Inak Brano este jeden postreh.
Na Sikiho biku som sice siel do strmaku chvilu ale i ked bol prevod 42/42 koleso presmykovalo i tak. No kedze motor tahal neustale mal som dojem ze bola sanca vystupat ten kopec. Na tom co som ja mal s uzkymi trekovymi kolesami a velkym tanierom to nebolo uz takeruzove.
Takze podla mna na na caste vyjazdy do kopcov urcite najmesi mozny tanier.
Aby mohol motor stale v otackach tahat a potomto uz jelen osikovnosti…
myslíš že ten kopec bol skôr otázkou prevodu ako silnejsieho motora?
keď si spominal že pri asistencii úrovňou číslo 5 do prudkeho kopca ze to bolo o šikovnosti alebo manevrovani čo to znamená?
Ja by som k tejto problematike este doplnil ze sa jedna vec nedala vyskusat. A to jazda do kopca bez pedalovania. Nakolko Siki nema pripojenu akceleracnu packu je jazda bez pedalovania nemozna. Pedalovanie ma dost velky vplyv na stabilitu a udrzanie rovnovahy. Ved pozrite na jazdcov na krosovych motorkach vyjdu cokolvek len reguluju plyn.
Takze Sikiho bike so silnym motorom by toto dal len ta regulacia plynu chyba a pedalovanim to nevyriesis akurat sa z roviny vyhodis…
Teda moj nazor
Siki mohol by si ak bude prijatelne pocasie a budes mat cas vyskusat nahodit akc.packu a skusit ten lesny strmak vyjst bez sliapania so stlacanim akc.packy?
Ci to nahodou nepojde lepsie.
D.
No ved vies ako vyzera signalizacia stavu baterie. 3x zelena led a 1x cervena led.
A ked som Ja dorazil dom. Teda do TO na byt, tak svietili dve spodne led (1x zelena a 1x cervena) A to je minimalne jedna stvrtina az jedna tretina baterky. Polovica urcite nie. Ukazatel na displayi pisal plny stav. Ale na ten sa neda spoliehat. Zatial som sa odvsadial vratil a siel som s dopomocou nie za vlastne. A to uz mam 2450km od 11.7.2014 😉
Iste moj 250W motor a prevody co mam neda strme kopce v blate a mokre ale to ani nemusi. Ja mam bike na cesty a upravene lesne trasy…
A ty Brano si pisal ze mas 350W motor a aku baterku k nemu? Mas akceleracnu packu? A ake mas prevody? Napis viac o svojom biku.
D
Trasa so Sikim http://mapy.hiking.sk/?trasa=MN66c
Pri Topolcanoch je chodnickov a ciest kde sa da krasne pobicyklovat.
Ak vydrzi pocasie este by som tam tento rok zasiel…
a nemohol by tam byt dvojtanier 46T na 32T . Bola by velmi prekrizena retaz ? aj tak na velkom tenieri by kazdy tocil spodne male kolecka a na malom 32T by zasa tocil vrchne. Tak sa pytam tych co to maju dalo by sa to ?
Namontovať sa to tam dá. Len platí, že každý tanier posúva linku reťaze smerom od stredu bicykla. A ďalšia vec je, že tento tanier (Alcedo 42T) je skoro ideálne vycentrovaný v strede vzhľadom na zadnú kazetu. No musel som demontovať prednú prehadzovačku. Už sa tam nezmestila. Nad dvomi tanierami som na začiatku rozmýšľal aj ja. No prax potvrdila, že jeden správny prevod vpredu úplne stačí. Jazdné vlastnosti ebike sú oproti bezmotorvému bicyklu trochu iné. Motor (aspoň teda môj 500w) kompenzuje všetky nedostatky a ťahá sa mi úplne v pohodičke. Skúšal som ťahať aj bez pomoci motora a tiež to nie je pri správne zaradenom prevode vôbec náročne. Neviem ako 46T, ale ja už po nahodení 42T by som pôvodný 48T nechcel ani za nič. Ak trochu viac pokrútim pedále, tak 45km/h je v pohode. Dokonca som skúšal aj 50km/h a tiež som to upedáloval.
Cauko
Mam 46 tanier a celkom sa da aj ked som vybil baterku, len treba mat dost casu ak traba aj tlacit do prudkeho kopca, co sa mi stalo ked som siel z Kavecan do Presova po asfaltke vacsinu casu asi 37km za hod v priemere s tocenim kolko som vladal. Za hodku som bol v cieli. Naspat ale chcipla baterka tipujem 17 km pred domom po 55 km.
Po horach prevysenie asi 1500m ale baterka vysla na tesnotku.70 km ale aj bez baterky kolko sa dalo lebo som ju setril na posledny stupak domov.
Minulu sobotu 1250 vyskovych 35 km po blatnom terene a lesoch. Z baterky ostalo asi 20 percent.
Mam dojem ze by sa mi hodila druha baterka, len neviem ako rychlo by starla ak by bola pouzivana raz za mesiac na dlhsie vylety. Vie niekto poradit?
Autor
Príspevky
Zobrazuje sa 15 príspevkov - 91 až 105 (z celkového počtu 320 )