahali sme ako draci 😉
    No Sikiho bike je lahucky s 18kg vaziaci bike so sirokymi gumami. Motor taha od zaciatku a stale preto netreba packu, Siki jazdi na stupni 1 alebo 2 a stupen 3 je do strmsich kopcov. Dalsie stupne uz bikepriam vykopavaju s pod jazdca, skusil som si to. Ten motor ma super tah. Jazda do strmaku v lese na 5stupni bola narocna na manevrovanie ale slo by to vyjst no na najlasom prevode.
    Siki ma v predu 42zubov a vzadu najvacsie tiez 42zubov. Takze motor prijemne taha. Ja som na 48z / 34 a tretom stupni dopomoci dal ten strmak do polovice a uz som musel zosadnut.

    Hadam ze casom dame niekde kde to vsetkym ci vascine bude vyhovovat stretko a niaku zaujmavu trasu kde si stroje porovname.

    • Táto odpoveď bola upravená pred 10 years používateľom zmobilu.
    #4283
    Anonymný
    Neaktívny

    Dik za podrobny koment:-)

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 76 až 90 (z celkového počtu 320 )
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.